Set Kurus Shaklee:- Cara bagaimana nak kurus secara sihat tanpa perlu diet berlebihan

Cerita hari ni lagi tentnag kurus, saya kongsikan cara bagaimana nak kurus secar sihat tanpa perlu diet berlebihan... Ramai yang kalu nak kurus, mesti tak makan nasi. tak makan tu, tak makan ni.. saya sedang diet dan segalanya la.. betul tak? kenapa kalu nak diet je mesti tak makan nasi?

Sebenarnya boleh anda tak makan nasi kalu nak diet betul2 bagi yang terover isi dalam badan ni... Tapi sila semak terlebih dahulu berat dan BMI anda tau.. lepas tu semak pula tulang anda... kalu rangka besar .. sebenarnya tu berat tulang.. isi tak la banyak mana pun... dan sila semak diri kita juga tau..apa yang tak boleh makan dan apa yang kita boleh makan.. jangan makan macam-2 lepas tu, bila baru makan Set Kurus Shaklee ni sebulan dan mengomen itu ini ynag badan tak turun juga..sedangkan anda tak dapatkan nasihat betul-2.. lepas tu sila amalkan diet secara sihat ..bukan menyeksa dna paksa diri untuk berdiet tau.. kang ada yang pengsan kang sebab diet yang tak seimbang tau...
Cara saya nak kongsikan sangat mudah.. Bina --> Bakar --> Buang ... haa ni cara saya...dan mereka  yang berjaya dalam diet mereka juga...

kebaikan set kurus shaklee

Kalu yang lagi ok untuk bina dan lengkapkan sumber protein dalam diet harian anda... boleh add ESP Shaklee... sebab ESP ni sangat baik untuk berdiet yang mana 100% sumber protein dan badan kita perlukan setiap hari tau....
kebaikan esp shaklee

Selain itu...saya suka juga syorkan Cinch Tea Mix Energy ni bagi mereka ynag tinggi selera makan.. sebabnya.. Cinch tea ni bagus untuk sekat selera makan kalian, untuk tak la asyik nak makaannnn je tau..
cinch tea mix energy shaklee

Ini juga mendapat permintaan ramai..sebab, set ni bila anda stop pun tiada kesan sampingan.. tpai buat anda tak nak stop, sebab "jatuh cinta" dengan penangan Shaklee untuk kesihatan dan kecantikan tau.. .mau tak cantik bila dah kurus dan berseriiii la uolss....

Bagaimana nak kurus cara saya dan peluang anda untuk reward kan diri anda untuk terus kurus dan sihat, saya sedia berkongsi ilmu dan kebaikan apa yang saya juga amalkan, yang bukan nak kurus tapi "terkurus" pula... jom cari saya kat sini terus...
============================================
Peluang untuk gandaan kita semua.. gandakan kesihatan kita dan gandakan untuk penjagaan kulit wajah serta kesihatan anak-anak juga... 
============================================
Sedang baca dan sedang mencari untuk dapatkan SPECIAL ini untuk pembelian JIMAT BERGANDA anda??? Boleh terus cari saya kat sini untuk bantuan anda! 
Untuk OFFER #MEALSHAKE (Beli 3 PERCUMA 1) &
 #COLLAGEN POWDER (Beli 6 PERCUMA 1)
=============================
Salam sayang untuk semua 
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...