Menu Sahur Terpaling Cepat Dan Mengenyangkan?

Bismillahirahmannirahim, alhamdulillah dah selesai Puasa ke-9 hari ni dan masuk Ramadan ke-10 sebaik lepas Azan Maghrib tadi kan. Menu sahur antara paling penting bagi kita semua, especially mak-mak ni, korang nak tak saya kongsikan menu sahur terpaling cepat dan mengenyangkan? Jap lagi saya kongsikan okey. 

Oh ya korang, bagaimana dengan puasa korang tahun ni, all out? Tahniah untuk korang, kenapa saya katakan kena all out? Terfikir kan? Mungkin ini Ramadan terakhir kita? Siapa tahu kan, semua rahsia dari Nya, sebab tu tiap kali dapat rezeki masuk bulan Ramadan ni, kena all out, terasa rugi bilamana semua orang berpuasa, tiba-tiba korang tak puasa sebab GASTRIK??? terasa sayang sangat kan. 

Haaa... 
Menu ni saya kongsikan bukan menu "kayangan" tau tapi menu ni seisi keluarga boleh amalkan dan sangat jimat masa, dalam nak menyediakan sahur tu, tak la terkejar-kejar kan.

Haa ni la dia, SET PUASA SHAKLEE ni korang, cepat dan mengenyangkan, tipu la kenyang sampai nak berbuka, namun tak la lembik sepanjang hari sampai terasa pedih ulu hati dan gastrik pula kan.

Set puasa ni juga korang sangat membantu untuk korang yang nak turunkan berat badan tau, bak kata orang ini la masanya, bila lagi, dalam kita berpuasa kerana Allah SWT selitkan la niat nak kurus tu untuk mudah beribadah kerana Allah SWT, In Sha Allah.

Dan antara menu yang saya nak kongsikan kat korang paling senang dan seisi keluar boleh amalkan tau korang
Paling senang dan boleh korang buat masa sahur dan waktu moreh kan korang

Lagi?
Boleh sangat nak buat menu ni kan korang, dan lagi?

Untuk korang yang malas la nak blander blander ni bagai kan, korang cuba je resepi ni, shake or kacau-kacau ja, lepas tu minum...
Taraaaaa ni dia, korang kami bagi nama ni TEH SUSU SIHAT tau korang.
Resepi dia???
Senang je, janji korang ada semua ni dah sure sepantas ABC menu sahur or menu moreh korang tau, nak terawih pun segar je badan dan mata korang, tak percaya? Kena CUBA!

Antara bahan-bahannya:-
***
1 @ 2 Cinch Tea Mix Enengy
2 scoop ESP 
Cawan ciut miut korang yang korang nak shake or kacau-kacau tu 
***
Itu je bahan-bahannya, korang masukkan la berapa peket Cinch Tea korang nak, saya suka 2 or 3 untuk 3scoop ESP dan air putih 300ml, shake-shake SIAP!

Simple kan

Senangkan, jam 4am bangun, solat sunat dan zikir-zikir dulu, lepas tu baru buat menu last minit ni, sangat sempoi la korang. Alhamdulillah korang, tuk menu sahur korang paling simple dan bak kata anak-anak saya JANJI KENYANG+SIHAT.

Korang nak dapatkan dimana SET PUASA @ MENU SAHUR yang paling pantas dan jimat ni? Korang boleh terus cari kami di 017-5836865 untuk guide dan bantu korang dapatkan dengan segera tau. Atau ada link e-sell kat tepi kanan tu korang boleh klik tu then ORDER sahaja, senang sangat kan. Alhamdulillah, TAHNIAH korang sebab buat pilihan yang terbaik, sebab> SIHAT ITU MAHAL HARGANYA <

Terima kasih melawat kawasan. Jom dapatkan produk terbaik dan jana income bersama linakhtargroup

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...