Berita baik untuk pengguna tegar Vivix, 1 HARI SAHAJA - Pengedar Shaklee Kulim, Malaysia.

/ September 12, 2017

Anda pengguna tegar Vivix? Berita baik untuk anda hanya 1 hari sahaja...
.
Saya ulang ... hanya 1 hari sahaja tau..
.
Sekian lama Shaklee menyepi dari PROMOSI HEBAT ini dan sempena hari satu Malaysia jatih pada 16 September 2017 ni. Peluang untuk anda dan anda jimat lebih dari Rm40 tau.
.

Sebotol jatuh pada Rm475.00 untuk harga normal. Tapi untuk promosi gempak kali ni... memang berbaloi dan jimat... 

.
Promosi BERKEMBAR VIVIX, sehari sahaja 16Sept (ulangan lagi ya... )

Nak harga PROMOSI (terus hubungi 0175836865)

Harga biasa RM475.00 sebotol tau.

Ada special lagi :-

1. Lucky dip
2. Cash back (bonus)
3. Free membership
4. Free postage

Sayang nya , promo ni 16hb ni je. (Ulangan lagi)

Boleh bank in/ tranfer hari ini untuk tempah segera anda...

Hubungi SEGERA --> 0175836865 (Mommylina)

Dapatkan SPECIAL ANDA SEKARANG --> 
● Di talian 0175836865 ● 
.

Anda pengguna tegar Vivix? Berita baik untuk anda hanya 1 hari sahaja...
.
Saya ulang ... hanya 1 hari sahaja tau..
.
Sekian lama Shaklee menyepi dari PROMOSI HEBAT ini dan sempena hari satu Malaysia jatih pada 16 September 2017 ni. Peluang untuk anda dan anda jimat lebih dari Rm40 tau.
.

Sebotol jatuh pada Rm475.00 untuk harga normal. Tapi untuk promosi gempak kali ni... memang berbaloi dan jimat... 

.
Promosi BERKEMBAR VIVIX, sehari sahaja 16Sept (ulangan lagi ya... )

Nak harga PROMOSI (terus hubungi 0175836865)

Harga biasa RM475.00 sebotol tau.

Ada special lagi :-

1. Lucky dip
2. Cash back (bonus)
3. Free membership
4. Free postage

Sayang nya , promo ni 16hb ni je. (Ulangan lagi)

Boleh bank in/ tranfer hari ini untuk tempah segera anda...

Hubungi SEGERA --> 0175836865 (Mommylina)

Dapatkan SPECIAL ANDA SEKARANG --> 
● Di talian 0175836865 ● 
.
Continue Reading
Sedang mencari sesuatu untuk pelaburan kesihatan dan kecantikan anda di usia semakin meningkat ini??? 4 RADIANT HOT boleh anda dapatkan hanya di Shaklee Malaysia.
.
Bagaimana anda nak dapatkan dan konsisten dengan produk ini dan kenapa???
.
Jom kita selongkar rahsia kecantikan dan penjagaan kesihatan paling popular sekarang ini....
.
Sebelum tu.. nak ajak kawan-kawan kisahkan dan berbaloinya SET 4 RADIANT ni selain untuk kecantikan luaran.. tetapi juga kecantikan dalaman tau...
.
Ramai orang kata.. mahalnya laaa..
Yeke... 

-> MAHALNYA NAK MAINTAIN KULIT CANTIK
=======================
Apa pendapat anda?

Kalau orang yang betul-betul rasa diri anda begitu berharga, betul-betul nak jaga apa yang kecantikan dalaman dan luaran anda, percaya ada antara mereka yang tak kisah berapa mereka laburkan untuk kecantikan luaran je..  boleh tahan sampai dorang sanggup habiskan RM5000 sebulan, lebih pun ada.

Terkejut??

Kadang-kadang kita rasa kita guna kosmetik atau skin care yang murah-murah cukupla..
Tapi bila kira-kira balik rupanya lagi mahal daripada yang kita kata mahal. Masalahnya yang kita kata mahal tu menjadi pula. Yang kita guna? 

Kenapa Shaklee sediakan 4 jenis suplemen untuk kesihatan kulit luaran dan dalaman kita?

Jom tengok fungsi setiap 1.

1. ESP - minuman protein lengkap dengan semua amino asid untuk membina sel baru & gantikan sel mati. Sel kulit kita bertukar dalam 24-28 hari. Nak buat sel baru tu, mesti cukup nutrisi dia.

2. Kolagen - semua tahu kebaikan kolagen untuk kulit. Kalau nak tahu, kolagen ni dia bagi anjal kulit kita. Macam kulit baby. Ada toink toink efek dia.

