Segmen Ben Ashaari : Impian Ku, Seorang Blogger !

http://www.benashaari.com/search?updated-min=2014-01-01T00:00:00%2B08:00&updated-max=2015-01-01T00:00:00%2B08:00&max-results=50

 Alhamdulillah..mengurus anak-anak kat rumah yang si adik mengantuk tapi masih nak bermain.sudahnya .. dari pagi tadi mommylina nampak segment ni entry nye tak siap-2 juga... dan masa ni, akhirnya berjaya juga siapkan entry singkat ni... Tak pernah join since saya belajar berblog dari 2010, tapi kali ni biarla mommylina kekalkan blog ni sampai orang lebih gah mengenalinya...

Latar belakang saya? 

Saya seorang yang sangat simple..sorang isteri dan ibu kepada dua cintahati saya. hero dan herion saya. Berjiwa dan berimpian besar dari dulu kini dan selamanya... cehwaaaa....

Kelebihan Blog saya?

Blog ni belum lagi sampai sebulan tau korang, TAPI entry dah lebih dari yang saya jangkakan juga..dan dari blog www.mommylina.blogspot.com ini juga..saya kenal ramai blogger-blogger hebat seperti Mr.Ben Ashaari. Sebab tu korang kena la follow saya sebab saya suka berblogwalking lepas ni.

Impian bila dah berblog ni?

Ohhh..saya sukaa bab ni.. Impian? saya sukaa sangat berimpian dapat TRIP FREE ke oberse tau.. boleh bawa satu family..tak perlu kuar duit sendiri... di SPONSER okey... lepas tu di redhai Allah S.W.T.

Kalu korang baca entry by entry saya..saya ceritakan dari mata hati saya..saya berblog dan suka tulis setiap entry saya dari pengalaman saya, dan saya nak orang lain menjaga kesihatan dan bawa keluarga bebas dari penggunaan bahan kimia yang memudaratkan diri kita tanpa kita sedari tau.. dulu saya bukan lah pencinta kesihatan, tapi sejak saya sakit leaps anak pertama 2tahun lepas... saya sangattt pentingkan kesihatan saya dan keluarga. Sebab tu nak ajar orang ramai pun jaga kesihatan dan berkongsi pengalaman yang lebih baik...

Jangan lupa yang belum join segment ni..sila ke blog Aben tau...atau klik je kat sini (http://www.benashaari.com/2014/09/segmen-ben-ashaari-impian-ku-seorang.html) ~ Dan JANGAN lupa segment ni close date kui 8.00mlm ni je tau... SELAMAT BERSEGMEN semua...


9 comments:

  1. Salam Kenal!

    Selamat Berblogging !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam kenal juga @Yan Ty .. Happy berblogging

      Delete
  2. Salam perkenalan MommyLina! Hehe :D
    Bagus betul impian tu! Moga jalan untuk mencapai impian dalam dunia blog ni dipermudahkan lah ya. Ameen.

    Salam perkenalan daripada saya -- Alieff.
    http://alieff-artwork.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam perkenalan alieff... Terima kasih... insyallah..impian tercapai..amin..amin...amin...

      Delete
  3. salam. semoga impian akak tercapai..amin

    ReplyDelete
    Replies
    1. hai dik cantik manis... Cik Itah @RRP ...amin..amin..amin... tq dik

      Delete
  4. terima kasih calrase patrick ... selamat bersegmen..amin...amin..amin..

    ReplyDelete
  5. Waalaikumsalam... dan terima kasih En. Mohf Selim Zainal...

    ReplyDelete
  6. Aslm'kum mommylina...

    salam kenal dari SnappySmoothie :)

    Mommylina ada blogwalking ke blog yan hari tu :)

    ReplyDelete

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...