Produk Shaklee :- Atasi masalah "perasan" anda bersama B-Complex Shaklee

Mungkin ramai lagi yang belum tahu bahawa B-Complex ni sangat-sangat memberi manfaat utnuk semua..selain untuk ibu hamil, isteri yang sedang merancang kehamilan, penyelesaian masalah pening kepala, stress, panas baran dan kecantikan anda....

produk shaklee

Kenapa perlu anda PILIH untuk penyelesaian anda adalah B-Complex? Sebabnya ....

* Menukar makana kepada tenaga - Bantu penghadaman, menukar lemak, karbohidrat dan protin kepada tenaga dan sekaligus mengurangkan masalah keletihan/ kelesuan...

* Melawan tekanan - Memastikan kesihatan fungsi saraf, sekaligus meredakan SAKIT KEPALA, TEKANAN, KEMURUNGAN dan insomnia...

* Membantu tumbesaran - Menggalakkan tumbesaran yang sihat dan normal bagi bayi / janin dan kanak-kana. Juga membantu pembinaan DNA dan sel-sel baru serta mengurangkan risiko kecacatan otak atau tulang belakang.

* Rambut beruban dan gugur - Membaiki masalah kulit kepala, kelemumur, rambut gugur, beruban dan mengekalkan kesihatan rambut.

* Baik untuk mata - Mengurangkan masalah keletihan mata, mencegah katarak, meningkatkan kualiti penglihatan, perkasakan memori dan daya pemerhatian / fokus.

* Mencegah anemia - Membantu pembentukan sel darah merah yang sihat dan antibodi, emrangsang sirkulasi darah dalam tubuh, merendahkan paras sistin untuk kesihatan kardiovaskular, merawat atau mencegah anemia, sakit kepala, pening, lemah semangat, keletihan, migrain, munta-muntah, mabuk darat atau laut.

* Meredakan senguggut - Baik untuk maslah senggugut (PMS), meredakan kerisauan, keresahan dan masalah penghadaman, terutamanya mereka ynag mengambil ubat hormon dan ubat tahan sakit.

* Mencegah perlcche - Dikenali juga sebagai kerekahan mulut (mouth chilitis), mencegah jangkitan lidah (glossitis) dan masalah nafas berbau.

* Detoksifikasi - Meredakan alahan.

"A powerful blend of all eight B Vitamin" / Kombinasi kesemua Vitamin B yang TERHEBAT!!!

Dan adakah anda mendapat Vitamin B yang mencukupi? dari tekanan hidup, pengambilan alkohol dan preskripsi ubat-ubatan berunsurkan dadah berupaya meningkatkan risiko pengurangan Vitamin B di dalam tubuh. Vitamin B penting untuk keseluruhan fungsi tubuh ynag baik sama ada daripada segi kesihatan jantung, sintesis DNA, menguruskan tekanan apatah lagi penyaluran tenaga bagi proses metabolisme.


=============================
Salam sayang untuk semua 
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=fc2208d8522b90cf01368d83dbfe9906


No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...