Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Monday, 19 December 2016

Sedang mencari PRODUK SHAKLEE, dapatkan terus dari saya!

Assalamualaikum, selamat pagi Isnin dengan penuh keceriaan dan kegembiraan di awal hari ni.
Dan hai, Saya Linakhtar, Pengedar Shaklee Aktif 867601 berdaftar seluruh Malaysia. Anda sedang mencari PRODUK SHAKLEE untuk diamalkan? Saya boleh membantu dapatkan khas untuk anda beserta konsultasi terbaik.

.
Juga anda sedang dan nak jana pendapatan secara PARTIME / FULL TIME? Nak tahu lebih lanjut dan enjoy dan suka dengan apa yang kita lakukan... Saya sedia membantu.
.
Bagaimana? Meh cari saya di sini -->

🍃 🍃Bisnes Partner dan Agen Shaklee Malaysia

--> LinaAkhtar
--> C.O.D Shaklee Kulim <--
📞 0175836865
.
📬 Pos Seluruh Malaysia, Brunei & Singapore.
.
Jiga anda sedang mencari PRODUK TERBAIK? Jangan lupa; Cari #shaklee
.

.
.
#shakleekulim
#shakleekulimkedah
#shakleesungaipetani
#shakleeeffect
#shakleemalaysia
#LiveAmazing
#tsunamishaklee
#ejazG3
.
#shakleemuar
#shakleejohor

Friday, 16 December 2016

Betul ke PENYUSUAN SUSU IBU merapatkan hubungan ibu dan anak kita?

Dalam termenung, hari ni macam-macam saya buat, dan sebagai ibu saat ini saya dapat rasakan apa yang mami saya rasakan. Apa tu? Kerinduan bersama anak-anak masa mereka kecil, dan merindui mereka bila mereka jauh dari kita.
.

Dalam labour room tadi, asyik teringat si abang dan si adik yang sedang menunggu di luar. Dalam hati berkata, biarlah bersalin awal ataupun tak perlu bermalam do ward lepas bersalin si baby ni nanti.. 
.
Kenapa? Hati dan naluri ibu kan..pasti dapat rasai akrabnya si ibu dan si anak. Walaupun kat rumah andai si ayah ada di rumah, mereka lebih bermain dengan ayah (suami), tapi bila tak nampak ibu je.. pasti anak-anak mencari... 
.
.
Betapa hebatnya "kuasa" PENYUSUAN SUSU IBU ni kan... 
.
Alhamdulillah... bila doktor kata, nak balik dulu atau nak masuk ward... terus saya katakan.. balik dulu la doktor.. 
.
Mujur juga doktor bagi... walaupun ada rasa sakit mengeras si baby.. tapi ibu tak nak tinggal lelama lat ward... Allah SWT the best way tempat berdoa... In sha Allah...
.
Keluar je dari la labour room, si adik terus meluru kat saya dan cium-cium saya.. ibu....... si abang pula senggih-senggih.. tanya..ibu baby belum nak keluar ke... hahaha...
.
.
Dalam kereta suami cerita, yang suami ajak la anak-anak ni balik sebab lama tunggu kat luar (dari jam 1.05pm hingga 4.15pm) lama tu... tapi si adik tak nak.. nak tunggu ibu juga katanya... 
.
Siap si adik ajak ayah nak masuk ke labour room.
Itu la kuasa dan akrabnya ibu dan anak-anak kan... mujur la suami boleh kawal anak-anak masa menunggu tu.. behave juga... 
.
Alhamdulillah... terima kasih Ya Allah... moga saya dan suami terus di berikan kekuatan dan menjadi ibu dan ayah yang terbaik untuk anak-anak amanah Allah SWT ni sampai mereka berjaya dan dahulukan akhirat. In sha Allah... 
.
.
Doakan saya dan kita semua ya kawan-kawan blogger...
Dan.... 
Kawan-kawan sedang dan nak dapatkan PRODUK SHAKLEE TERBAIK ini? Nak berikan untuk diri sendiri, suami, mak ayah mahupun ahli keluarga? 
.
Boleh terus hubungi saya di talian 017-5836865

Thursday, 8 December 2016

Bagaimana nak utamakan kesihatan, andai tak jaga pemakanan kita!

