Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Thursday, 18 September 2014

Testimonial Vivix :- Kenapa pentingnya menjaga kesihatan semasa muda ini

Mungkin ramai yang mudah sekarang ni beranggapan, saya masih muda, kenapa perlu ambil VIVIX, saya masih sihat dan saya sihat je.. saya mudah baru 20an, 30an.. buat apa nak beli produk tu mahal-mahal..baik kita enjoyyyyyyyyy... beli hp mahal-mahal..kan..
produk shaklee

Tapi tahukan kita, yang mahal dan murah tu terlalu banyak bezanya.. dan terkini, ramai orang-2 muda dapat sakit lebih teruk dari yang dah tua-2 ni... percaya??? cuba cek kesihatan anda di kiosk-2 free banyakkk kat supermarket sekarang ni..lihat bacaan darah anda..kolesterol anda dan sebagainya... pasti anda terkejut!

Vivix ni bukan untuk orang lama je..yang muda yang lama semua boleh amalkan.. dan bukan untuk cantik dan hensem je tau ... tapi banyak manfaat nya...

Kenapa Vivix?

Untuk Kesihatan Penuaan.
Ramai yang tak tahu lagi tentang khasiat minuman ni... its not for anti-aging je tau...Lebih dari tu...
Mencegah penuaan di peringkat selular? Dannn setiap hari sel kita diserang dengan TEKANAN, DIET yg tak seimbang dan lebih-lebih lagi TOKSIN ALAM SEKITAR...

Lebih banyak SERANGAN dihadapi lrbih tinggilah peluang mendapat penyakit berkaitan kesan PENUAAN yang bakal dihadapi.

Bagaimana cara kita tangani?
LINDUNGILAH sel-sel tubuh kita secara semulajadi, dengan pelbagai bahan Shaklee yang telah di uji secara klinikal SELAMAT, SEMULAJADI & BERKESAN!!!

Mulakan penjagaan sedari sekarang! Bukan untuk CANTIK je tau... TAPI ianya SANGAT baik untuk KESIHATAN...

Pasti anda sayang ISTERI.. sayang SUAMI.. sayang MAK ABAH kan...
Sebotol ni membuat anda pasti PUAS HATI!
Dapatkan dan saya pasti berkongsi yang terbaik untuk penjagaan kesihatan semua...

Vivix

Tak semua kita ni boleh jaga kesihatan dengan makanan kita seharian je..zaman sekarang dah berubah.. bagi saya duit boleh kita cari..tapi kesihatan diri kita an orang-orang yang kita saya tak boleh di cari ganti kat mana-2 pun.. kita boleh memberikan mereka dengan menjaga kesihatan mereka tnapa mereka sendiri sedari yang anda sangattt care dengan mereka...

=============================
Salam sayang untuk semua  | dan saya ceritakan serta bantu mana yang boleh..
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...
============================================

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...