Bisnes Shaklee | Apa Special Bila Shaklee Fun Day ON!

Halu halu...
Apa yang meriah dalam dunia bisnes Shaklee dan apa special bila Shaklee Fun Day ON ni la time memang tak menang tangan, apatah lagi untuk grab apa yang di tawarkan. Fuhhhh, banyak tergoda tau. beli itu dapat ini lagi dan lagi. Belum termasuk yang ada lucky draw (PWP) lagi tergoda lagi dan lagi gituuuuu.

Inilah bilamana Shaklee fun day dibuat di HQ, mahupun branch memang terlalu banyak special tanpa mengira anda baru mahupun dah lama bersama Shaklee. Namun untuk yang lama ada la kelebihannya dan yang baru register pun memang akan ada special untuk korang. 
Macam ni...

Haaa special kan
Harga AHLI pun tak sama tau dengan harga SPECIAL yang Shaklee tawarkan unutk NEW MEMBER plus kelebihan bila dah daftar member ni, korang akan boleh buat partime income mahupun fulltime income dalam bisnes Shaklee (berbisnes bersama SHAKLEE) by team yang korang akan join, meriah kan. DAn peluang kali ni ANDA BOLEH DAPAT DUIT RAYA AWAL by Shaklee tau korang. Nak tahu macamana? Jumpa kami di entry atau tu atau scroll sampai bawah entry ni okey korang. Tak sabar nak bekerjasama dengan korang dalam team Shaklee juga.

Walaupun dah berlalu a few day ni, namun akan ada lagi special day from Shaklee yang akan buat kita teruja nak bersama Shaklee lagi dan lagi. Kenapa? Sebab bila dah join dengan Shaklee ni ada je suprise Shaklee akan buat dari semasa ke semasa. Jadi stay tune tau. 

Nak tahu apa lagi yang special dari Shaklee? Terus saja cari kami di 0175836865 kami akan info korang terus secara detail apa yang akan membantu anda untuk bersama KELUARGA SHAKLEE KAMI okey. 

#projekblogmega
#shakleefunday
#pengedarshaklee

Terima kasih melawat kawasan. Jom dapatkan produk terbaik dan jana income bersama linakhtargroup

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...