ESP Shaklee buat saya tidur lena dalam penyusuan susu ibu

Dalam dunia penyusuan susu ibu, ramai ibu-ibu mengadu yang tak cukup tidur waktu malam, yang baby tak lena tidur dan sedikit meragam waktu malam, dan siangnya tidur lena bagai... Sampai rasa nak stopkan penyusuan susu ibu sebab baby asyik meragam je waktu malam...

Mommies tau.. saya masa anak pertama sangat alami masalah ni juga bertambah anak lelaki pula kan.. menyusu non-stop malam tapi tak la menangis memalam, tapi "bergayut" lama juga tau..sampai lengguh badan saya dan alhamdulillah... bila dengan baby girl saya yang kedua ni dua tahun lepbih bersama Shaklee dan sedari hamil saya amalkan salah satu kewajiban saya adalah ESP SHAKLEE... dan sehingga sekarang saya sangat suka ESP Shaklee buat saya tidur lena dalam penyusuan susu ibu ni tau... kadang tu saya pula yang terjaga paksa puteri saya ni untuk menyusu... pagi tu kalu puteri saya ni lambat menyusu... saya kena la pum juga tau... Alhmadulillah rezeki anak puteri saya ni... dan ESP ni sangat membantu tau...dapat extra kulit cantik dan gebusss juga tau...

kebaikan esp shaklee

Kenapa ESP Shaklee dan membuatkan puteri saya tidur lena? dan saya juga dapat tidur lena sama... sedari pantang tau mommies.... Antara sebabnya... ESP Shaklee ni...

  • Menyediakan sumber tenaga berkekalan dan membantu menahan rasa lapar (kita rasa kenyang , baby kita juga kenyang tau... kan2)
  • Mengandungi lima vitamin B penting, separuh daripada Nilai Harian kalsium, serta isoflavon soya. Kajian menunjukkan bahawa soya dapat membantu menyeimbangkan semula hormon semasa tempoh peralihan menopaus*
  • Protein soya bukan GMO ini dihasilkan di bawah Program Pengekalan Identiti atau Identity Preservation Program (IPP), di mana proses penanaman hingga pemprosesan kacang soya dipantau dengan teliti dan dilakukan dalam keadaan terkawal
Kalu mommies tak percaya, mommies cuba dan rasai apa yang saya rasai... tambahan pulaa... ESP Shaklee ni milk booster tau.. tambah susu mommies juga dan buat bayi kita rasa selesa dan kenyang....

Penyusuan susu ibu ni sangattt bermakna tau untuk kita, dan anugerah kita yang tak terhingga dari DIA yang maha memberi kat kita...

Jangan sampai kita terlintas nak stopkan penyusuan susu ibu ni atasa alasan "malas la", "penat la". " nak jaga badan la"... haa .. mommies tau tak... hari tu p forum penyusuan susu ibu ni... "JANGAN SAMPAI ANAK TUNTUT HAK MEREKA" ... Ya Allah... semoga kita jangan macam ni tau... tu hak anak-anak kita kan...
Testimonial Esp Shaklee
Haaa... ni la testimonial untuk korang kali ni..gebussss tak baby dia... dan cantikkk kan mommy ni..vogue dan gojesss kan-kan... Jangan tak percaya tau... sebab tu saya dan nada pasti menyukai ESP SHAKLEE ni.. kalu dah pekena sekali... pasti ORDER berkali-kali tau.. sangattt awesome...

Bagaimana nak dapatkan ESP SHAKLEE yang hot dan terlarisss ni??? cari saya kat sini untuk bantuan anda

=============================
Salam sayang untuk semua  | dan saya ceritakan serta bantu mana yang boleh..
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...
============================================
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=0747b9be4f90056c30eb5241f06bfe9b
 

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...