Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Tuesday, 29 November 2016

Masalah UTAMA WANITA yang perlu diambil perhatian!

Malu bertanya sesat jalan! Malu nak mencari lagi la penyelesaian masalah anda tak akan selesai. Wanita dan masalah keputihan ni pasti ada, samaada teruk atau biasa-biasa je. Tapi jika dibiarkan? Pasti membawa "padah" kepada diri sendiri.
.
.
Setuju dengan apa yang saya katakan? Ni sememangnya memalukan.. tapi jika berterusan lagi membawa "masalah besar" kepada wanita terutamanya yang sedang hamil, nak hamil, mahupun yang sedang nak berkahwin mahupun dah kawin.
.


Kenapa saya katakan masalah ni masalah utama wanita?

.
Ianya melibatkan masalah dalaman, tapi ramai wanita ni lebih utamakan kecantikan luaran berbanding dalaman? Betul? 
.
Dan nak tahu PUNCA PENCERAIAN tertinggi juga disebabkan dari masalah dalaman! 
.
.
Makanya... Wanita sila bertindak segera sebelum menyesal. 
.
.
Antara yang BOLEH MEMBANTU MASALAH KEPUTIHAN anda selain dapat "extra" dan suami semakin sayan? 
.

Ini dia....dengan pelbagai manfaat, kelebihan dan fungsi ALFALFA ni.. anda boleh MENGUBAHNYA! 
.

Bagaimana nak dapatkan ALFALFA PRODUK TERBAIK ni? 
.
Hubungi saya di 0175836865 (Linakhtar)
Pengedar Shaklee Anda 867601
.
Consultasi terus kepada anda... termasuk Brunei juga Singapore.



Bantu masalah anda secara SERIUS! 
.
Jangan tunggu menyesal baru nak bertindak
.
Jom terus dapatkan dari mommylina di 0175836865



Monday, 28 November 2016

Penting ke penjagaan kesihatan dalaman ni berbanding luaran?

Pendapat anda, penting ke penjagaan kesihatan dalaman ini berbanding luaran? Ramai sekarang yang nak cantik, kurus "segera" kan.

.
Ada je iklan "putih seawal 1hari" maka berderet la orang nak minta pm dan nak putih-putih ni. Nak tanya putih yang sedia ada tak cukup ke? Tambah lagi andai iklan "saya dah kurus 3hari turun 20kg", dan ramai lagi la orang mohon "pm" segalanya.

.
Kawan-kawan percaya ke 3 hari boleh "kurus" / "putih" ? Tak takut ke kesan sampingan tu? Dalam pula bagaimana?
.
Sedangkan badan kita perlukan 21-90hari untuk keserasian sesuatu yang kita amalkan, ni kan pula baru 3hari. Biar betul kan?
.
.
Anda tentukan... dan saya tak pandang produk lain lepas ada LANDMARK STUDY & KAJIAN SAINTIS akan produk ini. Tapi saya amalkan bukan untuk putih atau kurus, tetapi untuk SIHAT dan penjagaan kesihatan saya di masa depan bersama anak-anak juga.
.

Ni la antara produk pilihan saya, baru sebahagian tak termasuk yang anak-anak punya lagi tau.
.


My favret produk? Ini antara yang kerap restok di rumah.. ni saya dah suami kongsi tau.. belum masuk HERBALAXGARLICPAPPERMINT GINGERALFALFA  lagi... 
.
Anak-anak punya lagi pun belum termasuk kat sini ni... nanti kita kongsikan yang anak-anak punya pula tau... 
.
Kenapa saya pilih PRODUK ni... beli dan amalkan, anda pasti rasai apa yang kami rasai.. 
.
Banyak? Tak laaa... beli sedikit-sedikit mana yang perlu then ianya TAHAN LAMA, dan berbaloi.. tambah kalu ada OFFER tu... haaa jangan la korang lepaskan peluang tau...
.
.
Biarlah kita JAGA KESIHATAN dalaman dan extra nya di luaran kita... tak nak la cantik luaran je.. tapi dalaman kita "lemah" tanpa penjagaan kita sendiri... 
.
Pelaburan KESIHATAN amat berbaloi berbanding nak cantik luaran je kan... 
.
Andai di beri pilihan.. BAJU @ ESP saya nak pilih beli ESP... Sebab baju boleh dibeli..kesihatan tak boleh dibeli andai dah sakit... CEGAH LAGI BAIK DARI MERAWAT kan? 
.
.
Jom kita JAGA KESIHATAN bersama... 
.
Bagaimana nak membeli secara jimat dan berbaloi? Boleh hubungi saya ditalian 0175836865
.
#tsunamishaklee 
#ejazG3 
#shakleekedah 
#shakleekulim 
#pengedarshaklee 
#shakleemalaysia 
#shakleeeffect 
#LiveAmazing 
#bisnesdarirumah

Pilihan di tangan anda! Saya nak bantu agar lebih ramai orang MENJAGA KESIHATAN ni, dan STOP PAIN KILLER atau ubatan dan bahan kimia selepas ini. Badan kita perlukan sesuatu yang segar dan semulajadi. Anda sayangi diri anda?
UBAH SEKARANG! 
.

Sunday, 27 November 2016

Nak SIHAT, KURUS dan CANTIK? Mulakan dulu dengan DETOX PARASIT!

