Tips tambah susu badan dengan ESP dan Alfalfa Shaklee

Dah bermacam-macam cara untuk tambahkan susu badan tapi masih belum berjaya? badan mudah letih, penat, tertekan, kurang bertenaga dan kulit semakin bermasalah lagi? sini saya kongsikan tips tambah susu badan dengna ESP dan Alfalfa Shaklee... Tapi bagaimana?

Makanan yang tinggi protien seperti daun alfalfa, kurma, susu, halba dan pelbagai lagi adalah contoh makanan yang tinggi protien. Kenapa protien penting dalam penghasilan susu? Ini kerana protien dan kalsium adalah komponen utama dalam susu ibu! Namun harus difahami, mengambil milk booster sahaja tanpa konsep penyusuan yang betul, anda tidak akan mendapat susu penuh satu peti ais atau susu badan mencurah-2 tau.. 

Tapi dalam kita amalkan makana tambahan untuk tambah susu badna, pastikan ib hebat membuat duply on demand juga.. jangan mudah putus asa dan biarla kesan dari makanan tambahan ni berlaku secara keserasian dalam tubuh badan para ibu hebat...

Mahukan cara mudah dan keserasian dalam masa sama atasi masalah kulit wajah, mudah letih dan kurang bertenaga dan sebagainya bersama pilihan ramai masa kini.

Antaranya yang paling baik saya, on budget para ibu juga... adalah ESP Shaklee dan Alfalfa Shaklee...kenapa?

ESP Shaklee, sebabnya?

Tahukan anda kandungan utama susu ibu ialah protien? Dan kesemua makanan yang saya tunjukkan di atas mempunyai protien untuk kita..

ESP Shaklee, mengandungi Isoflavones (estrogen like effects) yang membantu meningkatkan penghasilan susu badan. Selain itu Isoflavones membantu mencantikkan para ibu. Kandungan Isoflavone yang tinggi dalam soya membantu mengurangkan garis penuaan, dan bertindak sebagai pelembap semulajadi.

Selain itu Isoflavones membantu menguatkan tulang ibu. Kita sedia maklum, jika ibu yg menyusukan anaknya tidak mengambil cukup kalsium, tulangnya mudah rapuh, dan gigi cepat rongok. Kajian menunjukkan isoflavone disalurkan pada bayi jika ibunya minum soya. Oleh itu ia turut membantu menguatkan tulang bayi anda.Sebab tu ramai ibu-ibu diluar sana telah mencuba ESP dan percaya dengan keberkesanannya.

esp dan alfalfa shaklee

Alfalfa Shaklee, sebabnya?

Yang di gelar segala raja tumbuhan, mengandungi pelbagai kebaikan untuk kesihatan. Alfalfa dipercayai turun temurun makanan yang boleh menambah susu ibu. Alfalfa juga adalah tumbuhan yang sangat kaya dengan protein, kalsium dan klorofil.

Tapi jika anda tak boleh nak makan sayur alfalfa ini, ada cara lebih mudah. Ambillah dalam bentuk pil. Senang telan ajer.. mudah pula nak di bawa ke sana ke mari, travel pun senang tau...

Lagi untuk kepastian para ibu yang sangat kental dan hebat?

kebaikan esp dan alfalfa shaklee
Testimonial ni bukan je dapat tambah susu badan.. malah terbaikkk sebab dapat turunkan berat badan sekali.. dan kita semua tahu juga kan.. bila kita menyusukan bayi kita secara eksklusif, ianya sangat-sangat membantu kita untuk dapatkan berat badan ideal tau....

Semoga perkongsian di entry kali ini sangat membantu para ibu ynag sangat hebat dan kental...

============================================
Peluang untuk gandaan kita semua.. gandakan kesihatan kita dan gandakan untuk penjagaan kulit wajah serta kesihatan anak-anak juga... 
============================================
Sedang baca dan sedang mencari untuk dapatkan SPECIAL ini untuk pembelian JIMAT BERGANDA anda??? Boleh terus cari saya kat sini untuk bantuan anda! 
Untuk OFFER #MEALSHAKE (Beli 3 PERCUMA 1) &
 #COLLAGEN POWDER (Beli 6 PERCUMA 1)
=============================
Salam sayang untuk semua 
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...