Testimonial :- Ragam anak-anak yang sangat cerewet dalam bab makanan

Cabaran kebanyakan para ibu masa dan zaman sekarang ni melayan ragam anak-anak ynag sangat cerewet dalam bab makanan.. bukan mudah melayan karena mereka ni tau...

shaklee Mealshake

Kalu zaman kita dulu-dulu suap la apa pun..makan dengan mudahhh je kan.. .Tapi anak-anak moden kita?? kena la kita pelbagaikan cara kita..

Penyelesaian saya dan rakan-rakan saya sangatt mudah... bagaimana ianya juga boleh membantu mentelesaikan masalah para ibu di luar sana dalam masa sama kita menjaga kesihatan mereka tanpa kita sedari....

Antara kata-kata mereka yang sama kami luahkan....

“Sambil-sambil saya bervitamin, saya beri juga anak-anak saya vits for kids. Vitalea, chewable vita-C, mealshake dan Omega guard. Saya suka sgt sbb since dorang makan mealshake, selera anak dah mula bertambah. Tak perlu dh saya kejar sane sini nk suapkan makan. Malah dorang boleh duduk dan makan sendiri..Alhamdulillah..” ~ Puan  Lydzar

    “bgus jugak mealshake nie ye..ank sy dlu x mo mkn..ble nk bg mkn msti nyorok blakang pintu..skrg lepas sy bg die mealshake..mkn mcm x ingt dunia..ble x bg mkn msti mrh..skrg sayur2 pon die mkn..dlu die paling benci kt sayur..gembira hati sy tgk die da berselera..pipi pon da berisi..” - Puan Azra Balqis

  “anak sy 5 thn sblm ni pun mmg xnak mkn ns..lepas amik mealshake , terus ada slera mkn.alhamdulillah..tp bdn xder la terus gemukss..ok la..slera mkn mbuak2 tu ada..siap kul 12 mlm minta ns lg…huhu..sahur pun bgn mkn ns..kuikuikui…thank to Shaklee .” ~ Puan Haslina Hamat
    “Baru 2 hari bagi zara mealshake…selera makan dia bertambah..asyik nak nyam2 je…hehehe…” ~ Puan  Zabrina

          “Anak saya mikail mmg susah sgt nak makan.sgt2 cerewet…nasi tu mmg tak makan la…badan mmg kurus sgt 6 tahun. so saya bancuh mealshake + susu dugro coklat bagi dia minum…alhamdulillah selera semakin ok..”~ Puan  Rini   

Ragam anak-anak berbeza... TAPI bila dah kita buat penyelesaiannya... pasti TIADA MASALAH lagi...hati kita pun senang sebab kita dan nampak kesannya yang begitu baikk untuk anak-anak dan keluarga kita juga...

Tapi mommies.. sila dapatkan consultant terlebih dahulu tau untuk berikan pada si manja kita... saya akan terangkan lebih detail lagi bila dan setiap kali kita semua berususan... Insyaallah.. mommies boleh cari saya
 Dan OFFER tau MEALSHAKE lagi beberapa hari ni je lagi sehingga 30 SEPTEMBER 2014 ni!!!
=============================
Salam sayang untuk semua 
--> Saya Lin |  Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri... 
credit to Azrin Mohd (dazzlingmoms)
 

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...