Set Kecantikan | Harga SET RAHMAH Yang Tak Masuk Akal!

Harga Set Rahmah yang tak masuk akal? Apa ni, lately ni banyak betul orang sebut pasal rahmah, rahmah dan rahmah lagi. Sana sini tentang Rahmah? apa ni? Dalam Shaklee pun ada SET RAHMAH?
Set Kecantikan Harga Rahmah Meal?

Haaa paling TERKINI ni SET RAHMAH ni baru Rm3.30 permeal tau? biar betul? nak makan nasi kandar pun atleast RM5 kan? Apatah lagi Set ni khusus untuk anda yang nak jaga kesihatan plus nak juga untuk kecantikan. Jadi tersangat berbaloi kami katakan. 

Dan sepeanjang saya terlibat dengan Shaklee ni, harga ini lah yang termurah pernah ada, sekali pun sekarang musim barang mahal, nak beli itu ini pun dah naik harga kan, Shaklee pun tak terkecuali dengan kenaikan harga barang ni. Namun, atas kesedaran kita semua untuk kesihatan ni, Shaklee ambil bahagian dalam RAHMAH MEAL ni juga untk kita semua merasai dan paling penting menjaga kesihatan kita juga kan. 

Andai kata kita nak abaikan kecantikan sebab nak jaga budget, TAPI, TAPI, kita tak boleh abaikan KESIHTAN kita, kenapa? Sebab andai kita kurang sihat, bagaimana dengan sumber income kita? yang berniaga? yang bergaji harian? tak kerja sudah tentu tak da gaji kan? andai yang bergaji tiap bulan pun tak kan la nak mc je tiap minggu tiap bulan? betul tak?

Jadi, set rahmah ni bukan je untuk kecantikan tau, tapi untuk KESIHTAN dan KECANTIKAN, jadinya 2 in 1 la orang cakap. 

Set ni ada dua je, yang untuk jaga imun kita dan yang kedua nya jaga sumber protien badan kita. Dan sebab ni juga Shaklee syorkan dua produk ni dan paling penting HARGA MAMPU MILIK untuk semua, paling best BOLEH DI AMALKAN SEISI KELUARGA. 

Kenapa Vitamin C Shaklee?

1. Vitamin C ni sangat tinggi anti-oksidan nya, juga bantu melindungi kulit kita dari sinaran uv.
2. Bantu MENCERAHKAN KULIT sedari dalam
3. Bantu mengurangkan kedutan kulit kita juga 
4. Bantu mengurangkan kedutan halus dikulit kita.
5. Bantu menguatkan imun badan kita dan seisi keluarga yang mengamalkannya.

Ni sebahagia manfaatnya, ada banyak lagi manfaatnya tau, bilamana kita dah amalkan dan merasai kesannya.

dan kenapa ESP Shaklee? Antara kebaikan untuk mencantikkan kulit?

1. Bantu memperbaiki keanjalan kulit dari dalam
2. Menghasilkan sumber protien yang tak dihasilkan dalam badan kita, namun diperlukan untuk tubuh badan kita terutamanya kulit muka kita.
3. Bantu melambatkan penuaan kita (kira macam bantu awet muda anda)
4. Menganjalkan kulit dan melicinkan kulit plus mengebukan kulit muka juga.
5. Dalam masa sama, bilamana kita konsisten amalkan anda pasti akan merasai kulit anda semakin cerah dan putih sekata. In sha Allah.

Haaa ni la antaranya, tu baru saya terangkan untuk kulit tau, belum lagi untuk manfaat lain dalam kita amalkan ni, banyak lagi manfaat yang kita dapat.
Nak Satu SET? atau 
Atau COMBO SET ni lagi jimat berbaloi

Harga TERSANGAT MURAH kali ni andai anda grab SET RAHMAH bulan ni, bulan depan saya tak pasti ada lagi set ni atau ada. Kenapa? sebab set ni paling laris dan membantu ramai orang mula menjaga kesihatan dari sekarang dan sangat lalu keras ni adalah SET KULIT CANTIK.

Boleh terus hubungi saya di talian 017-5836865 atau nak senang anda boleh terus klik gambar di bawah untuk mudakan anda ke pautan saya dan team saya akan hubungi anda secara terus.

Jom GRAB selagi masih ada dan harga terlajak murah sangat-sangat ni tau.

Terima kasih melawat kawasan. Jom dapatkan produk terbaik dan jana income bersama linakhtargroup

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...