Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Monday, 10 July 2017

Ikhtiar untuk kesembuhan penyakit SLE

Sakit ni kita sediri tak boleh nak agakkan. Apatah lagi kita manusia ni hanya mampu merancang, Allah SWT yang maha mengetahui segalanya. Mungkin kisah ni memberi lagi semangat untuk mereka yang sedang berjuang untuk sembuh dari penyakit SLE.
.
.
Dan rasa sedih bila kat facebook semalam ada terbaca kisah si suami bawa tudung arwah isterinya ke Lombok sambut anvesery seperti yang dirancang. Kuat dan tabahnya si suami dan penuhi hasrat arwah isternya... sedih sangat.. dan meninggal kalu tak silap arwah isteri si suami tu adalah pesakit SLE juga..
.
Sememangnya.. Setiap sakit itu pasti ada penawarnya... ikhtiar selagi termampu.
In sha Allah
.
.
Allah SWT menyeru umatnya untuk terus berusaha, jangan mudah putus asa... in shaa Allah pasti ada yang terbaik.
.
#vivix #lecithin antara paling asas. .
.
Nak saya tolong? 
Terus hubungi 0175836865 
Mommylina
.
#shakleekulim #shakleekedah #shakleeeffect #shakleemalaysia #shaklee #produk #testimonial #SLE


Sunday, 9 July 2017

Testimonial :- Radang APPENDIKS dan Penjagaan Luka Ketika Berpantang.

Pengalaman berpantang sangat best dan gembira bila kita tahu caranya dan amalkan produk yang terbaik untuk setiap sakit dan pulihnya kan. Testimonial RADANG APPENDIKS dan berpantang dengan produk terbaik.
Testimonial ini amat memberi kesan kepada saya bila membacanya...
Dan semoga perkongsian ini membantu orang lain juga untuk terus menjaga kesihatan anda juga..
.
.
Ini testimoni sebenar pengamal suplimen Shaklee sebagai ikhtiar kepada masalah kesihatan beliau.
       =================================
[RADANG APPENDIKS SEMBUH & BERTENAGA SEMASA BERPANTANG]
.
Hi, Assalamualaikum.. Saya Dr. Nadia Abdul Kadir, berumur 34 tahun dan memiliki 4 orang cahaya mata. Saya ingin berkongsi kisah saya menghidap radang appendiks semasa hamil.
.
Semasa mengandungkan Baby A'isya (anak ke 4) saya 7 bulan lepas, saya mengalami 2 episod sakit pada bahagian kanan perut.
Kali pertama dalam 32 minggu dan saya disahkan menghadapi Acute Appendicitis (keradangan pada appendik).
.
Disebabkan kandungan masih awal dan pembedahan membuang appendiks adalah berisiko kepada baby, saya membuat keputusan untuk hanya mengambil antibiotiks (setelah berbincang dengan suami saya, Dr Shazly yang merupakan seorang pakar bedah).
.
Pada masa yang sama, saya meneruskan pengambilan SET HAMIL SHAKLEE dan juga NUTRIFERON. Alhamdulillah, sakit beransur hilang selepas 2 hari. Namun, pada kandungan berusia 36 minggu, saya sekali lagi diserang sakit perut yang sama seperti sebelum ini.
.
Kali ini sangat sakit sampai saya terpaksa dimasukkan ke wad. Sekali lagi saya didiagnos sebagai Recurrent Appendicitis (Keradangan Appendiks yang berulang). Di wad saya diberi intravenous antibiotiks. Sekali lagi saya dan suami di dalam dilema untuk meneruskan pembedahan membuat appendiks atau tidak. Ini kerana, lagi 2 minggu saya dijadualkan untuk elektif cser (saya dah cser 3 kali).
.
Kami membuat keputusan untuk tunggu dan lihat. Sekiranya sakit berlarutan, saya akan menjalani pembedahan. Alhamdulillah, setelah 2-3 hari, sakit beransur hilang dan doktor pakar membuat keputusan untuk membuang appendiks semasa cser. Pada 38 minggu, setelah pakar O+G mengeluarkan Baby A'isya, suami saya sendiri mengambil alih untuk mengeluarkan appendiks saya pula! Orang kata, sakit selepas cser + appendicectomy (pembedahan membuang appendiks) adalah lagi sakit berbanding cser sahaja. Ini kerana trauma pada tisu itu lagi banyak.
.
Bimbang akan perkara ini, saya dah standby VIVIX awal-awal. Sebaik sahaja dibenarkan minum oleh jururawat, saya terus amik 1 SUDU BESAR VIVIX. Alhamdulillah dengan izinNya, petang sebelum maghrib saya dah boleh bangun sendiri dan berjalan ke tandas untuk mandi.
.
Malamnya pula saya boleh menjaga Baby A'isya sendirian (suami tidak dibenarkan menemani saya di wad). Setiap hari saya meneruskan pengambilan SET BERPANTANG SHAKLEE bersama VIVIX dan NUTRIFERON. Dan pada hari ke 5, saya diceramah oleh jururawat di klinik (diorang sayang saya sebenarnya..hihi..) kerana memandu ke klinik untuk cek jaundice. (Suami di dalam dewan bedah dan tidak dapat keluar hantar kami ke klinik).
.
Apapun, pengalaman berpantang kali ini sangat berbeza berbanding 3 kali cser sebelum ini. SAKIT PADA BAHAGIAN CSER SANGAT MINIMAL, LUKA SANGAT CEPAT SEMBUH & SAYA SANGAT BERTENAGA. Saya dah alaminya sendiri, anda bila lagi?

