Kembalikan "kehangatan" suami isteri seperti malam pertama bersama Vitamin E & GLA Complex

Semalam itu semalam, hari ni kita ceria dalam kehangatan bersama.. ops.. berlagu pula ye.. Rahsia dari kami ynag bukan rahsia lagi untuk pasangan suami isteri kembalikan "kehangatan" bersama penangan VITAMIN E dan GLA COMPLEX..

produk shaklee

Haa ni untuk pasangan yang dah berkahwin je ye.. yang belum tu SILA diam-diam sahaja...

Tak kala saya menaip ni sebenarnya saya dapat pm dari kawan saya, yang lepas dia bersalin 2bulan lepas, dan masalah dia juga masa tu adalah masalah kedinginan dia bersama suami... al-maklum la kan.. "fobia" masa bersalin mungkin masa lagi ada.. dan ianya sangat baru lagi... Tapi sebab keharmonian rumahtangga ni wajib di jaga bersama agar tiada hati yang terluka..

Alhamdulillah.. dapat feedback yang sangattt baik dan dia dan suami macam di saat malam pertama... waaaaaaaaaaaa terbaikkkkkk la.... opss... tak mau lebih-2.. nak lebih-2 untuk selesaikan masalah uols.. sila dapatkan produk HOT ini dan dapatkan consultant terlebih dahulu tau....

Kenapa dengan GLA Complex dan Vitamin E ni membuatkan "sehangat asmara" ? ini sebabnya...

Vitamin E adalah ramai yang gelar "vitamin cinta", selain tu mampu Mempertingkatkan Kemampuan Reproduktif bersama suami isteri... menperbaiki dan menstabilkan hormon isteri juga... kalu suami lagi la suka ni.. meningkatkan kitaan sperma mereka...

kebaikan vitamin e shaklee

GLA Complex pula sangat bagus untuk menghangatkan kemesraan suami isteri.. bila isteri mengamalkan secara konsisten.. .selain kehangatan suami isteri.. kecantikan dalaman dan luaran lagi terjaga juga...  Bak kata orang.. "lepas amalkan Gla ni, pantang suami sentuh mesti jalannnnn"...

testimonial gla shaklee

Saya tak kata.. tapi mereka yang kata....


Okey... uols yang ada masalah kesuburan pun boleh amalkan set COMBO ni tau.. kalu ynag baru lepas bersalin.. ni kes nye..sehangat api lepas 'alignment" di perbaiki dengan GLA & Vitamin E dengan SET BERPANTANG juga.. Alhamdulilllah.. .saya sendiri juga dah amalkan dan merasai betul-betul penangan Vitamin ASMARA ni tau...  sebab tu saya kongsikan kat sini untuk saya membantu meyelesaikan masalah wanita.. dilema wanita juga... Kan kita nak jaga badan, tambahan pula badan kita nak pakai lama untuk kebahagian kita juga kesihatan bersama anak-anak dan suami juga kan....

Dan korang boleh cari saya kat sini untuk bantuan kornag juga...

=============================
Salam sayang untuk semua 
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...