Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Sunday, 21 September 2014

Manfaat UTAMA dari amalan ESP SHAKLEE untuk kita semua

Sebut je ESP ni, mesti ramai yang dah tau...oooo minum Shaklee tu... sedap tu... Tapi ada yang minum je, tak pasti sangat manfaat utama dari amalan ESP SHAKLEE ni.. yang tau untuk tambah susu badan, untuk kulit cerah je kan...

manfaat esp shaklee

Satu canister ni tanpa kita sedari banyakkkk manfaatnya..bukan untuk wanita je amalkan, tapi sangat bagus juga untuk para suami, lelaki remaja lelaki amalkan... kenapa??? apa manfaatnya untuk lelaki dan wanita?

AWET MUDA ~ Pasti semua orang nak awet muda kan..... Dalam ESP ni Asid Amino penting untuk membina otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit, gland dan lain-lain. Pengambilan ynag kerap adalah kunci kepada AWET MUDA . ~ Haaa... nak merasa awet muda ketika usia dah masuk 40an... sila dan bermula lah sedari SEKARANG!!!!! jangna tangguh-2 tau...

KULIT REMAJA ~ Merangsang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti-penuaan, mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot, percepatkan sembuhan luka dan mengurangkan kesan parut.

PEMBEKAL TENAGA ~  Membekalkan tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun, maka ia baik dan sangattt bagus untuk kekal bertenaga, mencegah migrain, imsomnia dan tekanan.

✿  MEMBAIKI PIGMENTASI ~ Membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur, membaiki masalah pigmentasi, kedutan dan kesan tua.

MEMBAIKI MEMORY ~  Meningkatkan kualiti memori, vitaliti, dorongan seksual dan rangsangan.

BAIK UNTUK HORMON ~ Kacang soyaa adalah satu-satunya tumbuhan yang kaya dengan isoflavones, fungsinya bersamaan dengan hormon wanita. Ia membantu merendahkan paras kolesterol, mencegah risiko osteoporasis dan sakit jantung.

BAIK UNTUK PROSTAT ~ Ginistein ynag terkandung dalam kacang soya terbukti keupayaannyamengekang pertumbuhan dan perebakan sel kanser. Ianya memusnahkan radikal bebas di dalam sel badan sebelum ia menukarkan sel DNA kepada sel kanser. Ia juga sangat baik dalam pemulihan uterus, ovari, menopaus dan pembesaran prostat.

Haaa... banyaakkkkk manfaat dari satu canister ESP Shaklee ni tau.. kalu agak-agak malas nak minum tu.. fikir balik.. kenapa ANDA WAJIB MINUM ESP setiap hari... kalul anda rasa-2 cukup 100% protein pengambilan sumber protein anda yang badan anda perlukan.. .sila buktikan!!!

Kita ni cakap lengkap..tapi sebenarnya TERSANGATTT tak lengkap... sebab kebanyakkan apa yang kita ambil, seperti susu, daging, sayuran tu... cuba lihat dan perhatikan cara kita masak dan cara kita beli tu..adakah 100% segar dari ladang lagi atau dah layu sedikit dan cara kita masak tu adakah kekal protein dalam masakan kita tu untuk lengkapkan PROTEIN yang ada dan badan kita perlukan... tambahan kalu ynag makan luar tu.. lagiiiiiii laaaa...

Jadi tak salah kita sayangiiiii dan jagaiiii badan kita ni dengan minum serta amalkan setiap hari... badan kita ni bukan nak pakai sehari dua... malah bertahun untuk anak-anak kita.. keluarga tersayang kita kan... tak kisah suami ke isteri ke.... tolonglaaa... jaga kesihatan demi diri sendiri..anak-anak dan keluarga tersayang kita semua.. Insyaallah... kita berusaha untuk menjaga kesihatan... segala ketentuan hanya DIA yang mengetahui.

Jom jadikan amalan kita seharian...

manfaat esp shaklee

=============================
Salam sayang untuk semua 
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri... 
klik ORDER untuk tempahan terus untuk andaaaa....
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=0747b9be4f90056c30eb5241f06bfe9b
 

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...