‭‭Nak yang paling terbaik dan kesannya? Dapatkan PRODUK SHAKLEE khas untuk anda...
Hubungi saya di talian --: 017-5836865
Linakhtar (Pengedar Shaklee 867601)

Saturday, 8 July 2017

Dunia dan Ragam MLM :- Nak jadi MAGNET atau SERBUK BESI?

Assalamualaikum dan selamat pagi. Nak kongsikan sedikit cerita pagi ni. Pernah dengar cerita JUTAWAN MLM? Ini bukan nak ajak anda jaduli jutawan ke apa ke pun (tapi ramai je nal jadi Jutawan SEGERA sekarang ni kan) ..tetapi nak kita sedari, bahawa sesuatu yang kita buat mesti ada pengorbanannya. 

"Bermula dari rumah  setinggan, tidak tahu apa-apa tentang MLM malah membenci MLM, akhirnya menjadi JUTAWAN MLM, rahsianya? 》 Belajar dari alam sekitar di dalam kebun 《

Apa kaitannya MAGNET dan SERBUK BESI?


Andai di beri pilihan anda nak jadi MEGNET @ SERBUK BESI?
KISAHNYA...

Andai anda di satu tempat, di mana mereka yang memberi perhatian itu datangnya daru syarikat MLM lain juga. Ada yang menolak dan ada yang menarik anda menyertai mereka. Berbagai cerita dan janji yang mereka berikan hingga pada satu peringkat anda mula tertarik dan mahu menyertai mereka...

Kenapa anda tertarik begitu cepat? Sebab... gambaran dan cerita yang mereka berikan ialah MUDAH, join sekarang... dengan mudah anda boleh mendapat sekian-sekian ribu dalam masa yang SINGKAT. Syarikatnya kukuh dan ramai yang telah melompat masuk ke dalam syarikat tersebut - itulah perkhabaran yang dhebohkan..

Dan...

Dalam masa sama mereka mula menyerang syarikat MLM yang anda sertai - yang mereka katakan lambat la.. lambat berjaya, lambat naik itu ini la sebagainya...

Anda mula tergugat.. nak ye kan atau tidak kan?

Hati anda mula meronta-ronta melihat orang kata duit ribu-ribu tapi dalam masa sama anda takut tak jadi seperti yang di katakan.. biasa la hati kata itu ini kan...
Sekarang pilihan anda hanya satu!

Sama ada anda menjadi serbuk besi ataupu  magnet.

Jika serbuk besi -> anda akan tertarik kepada mereka. 
Jika magnet --> anda akan menarik mereka.

Sebab kenapa? Jika serbuk besi, memanglah nilai diri anda seperti serbuk besi, mudah melayang, tidak ada pendirian dan mudah dan boleh ditolak tarik.

Jika anda menganggap diri anda seperti MAGNET, nilai diri anda begitu tinggi. Kenapa? Sebabnya anda mampu menarik serbuk besi. Dan anda juga ingat MAGNET juga boleh menarik MAGNET.
Setuju?

Alhamdulillah.. anda adalah MAGNET, walaupun magnet anda belum kuat tetapi anda punyai pendirian yang tetap dan kukuh nak menjadi seperti MAGNET. Dan anda pasti menjadi magnet yang kuat suatu hari nanti.
In sha Allah.
.
Saya juga seperti anda. Magnet yang semakin kuat dan percaya apa yang kita lakukan adalah yang terbaik dan nak orang lain menjaga kesihatan secara semulajadi dan bahagia selalu.
.
.
Anda adalah MAGNET? Pilihan tepat anda adalah anda rasai apa yang anda amalkan dan anda kongdikan kepada ramai orang untuk merasai apa yang anda rasai juga.

Bersama leader dan konsultasi anda terus.
Saya sedia membantu .

Linakhtar (Pengedar Shaklee Anda 867601)
0175836865

Friday, 7 July 2017

Mudahnya menjemput rezeki dariNya!

Assalamualaikum dan selamat pagi. Hari ni kita berpagian di blogger untuk sebarkan kepada kawan-kawan, mudahnya menjemput rezeki dariNya.
.
Setuju tak saya katakan...
Jika dah usaha banyak maka jangan lupa selawat dan zikir banyak, kerana usaha yg banyak biasanya kerana sibuk mencari rezeki sedangkan jika selawat, zikir dan amal yg banyak memudahkan menjemput rezeki.
.
Antara yang boleh kita amalkan sentiasa...

*** Istighar
**** Dan banyak istighfar
******Selawat dan banyak selawat
.
In sha Allah, Allah mudahkan.
.
.
In sha Allah
Moga segala urusan kita bermula hari ini dan seterusnya dipermudakan olehNya...
.
Janji kita sentiasa ingat akan Dia, walau dalam keadaan apa sekali pun...
.
.
Amin...
.
.
Nak saya bantu anda jana pendapatan dari rumah & sedang mencari produk untuk menambahbaik kesihatan anda sekeluarg; -
Cari saya di 017-5836865.
.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...