3. Vitamin C - adalah antioksida yang memusnahkan radikal bebas yang merosakkan kulit kita. Kalau radikal bebas berlebihan tu yang jadi kulit kering, kusam & berkedut.

4. GLA - asid lemak omega-6 yang merupakan anti radang & bantu melembapkan kulit.

Ni kira nutrisi yang asas la. Sedangkan badan kita ni perlukan banyak nutrisi untuk berfungsi dengan baik.

Kalau dah cukup nutrisi untuk kulit, tunggu jelah kulit kemerahan-merahan, pinkish. Masa tu tak perlu mekap tebal-tebal pun.

Natural beauty lagi tau...

Bulan ni ada promosi pula tu. 

Memang sesuai sangat untuk anda mulakan dan cuba --> The Radiant 4. Tak banyak tau.. cuma 4 jenis je pun dan berbaloi-baloi tau..

Nak cuba??? Segera hubungi 017-5836865 

Dah gunakan kata kunci ISTIQAMAH untuk anda CLAIM SPECIAL anda dari saya tau...
Cepat masa tak menunggu anda.. tapi masa terus berlalu tanpa anda sedari begitu juga dengan usia kita terus meningkat tanpa kita sedar.
.
.
Kredit to Doc FydaNoh
.
.
Tunggu rugi.. sebab masa tak menunggu kita. Jom grab.. cepat-cepat hubungi Linakhtar sekarang.
.

Seronok bila kita lihat bayi kembar ni kan, comel je. Tapi tahukah kita akan 6 risiko PENTING yang perlu diketahui bila anda merancang NAK HAMIL KEMBAR?

.

Bukan nak takutkan kepada anda yang sedang merancang atau sedang hamil anak kembar ni. Tetapi nak kita bersama dapatkan ilmu juga lebihkan penjagaan sepanjang tempoh hamil dan persediaan bila dah bersalin nanti...

Betul tak? 
.
Moga info ini membantu... Antara 6 risiko bila hamil anak kembar ini adalah : - 
.
1. Masalah-masalah ringan yang berkaitan dengan awal mengandung seperti morning sickness, pedih ulu hati, kaki bengkak, urat timbul, sakit belakang – menjadi lebih biasa pada kehamilan kembar. Gejala-gejala ini akan berkurangan secara natural selepas bayi dilahirkan.
.
2. Anemia (kekurangan sel darah merah) – disebabkan oleh kekurangan zat besi disebabkan tumbesaran bayi-bayi kembar menggunakan banyak zat besi.
.
3. Pre-eclampsia – keadaan tekanan darah ibu meningkat dan terdapat protein dalam air kencing.
.
4. Peluang tinggi untuk berdarah lebih dari biasa (tumpah darah) lepas bersalin akibat rahim tidak mengecut
.
5. Kemungkinan besar kelahiran adalah secara caesarean atau kelahiran dibantu (forceps atau vacuum) untuk melahirkan bayi-bayi
.
6. Kelahiran mungkin adalah pramatang – 60 dalam 100 kehamilan kembar 2 lahir sebelum 37 minggu. 75 dalam 100 kembar 3 lahir sebelum 35 minggu. Dalam perbandingan dengan wanita yang hanya ada 1 bayi , 10 dalam 100 yang lahir pramatang sebelum 37 minggu.

.
Bagi bayi yang lahir pramatang ini, mempunyai risiko berkaitan dengan masalah pernafasan, permakanan dan jangkitan kuman.

Dan begitu juga bila keadaan di mana lagi awal bayi dilahirkan, lagi kerap masalah ini berlaku.
Hampir menyama, bilamana bayi mungkin terpaksa dimasukkan dalam wad ICU bayi, ibu digalakkan untuk menyusu badan walaupun bayi berada di wad ICU dengan sekerap yang boleh.

Sebab dari penyusuan susu ibu, bayi anda memperolehi zat yang cukup dan juga menguatkan imun sistem pada bayi pramatang anda. 
.

Bagaimana nak menghadapi semua ini? Ibu perlulah kuatkan semangat dan perlukan persiapan diri yang kental, dalam masa yang sama penjagaan semasa tempoh pantang itu amat bermakna...

.
Mungkin anda (isteri /ibu) atau suami sedang mencari SET PANTANG terbaik dan sangat sesuai kepada keadaan anda? 

Moga set ini membantu anda... 


.
Bagaimana nak ORDER Set Pantang Shaklee ni? 
Boleh terus hubungi saya di --> 
● 017-5836865 ● Linakhtar ● 
.
¤ Pengedar Shaklee Sah 867601
¤ Postage SELURUH NEGERI, 
Termasuk Brunei & Singapore.
.
Stay tune bersama mommylina ya... 
.

Kredit to : -mmgazette.com

.

