Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Thursday, 4 September 2014

Kenyataan Shaklee untuk semua jenis produk keluaran Shaklee

Kenapa saya sukaa sangat dengna Shaklee ni, sedangkan sebelum ni saya sangat-sangat tak suka akan makanan tambahan mahupun ubat... ingat lagi masa saya bujang dulu, masa tu saya kerja lagi.. dah sakit pun.. nak juga g kerja..sudahnya kat pejabat nak tidur dan tak larat sangat-sangat.. lepas tu kawan bawa ke klinik... haa ambikkk dapat "mc" (cuti sakit) esoknya sebab degil kan tak mau ambil cuti..

Nak di jadikan cerita.. saya dapat ubat mas tu 5 jenis tak salah saya.. Udahla bayarannya boleh tahan..sib baik la pejabat boleh claim.. haha... TAPI.. ubat tu? saya jadikan perhiasan kat peti ais..haha.. esok nya keadaan ok sedikit terus tak pandang ubat tu dah.. saya banyak minum air masak dan buat bubur je.. sanggup oww masa tu tak makan ubat... sib baik ok juga hari seterusnya masa nak g kerja tu...

Tapi berlainan bila saya dah bersalin anak pertama dulu..masa tu masalah susu merundum..dan masa tu saya masih kerja juga.. bila biras kenalkan saya Shaklee untuk penyusuan..dalam 2 minggu dah berhasil kumpul stok lebih dari 50oz...saya terus "jatuh cinta" dengan Shaklee yang mana lebih di kenali makanan tambahan atau supplement... mulanya saya tak baca sangat..tapi bila kaji punya kaji.. Alhmadulillah.. Shaklee adalah 100% dari bahan semulajadi yang mana SELAMAT | BERKESAN | SEMULAJADI (mesra alam)...

Terus tak pandang lain dah tau..sampai la sekarang ni da masuk anak kedua dan hero saya pun dah 3tahun 6bulan..

Tambahan ni kenyataan Shaklee dari dulu hingga kini...

"Keselamatan dan Standard Kami Tiada Tandingannya"
Keselamatan dan standard Shaklee tiada tandingannya bagi memastikan produk kami Always Safe.
Kami telah melaburkan lebih $250 juta untuk ujian klinikal, penyelidikan dan pembangunan produk.

Kami menjalankan 350 ujian bagi setiap kandungan dan 100,000 ujian kualiti produk serta 23,000 ujian keaslian dan keselamatan setiap tahun.

Kami hanya memilih bahan semula jadi paling asli dan paling tulen dalam ramuan produk kami.
Produk kami tidak mengandungi sebarang bahan tiruan dan bahan kimia berbahaya yang terdapatdalam produk pesaing.

Kami bekerjasama dengan ahli toksikologi bagi mengembangkan senarai bahan kimia yang berpotensi berbahaya kepada manusia dan kami mengemaskini senarai ini bagi memastikan bahan-bahan kimia ini tidak mencemari sebarang produk kami."

kelebihan shaklee

Kannn... jangan memain tau... Shaklee bukan baru 2 atau 3 tahun..tapi dah bertahun ..lebih dari 50 tahun dari kawalan ketat dari KKM juga saintis tersendiri Shaklee....

Bagus untuk semua..berkesan untuk semua... dan selamat untuk semua peringkat usia ... TAPI jaga dan pentingnya consultant yang betul.... klik dan baca kat sini juga...

Perkongsian untuk anda dan keluarga Shaklee semua....

============================================
Peluang untuk gandaan kita semua.. gandakan kesihatan kita dan gandakan untuk penjagaan kulit wajah serta kesihatan anak-anak juga... 
============================================
Sedang baca dan sedang mencari untuk dapatkan SPECIAL ini untuk pembelian JIMAT BERGANDA anda??? Boleh terus cari saya kat sini untuk bantuan anda! 
Untuk OFFER #MEALSHAKE (Beli 3 PERCUMA 1) &
 #COLLAGEN POWDER (Beli 6 PERCUMA 1)

=============================
Salam sayang untuk semua 
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...