Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Monday, 8 September 2014

Esp Shaklee sumber protein untuk tambah susu ibu

Ramai yang tanya, betul ke ESP Shaklee sumber protein untuk tambah susu ibu ,macamana cara tu.. Haa nak tau.. Tapi sila kenal pasti dulu masalah susu ibu berkurang atau anda sendiri fikir susu anda sedikit sebabkan bayi anda kerap menyusu dan asyik melekat je.. sampa ianda sendiri fikir nak top up susu formula. betul tak? kalu anda pernah terfikir ni.STOP IT. itu salah satu punca susu ibu berkurang ..dah sebab ibu fikir kurang, maka kurang la susu tu..

kebaikan esp shaklee tambah susu ibu

Taku tak..apa kita fikir kan..tu yang otak kita dan kilang susu akan proses.. baby kerap menyusu ni adakalanya dia nak menepekkk je ngan para ibu.. saja je nak lelama.. atau.. ibu pasti kan ke sumber protein dalam setiap pemakanan ibu dah lengkap?

Kalu makan danging pun jarang-2.. sayuran apa tah lagi... makan ikut dan je.. mau tak susu ibu kurang protein..sebab kita kongsi protein dengan anak tau.. itulah kelebihan para ibu yang hebat dalam penyusuan susu ibu ni... Protein penting sangat dalam tubuh badna kita seharian.. apa tah lagi kita ibu yang sedang menyusukan anak..lagi 2kali ganda penting dan keperluan dalam tubuh badan..

Saya sendiri kalu rasa badna lemahhh, mengantuk di awal pagi.. badna rasa tak bertenaga je.. haa saya dah tau puncanya.. .terus-2 ambil RAHSIA saya ni.. .

tambah susu badan

ESP SHAKLEE adalah pelengkap sumber protein saya... dan senang berkongsi dengan bayi tercinta saya sedari anak pertama lagi ..hingga kini anak kedua... Alhamdulillah... Tapi kenapa saya PILIH ESP SHAKLEE? Jawapan mudah saya! sebab saya pentingkan PROTEIN dalam badan saya dan badan saya nak pakai lama bukan 1 or 2 bulan je.. dan ESP Shaklee pilihan saya dan anda juga kerana sangat mudah di amalkan, dan 100% sumber protin ynag lengkap untuk seharian saya dan anda... dan yang paling best untuk ibu penyusuan seperti saya dan anda sebabnya...

tambah susu badan
Testimonial Pn.Dia Na
Bagaimana yang saya dan anda katakan, ESP boleh menambah atau mempercepatkan penghasilan susu ibu?

Ini kerana komposisi utama di dalam susu ibu ialah protien. ESP pula mempunyai kandungan protien yang tinggi dan cukup untuk keperluan badan. Oleh kerana itulah bagi ibu-ibu yang mengambil ESP mereka mengakui susu badan menjadi lebih banyak dan bayi lebih kenyang lama.

Namun yang paling UTAMA yang para ibu harus ketahui dan  kita harus fahami konsep penyusuan yang betul. Iaitu supply on demand. Kita boleh ambil sebanyak mana milk booster tapi jika kita masih tidak memahami konsep penyusuan yang sebenar, kita takkan dapat ‘stok’ susu yang banyak sampai penuh satu deep freezer.. kan2... ^__^

Anda mahukan ESP? Dapatkan dari saya sekarang pengedar sah Shaklee are aKulim dan pos sayu Malaysia? senang dan mudah je...

============================================
Peluang untuk gandaan kita semua.. gandakan kesihatan kita dan gandakan untuk penjagaan kulit wajah serta kesihatan anak-anak juga... 
============================================
Sedang baca dan sedang mencari untuk dapatkan SPECIAL ini untuk pembelian JIMAT BERGANDA anda??? Boleh terus cari saya kat sini untuk bantuan anda! 
Untuk OFFER #MEALSHAKE (Beli 3 PERCUMA 1) &
 #COLLAGEN POWDER (Beli 6 PERCUMA 1)
=============================
Salam sayang untuk semua 
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...



2 comments:

  1. Salam Singgah ... Done Follow G+ Sini ..Ada masa Jom singgah sini http://akifimtiyaz3.blogspot.com/ Happy blogging ya !!!!!!!!!1

    ReplyDelete
  2. singgah dan follow blog nie...
    www.anazarin.com

    ReplyDelete

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...