Sedang mencari Agen Shaklee yang berdekatan anda?

Dah tengah hari ni, sedar tak sedar dah kul 12.30 rupanya..korang, siapa sedang mencari Agen Shaklee yang berdekatan dengan anda? Mungkin ada ada kat area Kulim? tak kisah la Bandar Kulim ke,.. Junjung ke. Taman Selasih ke, Taman Anggerik ke.. or area yang kat Kulim?

Korang boleh cari je AGEN SHAKLEE kepercayaan korang ni tau... Insyaallah saya tolong dan bantu apa pun ynag terbiak dan dari pengalaman saya untuk saya kongsikan kat korang KEBAIKAN PRODUK SHAKLEE ni untuk korang amalkan,.. untuk kesihatan, kecantikan, merancang hamil ke.. nak set berpantang ke, set penyusuan ke, apa pun la.. nak tahu produk Shaklee ke.. atau nak join Shaklee bersama saya lagii boleh dan saya alu-alukan...


Dan saya tak la buat kat are Kulim je... saya tak la Agen Shaklee atau Pengedar Shaklee di Kulim je... Tapi saya buat 1 Malaysia, Brunei pun ada...

Jadi korang2 yang luar dari kulim pun..boleh je cari saya... dan insyallah , pos laju terus sampai kat korang... sebab saya sukaa ke pos laju..hahha... laju..laju..lajuuuu sampai depan umah korang tau...

Saya kongsikan apa yang Vitamin Shaklee TERBAIKKK ni kat korang.. dan pasti tak mau dah yang lain-lain.. ada yang palingg HOT dan permitaan tinggi ni seperti ESP Shaklee, Vivix, Collagen Powder la.. macam-macam la... korang gtau je kornag nak amalkan untuk apa, saya set kan untuk korang yang baikkk punya...

Dan yang UTAMA dulu .. jangan maraaa aaa... saya consultant dulu korang.. mana yang ok dan tak ok untuk korang... dannn baruuu saya guide dan bagi jadual pengambilan secara konsisten untuk korang...

Okey...tak mau panjang-panjang.. korang cari je saya PENGEDAR SHAKLEE DI KULIM dan pos 1 MALAYSIA untuk korang kat sini...

=============================
Salam sayang untuk semua 
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...
============================================
Peluang untuk gandaan kita semua.. gandakan kesihatan kita dan gandakan untuk penjagaan kulit wajah serta kesihatan anak-anak juga..
============================================
Sedang baca dan sedang mencari untuk dapatkan SPECIAL ini untuk pembelian JIMAT BERGANDA anda??? Boleh terus cari saya kat sini untuk bantuan anda! 
Untuk OFFER #MEALSHAKE (Beli 3 PERCUMA 1) &
 #COLLAGEN POWDER (Beli 6 PERCUMA 1)

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...