Bila suami mula bersuara, banyak betul produk kecantikan dan kosmetik zaman sekarang kan.. "Kenapa perempuan ni tak reti bersyukur ke nak putih sampai nampak urat hijau tu?"
Kalu sakit berkira pula nak cari ubat dan penawarnya.

Perhhh... saya tersentap jap. Biar betul suami saya yang meluahkan ni...

vitamin terlaris

 Tapi ada betulnya.. kan...  bila bab kecantikan luaran, semua berebut nak minta "pm" segala... Tapi bila cari penawar untuk KESIHATAN, nak minta less dan harga ahli bagai... sedangkan, bila kita jaga kesihatan dalaman, luaran kita juga sihat dan terserlah berseri tayu.. dan..
.
Untuk penjagaan KESIHATAN ni... Kenapa nak bayar lebih andai ada yang TERBAIK untuk kita CEGAH dari merawat? .
.
ubat stroke

Siapa perlukan Vivix? Mungkin orang terdekat anda? Keluarga? Mak Bapa? Kawan-kawan? .
Boleh info terus kepada mereka.... .
.
Sakit Tumit / Sakit Lutut
Pesakit Thalasimia
Pesakit gout
Pesakit buah pinggang
Pesakit kencing manis
Pesakit darah tinggi
Pesakit jantung
Pesakit stroke
Pesakit kanser
Wanita yang mempunyai cyst
Golongan sukar nak turunkan berat badan
Golongan yang kelihatan tua sebelum usia
Golongan yang lemah sistem imun
Golongan yang mempunyai masalah penglihatan
Usaha nak hamil
Perokok tegar
. .
Antara PRODUK TERBAIK untuk semua dan boleh terus di amalkan kepada yang sihat juga.. tak nak la sakit dulu baru cari penawarnya kan? .
Jom dapatkan Vivix sekarang!
.
.
Bisnes Partner & Pengedar Shaklee Anda 867601
.
Terus hubungi saya di talian 017-5836865
.
#pengedarshaklee
#shakleekulim
#codshaklee
#codkulim
#produkshaklee
#terbaik
#shakleemalaysia #shaklee #LiveAmazing #shakleeeffect #shakleejohor #shakleemuar #shakleesungaipetani #sayajualshaklee
.
#vivix #vivixshaklee #cantik #awetmuda #kesihatan #vitamin #setkurus #setkecantikan #ubatdiabetis #darahtinggi #kolestrol #ubatdarahtinggi #stroke #jantung #kencingmanis

Wednesday, 7 December 2016

Penuhi KEPERLUAN badan kita seharian dengan produk terbaik ini...

Apa "makanan" utama badan kita? Kenapa? Sedarkah kita akan kepentingan sumber protien dan kolagen kepada tubuh badan kita?

.
Ramai yang nak cantik, kelihatan cantik dan putih dan awet muda dan segalanya?  Tapi berbaloi ke hanya kecantikan luaran je? Bagaimana pula dengan penjagaan dalaman kita?


Sedari kita bangun pagi hingga la kita tidur semula. Segala apa yang kita makan, minum badan kita akan proses saat kita rehat dimana tidur... dan lengkap kah pengambilan "makanan" dalaman kita untuk kita terus sihat dan kelihatan cantik juga berseri-seri? 
.
.
Anda boleh cuba amalkan kolagen dan ESP selepas ini. Kenapa?

.
Gabungan dua ni selain ditambah dengan Vivix memang tersangat awesome tau...
.

Kenapa dan mengapa saya syorkan ESP juga kolagen pula??


Sel tubuh kita terbentuk dari protien. ESP adalah protien soya yang mengandungi 9 amino asid yang diperlukan oleh badan tapi tak dapat dibina oleh badan. Ia juga adalah non gmo protien iaitu protien yang tidak diubah genetiknya. 
.
Dan kolagen pula adalah penting untuk kesegaran dan pelengkap antara protien dan kolagen dalam tubuh badan kita...  
.
.
Khas untuk anda semua... 
Dan untuk anda yang berminat untuk mendapatkannya?

Boleh hubungi saya 
0175836865
Linakhtar @ mommylina

Juga Konsultasi disediakan juga cara pengambilan yang betul untuk anda juga.




Bagaimana dengan PILIHAN ANDA? 
.
PASTIKAN YANG TERBAIK & BERKESAN juga SEMULAJADI ye... 
.
Order NOW --> 0175836865

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...