Pengedar Shaklee Kedah | Membuka Pintu-Pintu Rezeki Mujarab

Bismillahirahmannirahim
Alhamdulillah hari ni ni nak kongsi satu tips membuka pintu-pintu rezeki mujarab yang superduper Master saya kongsikan tiap kali kami di zoom meeting atau kelas sama ada kelas offline mahupun kelas online. MasyaAllah Tabarakallah.

Sebenarnya dah lama nak kongsi dan lama dah tahu ni, tapi bak kata orang lagend, ilmu tak amal ni sesia sangat. Allahuakhbar, malu sangat. Sekarang saya nak kongsikan kat korang pula, moga jadi asbab untuk korang terus istiqamah bersama saya juga ya. In sha Allah
Pembuka Pintu-Pintu Rezeki Yang Terkunci


Nah ni la dia, senang sangat nak di amalkan korang, tak susah dan paling senang nak hafal juga tau korang. Bilamana kita rasa stuck, tak da idea nak buat, down dalam apa jua situasi. Cuba korang amalkan doa @ zikir membuka pintu-pintu rezeki mujarab ni. In sha Allah. Berbalik pada DIA setiap kali kita senang atau sebaliknya. 

Percaya lah 100% setiap apa yang kita lakukan adalah semua dengan izinNYa, dan tiada satupun dari kita milik kita, sebab kita jua adalah milik DIA. 

Rezeki kita ada dalam pelbagai bentuk, bukan hanya dari segi rezeki duit, namun  sihat juga adalah salah satu rezeki dari DIA. Percaya tak? Bila tak sihat, kita tak boleh nak buat apa kan, nak berniaga nak kerja pun tak boleh, jadi? Apa ada pada kita? Tak da apa-apa melainkan dengan izinNYa, lagi dan lagi dari ALLAH SWT.

Bak Guru saya ni merengkap Master superduper saya iaitu Master Norita dan Master Salwa, cuba la baca lagi dan lagi doa ni, jangan tinggal pagi dan petang. Berapa kali nak baca? Cuba baca 10x pagi dan 10x petang. 

Nak lagi power? Cuba 100x pagi dan 100x petang, untuk membuka pintu-pintu rezeki mujarab ni, niat semua kita buat adalah kerana Allah SWT tiada lain kita mohon pertolongan selain dari DIA dan hanya DIA.

Saya suka buat 100x pagi dan petang kenapa? Sebab saya nak BODEK dengan Sang Pemberi dan Yang Maha Kaya untuk beri saya lagi dan lagi banyak dan banyak lagi. Alhamdulillah. 

Percaya 1 dan hanya 1
Rezeki ini dalam pelbagai bentuk, jangan tumpu pada 1 je tau korang. Nak lebih power? buat la saat korang dalam keadaan bertafakur, you will feel it. Alhamdulillah.

Nak jana income? 
Bagi korang yang belum ada bisnes dan nak mula berniaga secara partime ataupun modal serendah RM35 sahaja. Korang boleh mula dalam bisnes ni dan kita buat dalam satu team yang super duper sporting okey.


Terus nak cari kami di 017-5836865 atau cari mami dalam komen entry ni pun okey. Jom bergerak pantas. Jumpa mami di entry seterusnya okey, mami doakan kalian terus istiqamah dan sama-sama kita bergantung sepenuhnya pada DIA. 

Terima kasih melawat kawasan. Jom dapatkan produk terbaik dan jana income bersama linakhtargroup

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...