Testimonial : - Set Pantang Shaklee kini menjadi pilihan dari ibu hebat

Alhamudulillah.. menjaga kesihatan terutamanya di masa pantang sangat diperlukan. Sebab ibu telah banyak kehilangan darah dan juga tenaga semasa proses kelahiran bayi.. Dan selain baik untuk ibu, Set Pantang Shaklee ni juga sangat memberi kesan yang terbaik pada bayi...

Gembira kita kan kalu bayi kita ni chubby-chubby kan... bayi semua comel dan cute..tapi lagi geram kita bila bayi kita tembam-tembam, dan ibu pula semakin sihat dan selim-melim... ye tak?

“Salam..Ok kak..thanks a lot..Juz nk share dgn akak..hr 2 bwk anak sy g inject sebln. Bl timbang berat dia dh 4.55kg. Lahir hr tu 2.8kg je..susu sy pn semakin byk n excited nk kumpul stok susu byk2 b4 start keje next month..Alhamdulillah n syukur pd Allah…sy pantang kali ni mkn vitamin shaklee je..x sbr nk tgk dia membesar lg sht dgn minum susu ibu yg b’khasiat ni..time kasih n syukur sgt2 sbb dip’temukan Allah dgn akak..mudah2an bf journey sy yg ke2 ni dip’mudahkan Allah..Amin..“ 

Amin Ya Rabbal Alamin.... Semoga selepas ini lebih ramai ibu yang menyusukan anak dan mengambil berat tentang pemakanan seharian mereka. Apa yang ibu makan disalurkan kepada anak melalui susuibu sebab itu pentingnya si ibu menjaga pemakanannya serta kesihatan diri ibu itu sendiri.


Alhamdulillah juga, sebab ni juga perkongsian saya yang mana, berbeza dengan pantang anda pertama yang mana 2011 bulan January saya belum lagi kenal SHAKLEE, tapi bila anak kedua ni saya 100% konsisten dengan SHAKLEE sedari sebelum hamil, semasa hamil, bersalin, berpantang dan kini dalam dunia penyusuan.. sangat dan tersangat berbeza dari segi kesihatan tubuh badan kita.. Badan kita bukan nak pakai sehari dua kan.. malah kita wanita @ isteri ni sangat-sangat penting menjaga kesihatan dalaman dan luaran...Antara Set Pantang dan Set Penyusuan yang saya amalkan dna saya kongsikan kat sini antaranya...

Apakah yang terdapat dalam Set berpantang?

    Multivitamin
 
   B complex
    Vitamin C
    Zinc

    Sangat bagus jika diambil bersama ESP, Ostematrix dan alfalfa.

Apa pula yang ada dalam Set Penyusuan susuibu?

    Multivitamin
    B complex
    Vitamin C
    Alfalfa

    Sangat bagus jika diambil bersama ESP dan Ostematrix

Tahniah dear, sebab memercayai saya untuuk guide dear... dan saya sangat gembira dapat berkongsi pengalaman dan ilmu untuk semua... sesungguhnya nutrisi penting untuk badan kita..
set hamil shaklee

=============================
Salam sayang untuk semua | perkongsian ilmu yang memberi manfaat unutk semua..
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...
============================================


salam..
Ok kak..thanks a lot..
Juz nk share dgn akak..hr 2 bwk anak sy g inject sebln. Bl timbang berat dia dh 4.55kg. Lahir hr tu 2.8kg je..susu sy pn semakin byk n excited nk kumpul stok susu byk2 b4 start keje next month..Alhamdulillah n syukur pd Allah…sy pantang kali ni mkn vitamin shaklee je..x sbr nk tgk dia membesar lg sht dgn minum susu ibu yg b’khasiat ni..time kasih n syukur sgt2 sbb dip’temukan Allah dgn akak..mudah2an bf journey sy yg ke2 ni dip’mudahkan Allah..Amin..
- See more at: http://dazzlingmoms.com/2011/08/page/2#sthash.M1GMViuH.dpuf

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...