Produk Shaklee :- Minyak ikan TERBAIK di dunia adalah OMEGA GUARD Shaklee..

Antara minyak ikan terbaik di dunia adalah OMEGA GUARD dari produk Shaklee... yang mana OmegaGuard ni mengandungi satu rangkaian penuh 7 jenis asid lemak omega-3 semulajadi iaitu EPA, DHA, ALA dan lain-lain lagi.. EPA adalah berfungsi untuk menyihatkan jantung dan sendi anda manakala DHA pula penting bagi perkembagan dan fungsi-fungsi otak.

Sebiji OmegaGuard ini menyediakan 990mg asid lemak omega-3.. Bagaimana omega membantu melindungi jantung kita? dalam OmegaGuard ini membekalkan asid lemak omega-3 yang berpotensi ultratulen dengan spektrum penuh bergred farmaseutikal...

OmegaGuard ini juga membantu mengurangkan risiko penyakit jantung.. yang mana satu penyelidikan yang menyokong fakta tersebut tetapi bukan di muktamadkan dan menunjukkan bahawa pengambilan asid-asid lemak omega -3 seperti EPA dan DHA boleh mengurangkan risiko penyakit jatung koronari Penyelidikan juga menunjukkan bahawa paras asid lemak omega-3 yang tinggi dapat memperbaiki kesihatan kardiovaskular di samping membantu memelihara tekanan darah dan paras trigliserida yang normal. Dan bagusnya omega-3 ni sangat bagus untuk minda @ otak kita, penghilatan serta fungsi-fungsi sendi...

kebaikan omegaguard shaklee

Alhamdulillah...semoga sedikit info tentang OMEGAGUARD ni sangat-sangat membantu kita semua untuk lebih menjaga kesihatan kita semua..bukan untuk KURUS je tau amalkan omega ni..tapi sangat banyakkk manfaatnya...

Cara pengambilan omega ni? sebanarnya ikut pada pengambilan individu dan latar belakang anda untuk apa anda amalkan omega guard.. dan saya suka consultant terlebih dahulu setiap kawan-kawan saya yang bertanya.. sama ada untuk kurus, untuk tekana darah , untuk minda, untuk buasir.. untuk jantung dan sendi juga.... kalu nak lebih detail penarangan saya...boleh terus saya saya di sini untuk membantu anda semua...

=============================
Salam sayang untuk semua | cari saya dan saya akan tolong anda!
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...
============================================

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...