Cara dan resepi saya minum ESP Shaklee yang sedap dan berkhasiat

Tengahari ni saya nak kongsikan cara dan resepi saya minum ESP Shaklee yang sedap dan berkhasiat ini.. nanti malam korang boleh la cuba pelbagai resepi ni... dan.. yang belum ada ESP Shaklee tuuu ..sila order untuk anda nikmati khasiat dari ESP Shaklee ni tau...

Dan dalam bebanyak resepi saya sukaaa sangat minum ESP Shaklee ni dengan susu segar... kadang tu terlebih rajin mix la buahan bagai terutamanya buah kurma.. sedap dan menyegarkan lagi buat saya rasa bertenaga tau... kalu puasa yang lepas..resepi ni la buat saya tak risau tentnag penyusuan susu ibu untuk si puteri saya.. .bertambah pula masa tu suami kerja luar... lagi saya pelrukan tenaga yang lebih untuk menguruskan anak-2 dan rumah juga.. Alhamdulillah...sangat2 awesome tau...
resepi esp shaklee

esp shaklee resepi
Ini sebahagian cara saya..selain tu saya sukaa minum ESP ni secara asli tau, orang kata pure Esp betul rasanya... ada sesetengah yang tak boleh minum sebab nak add yang lain baru rasa umphhh.. tak salah pun.. ok juga..janji khasiat tetap sama kita dapat..dan yang penting keaslian dan kebiakan ESP Shkalee masa kita bancuh ni tak rosak tau..nanti kita minum sesia je..tak da dapat apa2...

Ni antara lain resepi ESP Shaklee yang saya kongsikan bersama anda juga... korang boleh buat ikut ni

kebaikan esp shaklee

    ESP + Fresh Milk + kurma (rendam kurma dalam susu..after few hours..blend/shake it and mix with 1 sudu ESP)
    ESP + SusuAnmum
    ESP + Performance Drink Shaklee + MealShake Shaklee
    ESP + Nesvita 3in1
    ESP + jus twister tropicana
    ESP + Ribena
    ESP + any fruit juice ( tembikai, epal, lobak putih,peria,pegaga)
    ESP + Milo/Horlicks
    ESP + sirap bandung
    ESP + fresh milk + 1sudu madu + 1sudu oat + 1sudu serbuk koko (blend) *boleh mix setengah sudu kecikserbuk Shaklee fiber (jika ada)
    ESP + KOKO + OAT

Ops..banyaknya… superb HEBAT kan saya dah kata tadi… inilah rahsia saya untuk di kongsikan bersama anda..kini bukan RAHSIA lagi sebab saya nak kongsikan RESEPI baik punya…

Nak tau lagiiii ... ESP Shaklee ni bukan sekadar ESP biasa tau..tapi superb khasiatnya... ramai yang amalkan untuk kurus.. tapi extra dapat kulit makin cerah dan cantik... para ibu amalkan untuk penyusuan susu ibu..dapat extra kulit cerah dan si ibu dapat turunkan badan dengan cepat dan kulit bayi cantik dan bersih.... terbaikkkkkk dari Shaklee untuk andaa semua tau.. sebab tu dalam bebanyakkk produk...ESP Shaklee ni antara yang sangattt HOT dan terlarisss tau,....

Nak lagi banyak rahsia tentag ESP Shaklee... bolehh..jom kita amalkan bersama-2..saya guide dan consultant anda terus tanpa biarkan andasesorang..waa gituuuu. tapi serius sedapppp dan berkesan

=============================
Salam sayang untuk semua 
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...  
 

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...