Siapa yang nak kurus TAPI anda banyakkk beralasan?

Saya ni boleh dikatakan BERJAYA tau jaga badan macam saya bujang-bujang dulu.. berat saya 45kg mommy anak dua. Sedangkan masa bujang saya sebelum kawin dulu mau 50kg.. sebab mas tu hati bunga-bunga kan.. nak kawin... haaa... sekarang lagi la kan.. ramai yang cakap..nanti lepas kawin badan berisi la..anak anak dua nanti merasa la badan berisi bagai di pum-pum la... Tapi saya?? ?

Haha...sampai suami jeles..kata saya ni diet la, jaga badan kurus sangat la.. yang sebenarnya suami jeles sebab perut dah kedepan.. haha... saya tetap perut semakin kempis lagi ... RAHSIA???? 
shaklee vitamin

Nak tanya korang dulu..kalu korang nak kurus.. korang banyak ALASAN tak? Contohnya....

"saya cepat lapar la.. diet macam ni..."
"saya menyusukan anak, cepat lapar, mana boleh diet... makan je la nak bagi nutrisi kat baby..."
"saya ambil perancang,. tu badan naik bagai di pum-pum ni.... "
"saya...it dan ini....

Alahaiii banyakkknye alasan kan... Saya?? RAHSIA berat badan maintain 45kg? Saya ni 

1. Menyusukan anak..makan, saya lapar saya makan ikut masa yang sesuai saya....

2. Saya nak lengkapkan nutrisi untuk bayi saya dalam penyusuan.. .saya korbankkan duit shopping saya dulu dan beli vitamin Shaklee untuk lengkapkan nutrisis susu saya untuk baby saya...sebab sayuran.. nasi dan lauk-lauk yang saya makan belum tentu lengkap untuk badan saya dan berkongsi dengan baby saya pula.kan...

3.  Saya sememangnya tak DIET... suami saya lagi paksa-paksa saya makan.. nak suh kasi berisi... tapi badan saya pun macam ni juga... Alhmadulillah...

4. Saya sukaa minum air masak... dan air suam... selain membuatkan saya rasa fresh ianya sangat membuatkan saya cukup air dalam badan dan penyerapan vitamin saya dengan mudah...

5. dan saya palingg tak sukaa beralasan... haha...

Sila HAPUSKAN ALASAN anda bila anda NAK KURUS sedari SEKARANG!!!!

shaklee set kurus

Dan saya BOLEH bantu untuk siapa yang NAK KURUS dengan cara saya..dan ikutcara saya yang saya syorkan.. JANGAN pula... dan ambil-ambil vitamin yang di syorkan... lepas tu saya follow-up.. korang cakap... itu la ..tak dan la.. lupa la... haa. baik korang tak payah amalkan..bagi je badan tu bagai di pum-pum.. membazir duit je kan...

=============================
NAK KURUS? Cari saya di sini... dan salam sayang untuk semua 
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri... 

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...