1001 akan datang tidak lama lagi dan kenapa kami terus setiasa bersama Shaklee? Selain penjagaan kesihatan dari dalaman, kecantikan luaran juga menjadi sebutan ramai.

Fenomena apakan ini? Nantikan.... 
Yaaa fenomena KECANTIKAN yang mahu semua merasai kehebatannya luar biasa. Juga???

Seawal 7 hari kesannya membuatkan anda berkali-kali akan jatuh cinta akan PRODUK KECANTIKAN JENAMA SHAKLEE ini...

Tak lama lagi ye... boleh menabung untuk kita borongggg set ini bila ada... bila? Tungguuuu...
.
.
Nak produk Shaklee? Cari dan ingat no ni tau..
.
017-5836865 (Linakhtar)
.
#shakleekulim #pengedarshaklee #shakleemalaysia
.
Ayuhhhh wanita... PASTIKAN PRODUK TERBAIK & BERBALOI UNTUK ANDA MILIKI..
SEBAB DIRI MU LEBIH  BERHARGA...
.

Ayuhhh wanita... bangkit bersama... 
.
Cantikkan diri mu sedari sekarang untuk orang di sekelilingmu lebih menghargaimu secara terusan... dan yang penting adalah..
 CANTIK DALAMAN & LUARAN JUGA... 

Masih belum puas melihat kesan #youth ni? 
Lagi saya kongsikan... sabarrr...
.
Assalamualaikum dan selamat malam. Hari ni nak kongsikan tips atau lebih pada petua untuk anak yang kerap kencing malam.

Biasa kita lepas ajar anak-anak tak pakai pempes ni macam-macam kita buat nak elak anak kencing malam kan? 

Macam saya ni dari anak pertama kedua.. dan dapat pula ilmu dari kawan merangkap orang lama tentang petua ni.. Bagi saya terfikir, betul juga ye.. sedangkan masa anak pertama macam-macam buat supaya tak kencing malam. 

Antaranya...
1. Tak bagi minum malam masa nak tidur la...
2. Bagi pakai pempes malam je la...
3. Bagi kencing dulu sebelum tidur laa... 

Tapi ye la anak-anak kan.. nak juga minum..ain sebelum mereka nak terlena tu kan...
Ada sekali mami saya kata... 

Kalu dekat dan ada pokok pisang... bagi dia panjat dan tebang pokok pisang tu masa anak sedang kat pokok pisang tu... 

Pernah dengar tak? 

Saya sendiri pernah lalui petua ni masa saya masih kecik-kecik.. haha... 

pokok pisang

.
Tapi... mungkin.. petua ni korang BOLEH IKUT PETUA ni tau... Sebabnya... saya lalui dan amalkan kat anak no.2 saya memang menjadi.. mungkin BOLEH membantu juga para ibu yang sedang dalam proses nak "pisahkan anak-anak dengan pempes ni" boleh jimat kan...
.
Caranya...
.
Macam biasa ... anak-anak kencing ke tandas sebelum nak tidur... dalam proses nak tidur tu tetap juga minum air..  

Tapi.. CUBA... para ibu...

ELAKKAN ANAK BERMAIN LOMPAT-LOMPAT sedari petang sampai nak tidur malam.. 

Terutamanya sejam dua sebelum anak-anak mommy nak tidur tu.. elakkan dari melompat... 

Saya dah CUBA... memang hasilnya puas hati. Ada satu malam tu.. saya biarkan anak-anak bermain... esoknya.. memang lencun la tilam anak-anak ni.. sedangkan anak tak minum pun masa nak tidur tu.. 

tips

SELAMAT MENCUBA PARA IBU YANG GOJES.
.
Dah cuba... dan berjaya.. kongsikan kat sini tau.. moga membantu... Tak perlu la kita basuh cadar dan jemur tilam lagi kan
.
.
Perkongsian dari mommylina. Andai mommy lain ada tips ke petua.. meh lah kongsi ilmu juga...
.
Sakit ni kita sediri tak boleh nak agakkan. Apatah lagi kita manusia ni hanya mampu merancang, Allah SWT yang maha mengetahui segalanya. Mungkin kisah ni memberi lagi semangat untuk mereka yang sedang berjuang untuk sembuh dari penyakit SLE.
.
.
Dan rasa sedih bila kat facebook semalam ada terbaca kisah si suami bawa tudung arwah isterinya ke Lombok sambut anvesery seperti yang dirancang. Kuat dan tabahnya si suami dan penuhi hasrat arwah isternya... sedih sangat.. dan meninggal kalu tak silap arwah isteri si suami tu adalah pesakit SLE juga..
.
Sememangnya.. Setiap sakit itu pasti ada penawarnya... ikhtiar selagi termampu.
In sha Allah
.
.
Allah SWT menyeru umatnya untuk terus berusaha, jangan mudah putus asa... in shaa Allah pasti ada yang terbaik.
.
#vivix #lecithin antara paling asas. .
.
Nak saya tolong? 
Terus hubungi 0175836865 
Mommylina
.
#shakleekulim #shakleekedah #shakleeeffect #shakleemalaysia #shaklee #produk #testimonial #SLE