Sakit itu nak merawat lagi tinggi kosnya dari mencegah.. Setuju? Dan ramai antara kita tak tahu atau dah tahu tapi masih tak nak mencegah sebelum sakit dan permulaan sesuatu sakit itu adalah dari USUS BESAR kita. Betul?


Andai kita nak kurus, kita ambil je "ubat kurus" tapi tahukah kita, usus kita berkerja keras untuk menerima segala yang kita makan? Bila "terlalu berat dan terbeban" usus besar kita akan mula "buat perangai" dan bermulalah sakit sedikit demi sedikit muncul tanpa kita sedari.

Sebenarnya, apapun kita amalkan DETOX ni sangat penting bagi melancarkan proses dalam badan kita... kan sihat itu mudah sahaja! 
.
Detox ni bukan nak buat KURUS je tau.. tapi PENTING adalah PENJAGAAN USUS KITA. 
.
Ramai yang tak tahu bila usus kita ni bermasalah, semua dalam tubuh badan kita akan bersangkutan tau.  Boleh jadi KANSER USUS lagi tu.. bahaya lagi anda dah merebak dan segala selera makan dan berat badan pasti terus mendadak.


Lagi? Ianya memakan masa untuk sembuh sebabnya NAK MERAWAT itu perlukan masa dari MENCEGAH! 
.
Jadi perlu kita nak DETOX ni? 
Jawapannya PERLU sangat-sangat... 
.
Detox parasit pun boleh anda lakukan.. ianya membunuh cacing2 dalam badan badan tanpa anda sedari. Bila last anda makan ubat cacing? Masa usia 2tahun ke??? Sekarang?'usia anda??? 
.
Berapa lama dah tak "bunuh" cacing2 yang dah semakin gemuksss tu? Sebab tu ada kalanya kita makan la supplement apa pun semua tak menjadi. Sebabnya? Badan kita tak pernah nak DETOX
.
Jadi... JOM KITA MULA DETOX USUS kita secara SIHAT & GEMBIRA!!! 
.
Anda pilih yang mana? Nak saya bantu? Cara pengambilan dan pemakanan juga ada tau... 
.
Jom hubungi saya atau text  di 0175836865
.
#programdetox
#detoxshaklee
#detoxparasit
#tsunamishaklee
#ejazG3
#shakleekulim
#shakleepenang 
#shakleekedah 
#shakleemalaysia 
#LiveAmazing




Nak tunggu lagi? tak payah... MULAKAN SEDARI SEKARANG!!! 
.
Jangan tunggu bila dah sakit baru nak merawat, jom SIHAT BERSAMA SHAKLEE PRODUK! 
.
017-5836865

Wednesday, 23 November 2016

Punca Pesakit STROKE bermula dari sakit 3 serangkai???

Bermula dari sakit biasa-biasa, tapi ramai yang buat tak endah, sudahnya penyakit besar menyerang iaitu STROKE?

.
Dimana sakit ini bermula? Ianya sedari

1. DARAH TINGGI
2. KOLESTEROL
3. JANTUNG

.
Mulanya kos nak merawat hanya sedari puluhan ringgit, bila dah sakit seperti stroke, pastinya ianya memakan ratusan dan ribuan ringgit untuk merawat. Dan kos merawat ini sememangnya mahal berbanding mencegah dari peringkat awal.
.


Di sebabkan sikap kita "biarlah" , "awal lagi" .... punca sakit yang berat mula menyerang.

.
Alangkah bagus andai kita mencegah sedari awal, yang muda, yang berusia juga perlu menjaga kesihatan dalaman. 
.
"Berkongsi pengalaman yang mana dulu saya juga kurang menjaga kesihatan, bila di serang BELL PALSY itu mild strok dimuka, menyedarkan saya betapa seksanya nak merawat dari mencegah. Sedari situ saya terus berkongsi pengalaman ini agar KITA CEGAH lebih baik dari merawat. Dengan kos tinggi, dengan masa banyak terbuang nak mendapatkan rawatan..
.

Sudahnya saya sembuh tanpa (ubat steriod) itu.. yang mana lebih teruk dan seksanya nak menanti untuk sembuh."

.
Moga perkongsian ini banyak membantu dan menyedarkan kita akan PENTING JAGA KESIHATAN SEBELUM MENYESAL!!!
.
.
Barangan mahal kita boleh beli, tak kan makanan tambahan atau khas untuk penjagaan kesihatan kita, nak berkira-kira pula kan? 
.
.
Kereta bulanan kita boleh bayar... takkan "barang" untuk dalaman dan kesihatan kita nak berfikir lagi.. andai sakit, dan boleh kerja.. siapa nak bayar kereta... kos rawatan lagi? Dah terbeban dan membebankan... 
.
.
Apapun sakit dan sihat ni kuasa Allah SWT, tapi tak salah kita usaha untuk CEGAH kan?
.
.
Hubungi saya untuk dapatkan PRODUK yang sesuai dan guide juga konsultasi terbaik untuk anda!
.
Pengedar Shaklee & Business Team Anda 867601
Linakhtar
0175836865



#TESTIMONIAL --> Pesakit sendiri akan syorkan apa yang TERBAIK, bila dah amalkan dan ianya SANGAT BERKESAN! 

.
Andai ada yang TERBAIK, berikan kepada diri anda yang TERBAIK, jangan di rawat.. tetapi CEGAH LEBIH AWAL adalah JALAN TERBAIK! 
.
.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...