Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Monday, 15 September 2014

Mudah mengantuk salah satu tanda kekurang protein?

Sharing petang ni, tentang kepentingan protein, mudah mengantuk salah satu tanda kekurang protein dalam badan kita. Betul tauk..

esp shaklee atas kekurangan protein

Ce tgk kalu korang mudah lupa, kuat dan kerap je mengantuk sedangkan dah tidur dan rasa 8jam ke atas juga tidur.., kulit kusam, tak bermaya, tak ceria, sering selsema, asyik kurang bertenaga je... tu antara dan tanda-tanda badan kekurang protein tau..

Apa yang kepentingan protein dalam badan kita? bayakkkkkkk ....

Protin ni kan bahan utama dalam pembentukan pelbgaia organ dalam badna kita, tisu dalam badan serta komepen utama kepada hormon kita (manusia). Dan protin juga merangsang fungsi psikologi kita tau. Maka, setiap organ dalam badna kita ni perlukan protin. KEKURANGAN protin menyebabkan kelemahan dalam sistem imun untuk melawan penyakit, masalah lebihan air ynag tinggi dalam badan, kehilangan kepejalan otot dan banyakkk lagi la...

Bahaya juga tau kekurangan protin ni kalu kita biarkan sebab bila kekurang protin, ianya membawa kepada kegagalan fungsi organ yang akhirnya boleh membawa kepada kematian TANPA kita sedari tau...

Sekarang cara hidup (life style) tak sama macam zaman kita kecil-kecil atau zaman mak ayah kita tau... Ya kita makan ayam.. sayuran, daging dan sebagainya untuk protin dalam banda kita.. tapi tahu tak, berapa sangat yang ada tinggal dalam protin pemakanan kita tu.. kalu kita masak sendiri pun kita tak sure lagi berapa lagi tinggal sumber protein yang ada dalam makana kita tu.. sebab kalu terlebih masak hilang la protin tu. kalu kurang masak.. naa kita pula yang sakit perut.. betul tak???

Bagi dan saya bagi cara mudahhh sangat untuk kita amalkan secara konsisten dan yakin 100% protin non-GMO lagi.. asli lagi.. tiada campuran... orang kata (original) ...

kebaikan esp shalee sumber protein
Haaa... lagi senang dan mudahhh tau amalkan yang ni! semua lengkap apa ynag badan kita perlukan.. SELAMAT| BERKESAN | SEMULAJADI lagi...

Okey.. kebaikan-kebaikan dan testimonial lain-lain..korang leh ke sini terus tau... klik je link ESP SHAKLEE ni.. baru jumpa segala tentang ESP SHAKLEE kegemaran saya dna anda juga lepas ni...

Dapatkan dari saya untuk anda beserta konsultant dan cara pengambilan dannnn resepi lagi saya bagi...

=============================
Salam sayang untuk semua | Cari saya untuk bantuan anda!
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...
============================================
Peluang untuk gandaan kita semua.. gandakan kesihatan kita dan gandakan untuk penjagaan kulit wajah serta kesihatan anak-anak juga..
============================================
Sedang baca dan sedang mencari untuk dapatkan SPECIAL ini untuk pembelian JIMAT BERGANDA anda??? Boleh terus cari saya kat sini untuk bantuan anda! 
Untuk OFFER #MEALSHAKE (Beli 3 PERCUMA 1) &
 #COLLAGEN POWDER (Beli 6 PERCUMA 1)



No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...