Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Friday, 5 September 2014

Tips & Rahsia :- Saya nak kongsikan 7 sebab saya pilih Esp Shaklee

Mesti korang tertanya-tanyakan, apa la yang best sangat dalam Esp Shaklee tu sampai terHOT dalam bebanyak produk Shaklee. Jom saya nak kongsikan 7 sebab saya pilih Esp Shaklee sebagai minuman kewajiban saya setiap pagi dan malam...

Dan bagi saya kenapa ESP perlu wajib ada kat rumah? dan apa pula kelebihan ESP untuk diri kita... Ok RAHSIA & TIPS bermula kat sini.... Sebabnya ESP SHAKLEE ini dapat....

1. Membantu membina dan perbaiki tisu-tisu badan, dari sel akan terbentuk organ. Dari organ terhasilnya sistem. Ia penting kepada pembentukan janin dan juga membantu untuk menambahkan susu.
menyediakan 14gram protein kacang soya dalam setiap hidangan untuk sihatkan jantung

2. Setiap hidangan membekalkan 50% daripada Nilai Harian kalsium untuk menyokong tulang yang kuat

3. Kandungan fitoestrogen untuk kesihatan prostat,payudara dan menepous

4. Indeks glisemik yang rendah untuk membantu mengekalkan paras gula dalam darah

5. ESP ni bertindak sebagai ENERGY BOOSTER dan bagi kita rasa kenyang. Selain tu, bagi bf moms, ESP ini sangat membantu dalam mempercepatkan penghasilan susu badan. Memang best! rugi tau tak mencukba kelebihan yg ada pada ESP ni…

6. Tumbuhan berprotien yg berkualiti tertinggi dengan kandungan 14gram protien soya sihat dan 500mg kalsium bagi setiap hidangan.

7. Membantu mengekalkan kepejalan otot, mencantikkan kulit wajah berseri, sekata dan glowing-2 lagi tau... Sangattt rugi tak amalkan sedari usia muda ni... (muda la sangattt kan)

esp shaklee

Tapi betul.. ramai yang rasai apa yang saya rasai juga tau... kalu korang tak rasai.. memang tau.. (tak mau cakap lebih2 ..korang mai order sekarang.. saya consultant dulu sebelum terus je nak beli naa, baru betul.. kongsi.. tolong dan jualbeli..)

Saya rasai apa yang saya terbaik.. pasti nak viral kan juga apa yang terbaik untuk memberi serta berkongsi info serta penjagaan kesihatan serta penjagaan kecantikan dalaman dan luaran.. baru semua orang lebih pentingkan kesihatan dan kecantikan dari cakap-2 kosong je dak?.. hihi.. jangan maraaa... ok-2..stop...

Anda nak dapatkan produk HOTT ni? cari je saya kat sini... cantik..anggun dan berseri serta sihat bersama

============================================
Peluang untuk gandaan kita semua.. gandakan kesihatan kita dan gandakan untuk penjagaan kulit wajah serta kesihatan anak-anak juga... 
============================================
Sedang baca dan sedang mencari untuk dapatkan SPECIAL ini untuk pembelian JIMAT BERGANDA anda??? Boleh terus cari saya kat sini untuk bantuan anda! 
Untuk OFFER #MEALSHAKE (Beli 3 PERCUMA 1) &
 #COLLAGEN POWDER (Beli 6 PERCUMA 1)

=============================
Salam sayang untuk semua 
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri... 
@ klik ORDER untuk terus tempahan anda.
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=0747b9be4f90056c30eb5241f06bfe9b

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...