Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Sunday, 14 September 2014

Kenapa saya sukaaa sangat minuman ni

Dulu minuman kegemaran saya lain.. kalu mengantukkk je saya minum minuman ni... tapi sekarang? dah berubah... dan kenapa saya sukaaa sangat minuman ni?

Salah satu sebab saya minat dan terus sukaaa minuman ni sebab buat saya bertenaga dan buat saya saya kulit semakin lebih baik dari sebelum ini..

Apa minuman saya sukaa sangat ni...

esp shaklee
Ianya adalah ESP Shaklee (Energizing Soy Protein) ...dari nama je pun tau kan.. utnuk pemberi tenaga.. mesti bertenaga dan secara tak langsung..saya merasa kenyang dengan minuman ni..

ESP ni bukan je bagi kenyang tau.. TAPI banyak manfaat lain yang saya suka antaranya.. untuk...

Awet Muda ~ Yang mana Asid Amino penting untuk membina otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit gland dan lain-lain lagi.. Pengambilan yang kerap adalah kunci kepada awet muda... (siapa yang tak suka awet muda itu sangattt rugi tau)

Kulit Remaja ~ Merangsang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan , agen anti - penuaan, mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot, percepatkan sembuhan luka dan mengurangkan kesan parut...

Pengalaman saya berpantang dengan ESP Shaklee ni. YES!!! ni saya sukaa... sebab pengalaman masa pantang anak pertama dan kedua.. pantang anak pertama TIADA SHAKLEE , lepas tu pantang anak kedua bersama SHAKLEE ptoduk sangat berbeza.. masa anak kedua ni saya pantang sendiri bersama suami sahaja... dan alhamdulillah..ianya sangat membantu saya untuk tenaga dan penyembuhan luka secara sepat.. misi pun kata luka saya cepat sembuh..tak sampai 10hari.. rasa da ok.. TAPI yela kan.. pantang tetap di teruskan sehingga  44hari.. penjagaan makanan je 44hari..lepas 20hari saya dah buat kerja sedikit-2 bantu suami buat kerja..sebab suami dah masuk kerja masa tu...

Ni antara sebab kenapa saya sukaa sangat ESP SHAKLEE dan saya nak kongsikan kat semua orang yang ESP ni sangat berbeza dari minuman lain yang mungkin anda amalkan sekarang sebab saya suka juga adalah SEMULAJADI | SELAMAT | BERKESAN!!!! 

resepi esp shaklee

Alhamdulillah...kalu anda ynag sedang diet pun ni juga saya syorkan kat korang tau.. sangat-sangat dan tersangat berbaloi... rugi korang tak amalkandari sekarnag..bak kata orang lama yang dah amalkan bersama ESP SHKALEE dan lain-2 produk Shaklee.. .KALU NAK NAMPAK KULIT REMAJA, MASA AKAN DATANG, BAIK MULAKAN SEDARI SEKARANG! BUKAN DAH UMUR 50an BARU NAK AMALKAN LEPAS TU 2TAHUN KOMEN TAK NAMPAK MUDA JUGA ...korang memamng la tau...

okey..saya ni short story je tau.. tapi terpanjang pulakkkss... hahaha

Korang nak amalkan.. dan RAHSIA berat saya dari 61kg sekarang 45kg? mommy anak 2 lagi.. korang cari je mommy kat sini...

=============================
Salam sayang untuk semua 
--> Saya Lin | Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
==============================
yang baik datang dariNya..segala kesilapan dan kekhilafan datangnya dari saya sendiri...
============================================
Peluang untuk gandaan kita semua.. gandakan kesihatan kita dan gandakan untuk penjagaan kulit wajah serta kesihatan anak-anak juga..
============================================
Sedang baca dan sedang mencari untuk dapatkan SPECIAL ini untuk pembelian JIMAT BERGANDA anda??? Boleh terus cari saya kat sini untuk bantuan anda! 
Untuk OFFER #MEALSHAKE (Beli 3 PERCUMA 1) &
 #COLLAGEN POWDER (Beli 6 PERCUMA 1)

Sharing is caring ... love uols...


2 comments:

  1. Ohh minum ni selalu baca gak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq Mahamahu ... best minuman i feel ... mmg best..utnuk kesihatan sangat baik tau

      Delete

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...