Testimonial ResV | Kenapa Pilih ResV Shaklee?

Dah tak jadi rahsia dah bilamana antara mereka kongsikan kenapa pilih ResV Shaklee ni sebagai makanan tambahan setaip hari, sekalipun dah jaga pemakanan lain, makanan tambahan ini juga diperlukan pada pada kita. Setuju tak? bukan kaleng-kaleng tau testimonial dari empunya badan ni.
Siapa sangka, dari nak cuba-cuba je, terus jatuh cinta dan jadi konsisten terus, lagi dan lagi lagi. Mungkin pada orang lain, kenapa pilih yang premium? bukan ka ada lagi yang lebih budget? anda rasa? diri anda biasa-biasa atau luar biasa? dan anda anda macam  saya juga, dah pernah lalui nak rawat itu lagi kos dia tinggi dari mencegah, sekarang la masanya untuk anda ambil tindakan, menghargai diri anda dan buat la persediaan awal, dimana anda lebih baik cegah secara konsisten sedari sihat. 

Dan andai tetap juga lalui sakit tu, itu kita serah pada Tuhan kita, sebabnya kita dah cegah, dan jaga kan sebaiknya kita berserah pada DIA yang lagi Maha mengetahui segalanya, dan anggap la sakit yang Dia beri itu untuk menghapuskan dosa-dosa kecil kita. Berlapang dada di setiap perkara yang kita lalui, kan?

Dan kenapa ResV ni ramai yang cakap lebih power dari "kakaknya" Si Vivix
Nak tahu kenapa? biasa dalam adik beradik pun adik akan mau power lagi dari si sulung kan? haaaa itu normal, namun ADA KELEBIHAN masing-masing kan? setuju? kalu mak-mak ni lagi la tahu setiap anak-anak dia kan? macam tu juga si ResV ni dan Si Vivix ni, mesti ada kelebihan setiap "mereka", gitu....

Antara kelebihan dan manfaat si ResV Shaklee ni adalah?

Dan ini pula kenapa ResV ni lebih sesuai di ambil di waktu malam dan Vivix pula sesuai di ambil di waktu siang, keduanya berkaitan dan saling menguat antara satu sama lain, dah nama pun "adik-beradik" kan? namun ada pilihan tersendiri, citarasa tersendiri dan ramuannya tersendiri, gituuuu.
Pada saya secara peribadi kan, terlalu banyak manfaat ResV ni, memang harga premium, maka hasilnya juga sangat terbaik. Setiap keluaran produk brand Shaklee ni antara resV dan Vivix la orang paling ramaicari dan amalkan secara konsisten bilamana mereka tahu begitu pentingnya penjagaan kesihatan ni berbanding merawat bila dah sakit.

Alhamdulillah dari 2011 kenal Shaklee, tersangat puas hati bilamana saya dah amalkan juga produk ni dan mengamalkan mengikut keperluan harian, suami dan anak-anak juga senang nak amalkan vitamin yang mereka perlukan. Dan antara mentor saya yang jadi idola saya adalah Master Norita (anakkuwiraku) yang lebih 25 tahun bersama Shaklee, atau dah lebih 30 tahun rasanya dia juga amalkan, muka dia? tak payah cakap, sangat glowing dan awet muda, tak puas tengok kalu sekali je, berkali kali tengok juga tau tengok, sangat glowing. Dan master cakap, nak seperti ini sekarang bukan makan setahun dua and stop bila kita belum nampak kesan tau, sebab kenapa? 

Antara sebabnya adalah badan kita memerlukan keserasian untuk kita amalkan, sebab tu master kekal awet muda sampai sekarang. Alhamdulillah, saya pun one day macam tu. doakan tau, korang pun akan macam tu juga one day, namun bukan awet muda tu yang di kejar, tapi life style yang bebas nak ke mana-mana, orang kampung saya cakap (freedom money) gituuuu, haaaa, terpaling penting adalah KESIHATAN kita ni tersangat PREMIUM tau berbanding segalanya.

Nak harga kesihatan kita? senang je, anda hargai diri anda lebih bernilai dari sebotol Vivix atau ResV anda pasti akan konsisten sampai bila-bila. Macam mana nak konsisten dan dapatkan produk premium ni dengan harga mampu milik? Terus cari team kami di 0175836865 atau terus tekan gambar di bawah untuk team kami bantu anda terus okey. 

Terima kasih kerana menghargai diri anda, dan orang-orang yang anda sayangi.


Terima kasih melawat kawasan. Jom dapatkan produk terbaik dan jana income bersama linakhtargroup

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...