Manfaat utama pengunaan Herba lax Shaklee untuk usus kita

Pentingnya penjagaan usus kita, sebab disini la semua makanan dan sisa makanan yang tersimpan tanpa kita ketahui. Samada dah tersimpan lama , berkarat atau pun masih baru..semua ada dalam usus kita..

Kenapa saya syorkan Herba lax Shaklee adalah  ianya sangat mudah diamalkan dan sangat berkesan untuk di amalkan.. Herba lax ini mengandungi adunan pelbagai herba yang sering digunakan secara tradisional untuk melegakan sembelit dan melancarkan fungsi usus.*

Herb-Lax juga bertindak secara lembut bagi membantu anda menangani masalah pembuangan air besar yang mungkin dialami sekali-sekala... (siapa nak KURUS saya syorkan salah satu yang TERBAIKKK ini)

Dan MANFAAT UTAMA sebotol Herba Lax ini adalah :-

* Pembersihan Najis ynag tersekat (Sembelit)
* Merangsan usus untuk percepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita.
* Membantu masalah SEMBELIT
* Tindakan pembersihannya ynag lembut boleh mengambalikan semula proses semulajadi pergerakan usus (natural bowel movement) dan secara langsungnya membantu masalah sembelit.
* Mengempiskan perut
* Ia membantu dalam mengurangkan atau memberi kepejalan pada perut. Sesuai di ambil seperti biasa atau di campurkan dalam air panas, sebagai minuma teh herba.

herba lax shaklee
Testimonial mereka yang sukakan SET KURUS SHAKLEE termasuk Herbalax dan ESP Shaklee...

shaklee set kurus

testimonial set kurus shaklee

Alhamdulillah..semoga perkongsian kami ni memberi manfaat untuk anda yang nak turunkan berat badan dalam masa sama menjaga kesihatan secara semulajadi....

PERHATIAN! 

Anda yang mempunyai sistem penghadaman yang lemah akan mengalami ciri-birit pada peringkat awal pengambilan. Manakala di bawah kondisi normal, Herba Lax menampakkan kesan dalam tempoh 8-12 jam selepas pengambilan...

=============================
Salam sayang untuk semua 
--> Saya Lin |  Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri... 


No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...