2023 | Sambut Ramadan Dengan Set Puasa Shaklee?

Bismillahirahmannirahim, 
Syukur alhamdulillah tak lama lagi kita nak puasa kan, 2023 kali ni nak buat kelainan dari tahun sebelum ni, paling best tetap bersama dan sambut Ramadan dengan Set Puasa Shaklee lagi dan lagi. Dan set ni memang tak boleh tinggal sejak saya bersama Shaklee dari anak pertama 2011 sampai la sekarang.

Ramadan dengan SET PUASA SHAKLEE?

Dengan kedatangan bulan mulia tahun ni, Shaklee paling best buat offer lagi dan lagi special tau korang, dan kenapa saya katakan kelainan sambut Ramadan dengan set puasa Shaklee ni sebab nak ajak korang semua rasa apa yang kami rasa bilamana keterujaan berpuasa ni kalah macam nak beli baju raya tau. 

Ye ke?
Sure la sebab badan rasa segar, plus plus rasa ringan dan kurang rasa nak craving makan itu ini bila nak berbuka tu. korang rasa la mesti best sangat tau. 

Sebab? dan apa kelebihan dengan SET PUASA SHAKLEE ni? ada pula dengan promosi kaw-kaw punya sebelum nak Ramadan ni?
Ni salah satu set puasa.

Beli 2 (Combo) dengan HARGA SPECIAL

Gila-gila offer Shaklee buat ni, berapa  banyak jimat daaaa pembelian combo Ramadan dengan Set Puasa Shaklee kali ni tau korang. Sebab tu awal saya katakan tadi, memang sangat berbaloi untuk penjimatan puasa kali ni, dengan barang naik tu lain cerita lagi kan, jadi nak kurangkan berat badan tu, ini lah masanya tau korang.

Dan kat sini saya selit sekali entry IF (Intermitten Fasting) yang mana boleh bantu untuk lebih bersemangat korang nak selim melim okeyyyy..
Testimonial 1
Jimat lagi dengan Set Puasa

Haa ni dia, bukan kami yang kata tapi kawan-kawan kami pun ramai yang kata dan lagi best, tak payah kalut-kalut nak masak nasi di awal pagi untuk bersahur, kan kan. 

Set Puasa Shaklee kali ni memang sangat jimat korang berbanding dari harga biasa mahupun harga ahli tau, sebab OFFER ni bukan tiap bulan dapat dan hanya di bulan Ramadan je dapat harga combo dengan HARGA SPECIAL ni korang. Sebab tu nak ajak korang rasai kelainan berpuasa dengan SET PUASA SHAKLEE tahun ni, korang akan ulang dan ulang menu ni untuk seisi keluarga korang. 

Dan paling best nak p terawih pun superb segar bugar mata nak terawih plus di musim persekolahan nanti. Korang patut cuba, dan antara RESEPI CINCH Shake ni saya kongsikan untuk korang boleh add on dalam air korang juga tau.
Nak resepi special? korang cari saya okey


Nak tahu lebih lanjut untuk tempahan SPECIAL OFFER ni dan dapatkan FREE MEMBERSHIP korang juga? Terus cari saya di talian 0175836865

Terima kasih melawat kawasan. Jom dapatkan produk terbaik dan jana income bersama linakhtargroup

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...