Tatkala fikiran dan hati mencari idea...

Manusia semua tak sama..dan sekarang pun nak katakan rambut sama hitam tapi hati lain-lain pun dah tak boleh pakai kan... masing-masing dengan pendapat sendiri....
shaklee

Saya suka blog ni sebab dapat saya luahkan segalanya di sini... dan saya suka berkongsi banyak pengalaman kat sini..dari saya yang tak tahu apa-apa tentang dunia blog..dunia vitamin.. dunia alam maya ni..sekarang ianya sangat memberikan saya sumber inspirasi...

Berkongsi ilmu tanpa meminta balas pun...tapi mahukan orang lain jalani hidup ini dengan lebih mudah dari sebelum ini.. berkongsi untuk orang lain jaga kesihatan sebelum rasa terlewat... Tapi biar lewat dari tak jaga langsung kan...

Blog ni hanya medium perkongsian... tapi segalanya dari DIA yang maha esa...Penentu segala ap ayang kita rencanakan dan kita rancangkan...

Tatkala saya tak tahu nak bercerita di facebook.. atau dah agak loss kat facebook.. saya suka berada di dunia blog saya...Setiap hari dan sabar hari kita pasti berusaha untuk melakukan yang terbaik kan...

"Kita hendaklah terus berusaha dengan bersungguh-sungguh kerana kita tidak pernah tahu apakah ketentuan ALLAH pada hari ini, esok dan luasa serta hari-hari seterusnya...."

Sesungguhnya saya sangattt suka berkongsi dan mahu kan semua orang menjaga kesihatan lepas ni.... Perubahan saya selepas kenal Shaklee sangat berbeza dan perbezaan itu saya dapat rasai sendiri sedari mula amalkan...Alhamdulillah...

Saya suka misi ni..sebab dari TAK SUKA segala jenis ubat mahupun jamu atau sebarang vitmain sebelum ini.. sekarang saya PENCINTA vitamin Shaklee....

~ SHAKLEE ~ Misi kami adalah menyediakan kehidupan yang lebih sihat dan lebih baik kepada setiap insan. Kami merealisasikannya dengan menghasilkan produk semula jadi yang sungguh luar biasa, yang membuatkan anda teruja untuk berkongsi tentang kelebihan produk kami dengan rakan-rakan anda. Setiap produk yang dihasilkan oleh Shaklee dirumus khusus untuk meningkatkan kesihatan, dengan rumusan yang terbukti berkesan dan tidak memudaratkan alam sekitar.

Tiga jaminan kami apabila anda memilih Shaklee – Ia sentiasa selamat, ia sentiasa berkesan, dan ia sentiasa mesra alam.~

Terima kasih semua...

Mommylina | Kulim | 017-5836865
Sabah | Ranau

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...