Kenapa saya suka Shaklee dan penuhi impian bersama Shaklee

shaklee

Relex dan santaiinye la puteri ibu ye... sebenarnya ni event Shaklee kiranya celebration Raya Aidilfitri (yang dah lepas) sekali dengan motivation yang memberi saya semangat..bukan saya je..semua orang la.. so anak-anak tak pernah di lupakan.. bawa dan heret sekali..hahahaha...

Ada event dan jamuan makan dan makan( saya makan je tapi berat badan tetap macam tu juga tau) haha .. dan yang paling best setiap kali ada event Shaklee ni..tak kisah la kat mana sekali pun, anak-anak tak pernah di asingkan.. seee... ^__^ seronok tau time ni...

Shaklee
Haaa ni masa baru nak bermula lepas jamuan raya dan makan dan makan..haha... best juga.. kami datang awal masa tu..kul 7pm..Alhamdulillah.. yang paling best..daftar dan terus g makan..makan je kan..haha..lepas makan.. solat..

Shaklee
Sebab tu saya sukaaa sangat event Shaklee ni.. dan sebab saya pilih Shaklee sebab multi.. bawa anak-anak ke mana sahaja..event formal pun ada anak-anak.. siap sediakan program lagi untuk anak-anak ni.. seperti mewarna... dan ada hadiah juga tau siap yang siapkan dan mewarna paling kemas dan cantikkk...

Shaklee
Haa...ni part yang paling best..tak perlu risau...kami datang kul 7pm masa tu, lepas daftar terus nak ke tempat solat yang berdekatan.. masa tu kami di jemput untuk makan dulu, tgk2 ada surau di sediakan..Alhamdulillah.. sangat-2..tak perlu g jauh2.. ruang solat lelaki dan perempuan di sediakan tanpa susah-susah.. anak-anak pun boleh solat sekali.. anak saya ni suka interframe..so ada je la muka dia... haha.. Apa yang saya ceritakan ni bukan nak gtau saya ni solat ke bagai.. sebenarnya saya kongsikan event mana yang paling seronok macam ni, boleh bawa anak-anak, dan kami serta kita yang muslim tak di ketepikan malah si sediakan tempat untuk solat. itu yang PENTING! dan suami pun rasa seronok dan  bersyukur..

Haa ni si abang yang sukaaa nak bergambar.. tadi si adik relex dan santaiii lagi.. datang si abang terus si adik nangis... hahah... seronok dengan gelagat anak-anak ni.. Masa ni la anak-anak ni nak berkawan berlari sana sini, kat rumah terus tidur... 

Syukur alhamdulilllah.. masa untuk keluarga dan ber SHAKLEE sentiasa seiring..dan ni kan bisnes keluarga.. jadinya apa pun event anak-anak bawa sekali.. 

Ini cerita semalam... hari ni saya kat event dan ceramah tentang PENYUSUAN SUSU IBU di Klinik Kesihatan inu Anak (KKIA) Kulim .... waaa ..di jemput dan terpilih untuk event ini sangattt suka..sebab saya di pilih antara reramai para ibu yang hebat2... Syukur alhamdulillah.. anak-anak dan saya serta suami.. Penyusuan susu ibu ni sangatttt awesomeee dan si abang saya dapat PHD dalam dunia penyusuan susu ibu.. sebab berjaya menyusukan hero saya ni sehingga 2 tahun... 

Jom sambung entry lagi lepas ni ..nanti saya kongsikan lagi tentang ilmu yang saya perolehi dari event saya ynag saya join pagi  tadi dna ni pun event tak sudah lagi.. tengah tunggu penyampaian sijil lagi..waaa bestkan.. berkongsi ilmu dan manfaat ynag kita ada untuk semua para ibu hebat...

Love uols...

#Kulim
#Shaklee

4 comments:

  1. salam perkenalan mommy lina...datang follow sini... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam perkenalan juga Siti Aisya Ibrahim... tq yunk... semoga kenalan kita even kat blog je pun sentiasa rapat...knl di alam maya kan....

      Delete
  2. Murni singgah sini & follow blog mommylina ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq Murni.. mommylina follow juga... thanks tau... salam perkenalan dan salma ukhwah ...

      Delete

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...