3 Sebab Kenapa Harus Pilih Supplement Shaklee Terbaik Dunia!

Vitamin terbaik dunia! Yeaaaa, mestilah saya pilih jenama ni dan saya kongsikan kat korang 3 sebab kenapa harus pilih supplement Shaklee terbaik dunia? Terbaik ya! next korang pula feeling apa yang saya rasa okey.
Pertama di dunia!

Baca ni je pun dah tahu, tak payah tunggu 3 sebab sebenarnya, namun harus la kena lebih dari satu saya nak terangkan sebab nak korang rasa apa yang saya rasa since TERJEBAK dengan produk ni. Now korang pun kena terjebak sama. Haaaa

Antara 3 Sebab Kenapa Pilih Supplement Shaklee Terbaik Dunia? Keterujaan saya yang pertama buat saya terus amalkan sampai sekarang adalah;-

1. Produk Semulajadi, Selamat & Berkesan 
Yang mana JENAMA PERTAMA saya mula makan supplement lepas saya bersalin anak pertama dan pertama juga dalam hidup saya makan vitamin. Sebab SEBELUM kenal jenama ni saya antara yang paling tak suka makan ubat atau vitamin. Tapi lepas jumpa produk ni dan sampai la sekarang saya amalkan bukan untuk anak saja tapi diri sendiri yang sangat perlukan makanan tambahan untuk penjagaan diri sendiri.
Kenapa Pilih Shaklee lagi?

2. Bahan Utama Shaklee Dari Bahan Semulajadi
Ini juga antara sebab saya SETIA dengan jenama pertama dunia ni, setiap pengeluaran bahan akan di uji lebih teliti dan ujian yang dijalankan lebih 350 ujian dan pilihan yang dibuat bilamana dikenal pasti betul-betul bebas dari bahan-bahan yang terlarang macam racun, bahan kimia dan sebagainya. no racun, no added colour adalah dilarang sama sekali dalam ujian Saintis Shaklee ni tau korang.

Ini sangat dipandang serius oleh pihak Shaklee HQ tau korang, jangan memain.

3. Jenama Supplement Yang PERTAMA Di Dunia
Produk lain sure tak boleh nak tanding ni tau korang.
Produk PERTAMA DUNIA adalah jenama Shaklee iaitu MULTIVITAMIN yang mana sekarang di panggil VITA-LEA Iron Plus Shaklee.

Serius la korang, kita belum lahir lagi kan ni. Saya pun dah 40an ni kan pula VITALEA Complex, memang tak akan tertanding, keluar la produk banyak mana, Shaklee tetap No.1 pengeluaran MULTIVITAMIN pertama pada 1915. 
Multivitamin PERTAMA DUNIA!

Banyak lagi sebab kenapa harus pilih supplement ni sebenarnya, namun saya kongsikan 3 dulu nanti saya akan sambung membebel di next entry tau korang, sebab banyakkkk lagi nak kongsi kat korang, kenapa harus pilih jenama ni lagi dan lagi gitu.

Bukan saja jenama untuk kita amalkan nak makan, namun nak bisnes pun BOLEH SANGAT, tapi tu nanti di entry seterusnya tau korang.

3 sebab yang saya kongsikan kenapa pilih supplement Shaklee ni antara yang terpenting pada saya dalam kita nak PILIH untuk konsisten makan, bukan je nak CANTIK tapi seharusnya sihat yang lebih utama luaran dan dalaman.

Macam entry saya sebelum ni, nak kurus pun boleh, nak cantik pun boleh, namun UTAMA kenalah jaga kesihatan terlebih dahulukan bonus tu kalau cantik, kurus, awet muda gituuuuuu. 

Haaa korang yang nak dapatkan dan tercari-cari nak dapatkan produk untuk turunkan berat badan boleh dapatkan SET KURUS SHAKLEE atau ni nak puasa dah ni, terus dapatkan SET PUASA SHAKLEE, korang dapat dua dalam satu gituuuu tau untuk set yang saya nyatakan kat atas tu.. Nak puasa terus on untuk turunkan berat badan (niat la korang nak turunkan berat badan untuk senang beribadah) kan korang. Alhamdulillah.
Tetap dihati, dulu, kini dan seterusnya!


Okey korang, nanti saya sambung membebel lagi tau. 
Korang yang nak dapatkan produk TERBAIK Shaklee ni korang boleh terus cari saya di 017-5836865 untuk infomasi lanjut tau korang. 

Terima kasih sudi sudi jenjalan dalam entry kami kali ni. Jumpa lagi di entry seterusnya okey.

#shakleethrive2023
#Shakleethriump2023
#projekblogmegashaklee
#shakleekedah
#shakleemalaysia

Terima kasih melawat kawasan. Jom dapatkan produk terbaik dan jana income bersama linakhtargroup

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...