Bisnes Online | Kenapa Bisnes Shaklee Jadi Pilihan?

Bismillahirahmannirahim, hari ni nak kongsi lagi kat anda tetang bisnes online yang mana jadi pilihan ramai masa kini, bukan sahaja secara partime, malah semakin ramai yang ambil peluang buat secara fulltime bilamana awalnya bisnes dibuat secara partime menjadi fulltime.

Alhamdulillah, kenapa bisnes Shaklee jadi pilihan mak-mak zaman sekarang? eh bukan mak-mak je tapi bapak-bapak juga ramai yang dah buat bisnes ni tau. Kenapa? kejap lagi saya kongsikan ok, saya nak kongsikan dulu apa perasaan bilamana mak-mak yang dapat anak pertama dan bila cukup 3bulan dah kena hantar anak ke taska dan sebagainya kan?

Sebenarnya ni perkara normal, namun andai ada pilihan nak je mak-mak stay kat rumah jaga anak-anak biar suami yang kerja kan? 

Dengan baru ni ada kes dera anak kat Taska secara senyap-senyap lagi kan, sekali pun Taska tu gah dan ramai "cikgu-cikgu" dalam Taska tertentu, belum tentu kasih sayang tu anak kita selesa sepertimana kita kasih dan sayang pada anak kita sendiri kan. Namun tak semua macam tu, ada yang sangat baik dan sebaliknya, orang kata ikut rezeki dapat yang baik.

Mohon dijauhkan dari kita semua, dan sangat difahami situasi mak-mak yang terpaksa bekerja dan hantar anak-anak ke Taska kan. Namun andai ada pilihan kan?
Dapat BONUS @ GAJI dipertengahan bulan best kan

Alhamdulillah bagi yang berniat macam ni, dilapangkan segala urusan. Namun nak juga ada income sendiri sekali pun dari rumah, setuju? bukan kerja kat luar tak ok, namun andai diberi pilihan, kan kan.

Dipendekkan cerita alkisah saya sendiri, bemula anak pertama, dengan bisnes Shaklee ni, lepas bersalin, bilamana mengalami masalah penyusuan susu ibu, saya mencari sesuatu untuk tmabah susu badan dan dengan niat nak susu kan anak sehingga 2 tahun, dan bila dah terjebak dengan produk Shaklee ni bukan je dapat PENYELESAIAN sampai anak menyusu 2 tahun, malah dapat pula side income secara berperingkat dari amount dua angka ke 3 angka ke 4 angka. Alhamdulillah, sapa tak happy kan? 

Awalnya, melepasi la untuk beli pempes anak, dan bayar yuran mengasuh, namun bilamana ada kekangan masa kerja dan diberi pilihan untuk berpindah kawasan lain dengan jarak yang jauh, maka bermula episod saya untuk buat pilihan, dan dipendekkan cerita, ambil keputusan berhenti kerja demi anak dan buat bisnes Shaklee ni secara penuh masa (fulltime Bisnes Shaklee) sekali pun masa tu masih ada minat nak kerja dengan kerjaya sendiri. 

Nak tahu stroy saya lagi?

Dan sekarang, saya adalah surirumah penuh masa bersama anak-anak yang membesar depan mata, hantar dan ambil anak-anak balik sekolah dalam masa sama BISNES ONLINE ni tetap berjalan seperti biasa. 

Dan, paling best suami gaji hujung bulan, saya pula "gaji" Shaklee bayar dipertengahan bulan, dan paling best shaklee bayar tak pernah lewat dari 15hb setiap bulan tau. dari saya join 2011 bermula dengan hanya produk nak tambah susu badan, sampai la sekarang, dari anak sulung sekarang dah berumur 12tahun, sampai la si bongsu jurney  penyusuan tetap sampai 2 tahun. Alhamdulillah.

Inilah yang saya katakan, kenapa bisnes online Shaklee ni jadi pilihan, sebabnya adalah :-

1. Tak perlu simpan stok banyak-banyak kat rumah
2. Berniaga secara happy dan fleksible time bersama TEAM
3. Masa kita yang uruskan sendiri tanpa ganggu urusan family
4. Tak memerlukan modal yang besar, sekarang boleh mula dengna FREE MEMBERSHIP tau.
5. Nak ke NAK JOIN adalah bermula sekarang. 
6. Boleh capai UNLIMITED INCOME
7. Boleh berniaga di mana-mana tanpa perlu "pause" bisnes kita 

Okey, yang saya kongsikan ni adalah cerita dan pengalaman saya sendiri, sebab kenapa terjebak dengan bisnes ni, sekalipun saya tiada latarbelakang bisnes dan awalnya tak tahu pun nak berniaga macam mana dari bermula dari mana. Sekarang? Alhamdulillah semua boleh dibuat di mana-mana dan keluarga pun gembira dengan apa yang kita but dan korbankan. 

Anda nak juga buat bisnes ni? namun tak tahu nak mula dari mana? Meh kami tunjukkan dan bantu anda untuk buat dan bermula sekarang. In sha Allah kita buat sama-sama by team dengan superduper supporter dari out big team.

Nak ? terus cari kami ditalian 017-5836865 atau boleh terus klik gambar di bawa untuk ke pautan Whatsaap bantu anda terus link kepada kami.

Jom SEKARANG. 

#NextLeverBlogging
#BlogMegaShaklee
#ShakleeThrive2023
#ShakleeTriumph2023

Terima kasih melawat kawasan. Jom dapatkan produk terbaik dan jana income bersama linakhtargroup

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...