Pengalaman berpantang sangat best dan gembira bila kita tahu caranya dan amalkan produk yang terbaik untuk setiap sakit dan pulihnya kan. Testimonial RADANG APPENDIKS dan berpantang dengan produk terbaik.
Testimonial ini amat memberi kesan kepada saya bila membacanya...
Dan semoga perkongsian ini membantu orang lain juga untuk terus menjaga kesihatan anda juga..
.
.
Ini testimoni sebenar pengamal suplimen Shaklee sebagai ikhtiar kepada masalah kesihatan beliau.
       =================================
[RADANG APPENDIKS SEMBUH & BERTENAGA SEMASA BERPANTANG]
.
Hi, Assalamualaikum.. Saya Dr. Nadia Abdul Kadir, berumur 34 tahun dan memiliki 4 orang cahaya mata. Saya ingin berkongsi kisah saya menghidap radang appendiks semasa hamil.
.
Semasa mengandungkan Baby A'isya (anak ke 4) saya 7 bulan lepas, saya mengalami 2 episod sakit pada bahagian kanan perut.
Kali pertama dalam 32 minggu dan saya disahkan menghadapi Acute Appendicitis (keradangan pada appendik).
.
Disebabkan kandungan masih awal dan pembedahan membuang appendiks adalah berisiko kepada baby, saya membuat keputusan untuk hanya mengambil antibiotiks (setelah berbincang dengan suami saya, Dr Shazly yang merupakan seorang pakar bedah).
.
Pada masa yang sama, saya meneruskan pengambilan SET HAMIL SHAKLEE dan juga NUTRIFERON. Alhamdulillah, sakit beransur hilang selepas 2 hari. Namun, pada kandungan berusia 36 minggu, saya sekali lagi diserang sakit perut yang sama seperti sebelum ini.
.
Kali ini sangat sakit sampai saya terpaksa dimasukkan ke wad. Sekali lagi saya didiagnos sebagai Recurrent Appendicitis (Keradangan Appendiks yang berulang). Di wad saya diberi intravenous antibiotiks. Sekali lagi saya dan suami di dalam dilema untuk meneruskan pembedahan membuat appendiks atau tidak. Ini kerana, lagi 2 minggu saya dijadualkan untuk elektif cser (saya dah cser 3 kali).
.
Kami membuat keputusan untuk tunggu dan lihat. Sekiranya sakit berlarutan, saya akan menjalani pembedahan. Alhamdulillah, setelah 2-3 hari, sakit beransur hilang dan doktor pakar membuat keputusan untuk membuang appendiks semasa cser. Pada 38 minggu, setelah pakar O+G mengeluarkan Baby A'isya, suami saya sendiri mengambil alih untuk mengeluarkan appendiks saya pula! Orang kata, sakit selepas cser + appendicectomy (pembedahan membuang appendiks) adalah lagi sakit berbanding cser sahaja. Ini kerana trauma pada tisu itu lagi banyak.
.
Bimbang akan perkara ini, saya dah standby VIVIX awal-awal. Sebaik sahaja dibenarkan minum oleh jururawat, saya terus amik 1 SUDU BESAR VIVIX. Alhamdulillah dengan izinNya, petang sebelum maghrib saya dah boleh bangun sendiri dan berjalan ke tandas untuk mandi.
.
Malamnya pula saya boleh menjaga Baby A'isya sendirian (suami tidak dibenarkan menemani saya di wad). Setiap hari saya meneruskan pengambilan SET BERPANTANG SHAKLEE bersama VIVIX dan NUTRIFERON. Dan pada hari ke 5, saya diceramah oleh jururawat di klinik (diorang sayang saya sebenarnya..hihi..) kerana memandu ke klinik untuk cek jaundice. (Suami di dalam dewan bedah dan tidak dapat keluar hantar kami ke klinik).
.
Apapun, pengalaman berpantang kali ini sangat berbeza berbanding 3 kali cser sebelum ini. SAKIT PADA BAHAGIAN CSER SANGAT MINIMAL, LUKA SANGAT CEPAT SEMBUH & SAYA SANGAT BERTENAGA. Saya dah alaminya sendiri, anda bila lagi?

‭‭Nak yang paling terbaik dan kesannya? Dapatkan PRODUK SHAKLEE khas untuk anda...
Hubungi saya di talian --: 017-5836865
Linakhtar (Pengedar Shaklee 867601)