Bagaimana mengatasi masalah kaki kejang di tengah malam

Bila malam di saat anda sedang tidur lena, tetiba kaki cramp di tengah malam, pasti menganggu tidur lena kita kan.... sakitnyaaaa... bukan kejap2 ..sampai ke siang masih terasa kesan cramp tu betul tak? kenapa dan punca berlakunya cramp ni? ini di sebabkan dalam badan kita dan tulang kita... dan bagaimana mengatasi masalah kaki kejang di tengah malam? dan ketahui puncanya...
ostematrik shaklee
kekejangan kaki anda? dan punca?

Tulang merupakan struktur penting di dalam tubuh kita dan manusia. Ia merupakan kerangka yang menyokong berat badan dan organ utama seperti paru-paru, jantung, hati dan ginjal serta membolehkan kita menggerakkan otot-otot dan tubuh secara bebas.

Mengekalkan kesihatan tulang secara optima adalah penting bagi mendapatkan kesihatan optima menyeluruh... Sebab tu badan kita perlukan lebih kalsium., apatah lagi yang kerja berdiri sepanjang hari... atau yang kerja ke sana ke mari setiap hari.. dan lebih-2 lagi pada wanita hamil.. lagi dan sangat perlukan kalsium yang lebih berbanding biasa..

Penyelesaian anda dan saya?
ostematrik vitamin shaklee

Lebih daripada Sekadar Kalsium
OsteMatrixTM membekalkan nutrien-nutrien harian termasuk kalsium yang dapat membantu dalam pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi.

Ia juga mengandungi magnesium, vitamin D dan mineral zink, tembaga dan manganese untuk membantu dalam memelihara kesihatan yang baik. Kaplet yang bersaiz kecil dan disalut licin ini juga mudah ditelan.

Bagi anda yang tka suka minum susu dna sebagainya yang mana sumber kalsium... ini adalah pilihan tepat anda... mudah di bawa kemana-mana dan mudah di amalkan...

Pasti tak seronokkan bila tidur lena anda terganggu sebabkan kekejangan kaki yang tiba-tiba berlaku... setelah penat bekerja seharian..anda pasti nak tidur lebih lena dan selesa... jadi jangan berlenggah lagi dan dapatkan penyelesaian anda untuk masalah kejang kaki anda di waktu malam... Jangan biarkan lena anda terganggu lepas ni..dan untuk ibu-ibu sedang hamil... ini adalah sangatttt sesuai untuk anda juga...

=============================
Salam sayang untuk semua 
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...  
 

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...