Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Sunday, 25 September 2016

Jaga kesihatan di musin cuaca tak menentu!

Cuaca Panas? Sememangnya akan kita alami setiap bulan, tahun dan setiap hari. Oleh itu sila pastikan dan jaga kesihatan di musin cuaca tak menentu!

Dan... ini antara yang saya suka sangat bila tekak mula tak selesa apatah lagi khas untuk anak-anak kesayangan saya....

Vivix
Performance drink
Nutriferon
✔Pengambilan air masak lebih 3L adalah lebih baik.

Dan untuk anak-anak, sila jangan biasakan dengan minuman sejuk mahupun ais juga.

Penting tau!

Jangan abaikan penjagaan kesihatan kita seharian...

Nak dapatkan ni di mana? 
Cari je saya

Lina Akhtar Shopee
0175836865

#shakleekulim 
#shakleekedah 
#shakleemalaysia 

#shakleeeffect

Saturday, 24 September 2016

Perut sebu dan berangin?

Terlalu banyak nak di makan.. dan anda pernah rasa kadang-kadang perut macam berangin, sebu dan membuang tapi tak lawas?

Tambahan di musim kenduri-kendara dan jemputan lagi?

Ya kadang-kadang makan banyak dan berat ditambah tak banyak exercise... jadi proses membuang jadi terbantut dan perut macam makin membuncit?

Waktu ni cuba amalkan cuba amalkan 4 produk ini -->

Lecithin
Herb Lax
Vitamin C
Ostematrix

Memang rasa perut kita kembali kempis dan lega dari segala rasa kembung atau sebu tadi.

Nak cuba? 
Terus hubungi saya di talian 0175836865 untuk pesanan anda!


Testimonial Vivix dan kenapa menjadi pilihan anda!

Sebenarnya sejak akhir-akhir ni permintaan Vivix Shaklee ni luar biasa betul. Ramai yang telefon dan bertanyakan tentang kebaikan dan manfaat produk ini dan tidak kurang juga yang memberi respon kepada kami akan kesan penggunaan Vivix ni kepada mereka.

Alhamdulillah. Pilihan yang tepat dan anda sendiri rasai kesannya bukan untuk masa ini sahaja, tapi masa akan datang dan penjagaan kesihatan kita pada bila-bila masa sahaja.

Kat sini saya sertakan sebahagia TESTIMONIAL VIVIX untuk mengajak orang lain juga untuk terus menjaga kesihatan dan kongsikan kebaikan kepada semua orang.

Kenapa?

Sebab sihat itu mahal harganya.

Kenapa anda juga PILIH PRODUK ini? 
Kesannya bukan hanya sehari dua, tapi bila kita terus amalkan dan kossisten secara berterusan, ianya pasti LEBIH BAIK dari sebelum anda nikmati penangan Vivix Shaklee ini.


Bagi anda yang sedang mencari sesuatu produk terbaik ini? Nak order?

Boleh terus hubungi saya di talian tertera dan saya sedia membantu untuk anda.

Hubungi saya di talian 
017-5836865 
Linakhtar

Pengedar Shaklee Anda 867601
Pengeposan seluruh MALAYSIA, BRUNAI & SINGAPORE.


Thursday, 22 September 2016

Bagaimana nak tangani stress anda?

How to handle our stress? Cewaaaaaa... .speking london uols. Okey, bagaimana nak tangani stress anda?korang boleh kongsikan juga cara korang di sini tau.. 
.
Stress ni NORMAL! 
Yang tak normalnya bila anda tak hadapi stress!
.
Agree?

Hidup ni tak stress tak da la cabarannya.. kan... TAPI KITA KENA LA PANDAI TANGANI STRESS ni... 
.
Jangan di layan sangat... nak fikir positif sentiasa pun tak la juga... tapi kita hadapi dengan tenang.. ingat semua orang ada masalah dan tekanannya... bukan kita je kan... 
.
So SENYUM antara terapi paling senang.. dan... 
Saya suka p telan #bComplex up dose 2 or 3biji sekali telan.. hahahaha... 


Kenapa? Sebab ianya buat saya rasa tenang.. dan bila cukup nutrisi dalam badan kita... stress ni tak la selalu melekat kat kita... ada pun akan LET IT GO je...
->  mana boleh kita selesaikan.. kita selesaikan.. mana yang diluar kemampuan kita, kita cari teman nak luahkan.. 1st saya mengadu pada Dia, lepas tu (saya akan cari mr.suami saya dulu) then my superbduper upline untuk tanyakan pendapat...

In shaa Allah hati kita akan tenang dan stress tu akan berlalu ... jangan lari dari stress.. kita hadapinya dengan tenang dan cool.. ..
.
Semua pasti ada hikmahnya kan... 
.
Nak cuba cara yang saya syorkan... 
Hubungi saya di 0175836865 
.
Pengedar Shaklee 867601
www.mommylina.blogspot.com 
.
#tsunamishaklee #team6 
#shakleekulim #shakleekedah 
#shakleemalaysia #produkshaklee 
#positive #smile #liveamazing

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...