Pengedar Shaklee Kedah | Jana Pendapatan Dari Rumah?

Bisnes Online Boleh Pergi Jauh?

Berniaga dan Jana Pendapatan Dari Rumah? Senang ke atau sebaliknya? Haaa nak tahu tak sebenarnya saya bermula dengan Shaklee ditahun 2011, dan ini la detik bermulanya saya bersama PRODUK SHAKLEE dan berniaga secara online.

Kalu dulu orang duk ramai rasa pelik sebab berniaga online dan bukan senang nak dapatkan kepercayaan orang secara online kan? Namun sejak PKP yang lepas kebanyakkan kita berniaga secara online dan alhamdulillah sambutan tersangat baik dalam masa sama dapat bantu jana kewangan bukan saja surirumah malah ramai orang. kan...

Sebenarnya, berniaga dari rumah atau online ni tak la seteruk yang ramai fikirkan, malah keikhlasan juga kejujuran adalah sangat penting. Saya suka sangat berniaga online ni sebab dapat saya mengurus masa saya secara sendiri dalam masa yang sama saya dapat menjaga anak-anak depan mata saya, serabut? tiada masa diri sendiri bila berniaga online? Meh baca sampai habis okey. 
Nak jana pendapatan dari rumah ni sebenarnya perlu disiplin, kalu disiplin kelaut, maka ke laut la masa kita, nahhhh sana la kita akan serabut dan serba-serbi nanti tak kena. Satu saya ingat pesan Mentor saya, nak bisnes dari rumah ni kena ingat JANGAN TERLALU CEREWET dan dahulukan suami juga anak-anak!  Haaa ayat tu saya pegang sampai sekarang.

Kenapa tak boleh terlalu cerewet? sebab kita bukan ada maid a.k.a pembantu rumah yang boleh tolang kita A-Z kerja-kerja rumah kan, tambahan yang ada anak kecil kecil tu lagi la, so pada saya its ok masa anak-anak nak membesar perabot rumah sangat kurang dan biarkan anak-anak dengan mainan dan cara mereka "tolong kemas" rumah, sekali pun mata hati kita pedih tu, biarkan seketikan, nanti dorang tidur nanti kemas la mana patut, dan TO-DO-LIST kena ada, ada masa dengan laptop, ada masa dengan hp, ada masa dengan dapur kita, ada masa dengan suami dan anak-anak kita ni sangat penting. 

Haa tu sedikit tips nak berniaga dari rumah ni tau. 
Senang ke nak jana pendapatan dari rumah? 

Pada saya, tengok pada apa yang kita niagakan. So far saya tersangat suka dengan Shaklee sebab produk dan pembayaran BONUS dari Shaklee ni tersangat terbaik, tengok gambarajah ni dan bisnes ni kena buat  by team, kalu alone nanti sunyi perjalanan bisnes kita. 
Dan lagi banyak kita buat lagi banyak kita dapat, fair kan?

Bestkan...

kan jom BUAT SEKARANG together in TEAM BISNES KITA!

Sistem Shaklee buat ni tersangat senang nak faham, ANDA BUAT, ANDA DAPAT INCOME / BONUS ANDA, anda tak buat sekalipun upline anda tak buat pun dia tak akan dapat. ADIL KAN? Tersangat adil tau sistem bisnes Shaklee ni.
Boleh anda bezakan kat sini, siapa buat lebih dia akan dapat lebihkan?

Dalam banyak-banyak bisnes yang saya lihat sepanjang saya dalam dunia bisnes online ni, bisnes Shaklee antara yang paling senang kita nak capai target tanpa kacau atau menjatuhkan orang lain (rezeki kita Allah yang beri bukan manusia), kita usaha part kita dengan team, kita akan dan pasti dapat. kan.

Paling best bisnes ni tawarkan macam -macam boleh ke pautan BISNES ONLINE pada entry saya sebelum ni apa yang Shaklee tawarkan, kena join dan bertindak sekarang tau.

Dan kena ingat, bilamana anda juga nak berbisnes produk ni, anda juga kena amalkan dan rasai bestnya produk ni, barulah bisnes kita akan kekalan sebab kita share manfaat produk ini dari apa yang kita rasa, apa yang anak-anak kita rasa dan apa yang kawan-kawan kita rasa kan. gituuuuu

Sebab tu kami katakan bilamana "we love this produk, automatik we love this bisnes and our team" sebab bisnes ni jangan bersandarkan untung semata-mata, tapi kita nak bantu orang lain terus sihat, bila mana sihat, dapat beramal ibadah dengan lebih baik, kerja lebih baik kan, baru berkat siurang cakap. Haa terkeluar bahasa Ranau siurang (hihi).

Dan harus kita pegang, rezeki bukan dari manusia atau sales kita semata-mata, rezeki semua dari Allah SWT, Tuhan kita yang Esa, yakin dan percaya setiap kita buat kerana Allah, in sha Allah, doakan kita semua terus sihat, success dan bantu agama kita dengan jalan yang betul dan dapat Redha dari NYA. Aminnn

Macam mana nak join ? 
Senang sangat, anda boleh call kami di 017-5836865 atau anda terus je tekan gambar di bawah untuk anda pantas ke pautan link team kami akan bantu anda juga okey. 

Nak tahu Pengedar Shaklee area anda lagi? 
Semoga membantu pencarian anda dan bersama-sama kita sebarkan kebaikan untuk bantu orang lain juga sihat, okey. 

Terima kasih untuk kesabaran anda, moga anda terus success dunia dan akhirat.

#projekmegablog
#pengedarshakleekedah
#shakleemalaysia

Terima kasih melawat kawasan. Jom dapatkan produk terbaik dan jana income bersama linakhtargroup

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...