Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Monday, 22 September 2014

Kulit berseri-seri untuk bakal pengantin

Untuk bakal-bakal pengantin... mesti la nak kelihatan angun, paling gojes, paling menarik dan paling cantik di hari bahagia korang kan... tambahan pula kulit berseri-seri untuk bakal pengantin ni... dalam bebanyak mesti korang nak kulit nampak berseri-seri kan...

Nak kulit cerah, gebus cantik dan gojesss .. segalanya tip-top kan.. Tapi jangna pula korang p ambil utnuk muka luaran je.. kan tak pasal-pasal muka je putih tapi leher dan sebagainya ... opsss... haha... tka la..tak kata korag pun... Tapi kena la pilih yang SELAMAT, BERKESAN dan SEMULAJADI kan....

Cara saya mudah..sebab pengalaman saya dan kesan yang saya alami sangat berkesan kat saya dan untuk kulit saya dan dalaman saya terjaga..bila dalaman kita ni terjaga secara automatiknya pluaran pasti berseri-seri.. percaya ke tak?? anda cuba dan rasai sedari SEKARANG!

Nak kawin bulan 11 or 12 nanti??? korang rasa awal lagi??? TAK!! korang mesti mulakan sedari sekarang.. baru korang boleh up dan up lagi apa ynag korang pasti akan "jatuh cinta" penangan selepas mengamalkannya...

Nak rasa AWET MUDA, ANGGUN, JELITA dan BERSERI-SERI .... cara mudah .. minum, masker dan relex santaiiii...

Amboi... HEBAT tak??? tak perlu la korang nak p SPA tiap2 hari sebab nak kulit CERAH la bagai.... cara ni je pun paling senang..minum pagi dan malam... masker malam kalu pagi tak sempat sebab bekejar ke tempat kerja lagi kan... lepas tu relex santaiiii ... . mudahkan...

Cara saya ynag saya maksudkan ni adalah dengan minum secara konsisten dengan ESP SHAKLEE... kenapa saya syorkan ESP SHKALEE??? Senang... sebab badan yang kekurang sumber PROTEIN adalah cepat nampak tua dari usia dan muka cepat berkedut. .yela.. kenapa lagi??? sebab da dalaman tak di jaga dan tak cun.. kalu luaran lagi la kan.... dalam ESP SHAKLEE ni sumber PROTEIN 100% non-GMO yang korang dapat bila amalkan..jadi tak perlu la diet teruk-teruk nak jaga makan la bagai tau....

Korang percaya? saya juga macam kornag ynag dulu sangat teruk dengan muka berjerawat... Tapi siapa yang biasa berCOD dengan saya area KULIM atau boleh view2 blog ni..ada muka saya ... saya pasti korang tak fikir lain sah... fikir ESP SHAKLEE jeeee lepas ni tau....

Testimonial?

kulit berseri dengan esp shaklee

Kalu korang ada masalah macam kakak kat atas ni, tapi masih mudah 20an dan 30an... korang JANGAN amalkan kalu tak nak dapat kesan macam kakak ni.. tapi kalu korang nak KESAN macam kakak kat atas tu... Korang perlu dan wajib amalkan sedari SEKARANG!!!

Siapa nak cantik berseri??? mesti bakal2 pengantin dan mommies gojess kan... isteri ni zaman sekanrag WAJIBBB Bjaga kecantikan dan nak awet muda ... TAPI bukan cara BOTOXXX tau... sebab cara tu saya tak suka dan kesan sangattt gerun!!! Cara ni paling senang... korang sangatt suka...tip-top lagi..

Jum cari je saya kat sini untuk ada dapat SPECIAL panduan dan saya akan guide korang lagi

=============================
Salam sayang untuk semua | cari saya dan saya akan tolong anda!
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...
============================================
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=0747b9be4f90056c30eb5241f06bfe9b 
 
 

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...