Bisnes Online : 9 Sebab Kenapa Komuniti Dalam Bisnes Shaklee Sangat BEST!

Bismillahirahmannirahim, Assalamulaikum dan selamat pagi korang.

Alhamdulillah, 9 Sebab Kenapa Komuniti Dalam Bisnes Shaklee Sangat BEST, lagi saya kongsikan untuk korang hari ni dan double entry hari ni kan,  pagi petang korang, gini la kalau ada idea ni jangan di lambatkan, terus buat jangan tunggu dan tangguh. kan kan.

Join OUT TEAM
Dan macam tu juga nak berniaga, ada niat tu terus buat jangan tangguh-tangguh okey. Terus mula dan dapatkan mentor dan bisnes guide yang betul untuk korang nak mula dan paling PENTING bisnes yang korang buat tu halal dan korang tahu hala tuju dalam berbisnes. gituuuuu.

Okey, nak kongsikan 9 Sebab Kenapa Komuniti Dalam Bisnes Shaklee BEST? Antaranya;-

1. Bisnes yang bukan saja mengejar dunia semata-mata, namun bisnes ni sangat best sebab circle bisnes ni banyak juga membawa kearah kejayaan dunia dan akhirat.
2. Lagi? Sangat best bilamana dapat sokongan (supportive) ilmu dari super duper upline yang luar biasa, lagi sangat rajin dan terbaik melayan kami ni yang bermacam "feel nya"
3. Dapat kawan-kawan yang baru dan circle semangat juga luar biasa tiap kali kami terasa down dan lost track dalam perjalanan bisnes ni.
4. Dan dalam komuniti bisnes ni juga sangat best, sebab bisnes ni tak menguntungkan sensorang tau, ianya by TEAM, dan bilamana upline tak buat maka upline tak dapat apa-apa pun, best ke best. Jadi siapa BUAT dia akan DAPAT, siapa tak buat dia tak akan dapat apa-apa melainkan rugi la dia lepaskan bisnes yang best and team yang best ni kan. kan.
5. Seterusnya, ilmu yang super duper dikongsikan bukan juga kaleng-kaleng tau korang, dapat pakej sekali ILMU MAKERTING, ILMU SALES, ILMU PRODUK, dan paling best adalah ilmu tentang akhirat yang mana bukan saja menguntungkan kita bila buat kat dunia, malah sangat menguntungkan di akhirat kelak bilamana kita buat seikhlasnya kerana Allah SWT ( in sha ALLAH). Nak tahu lebih kena JOIN gituuuuu

6. Dan untuk SURIRUMAH macam saya ni lagi best bilamana lagi buat secara PENUH MASA bisnes ni tanpa risau menganggu kerja harian kita sebagai surirumah penuh masa juga. Macam saya cakap tadi "MORE YOU GIVE, THE MORE YOU GET BACK" haaaa gitu la, kalu surirumah goyang kaki je tapi nak income ribu-riban harap upline, harap downline je buat memang LAMBERTTTTT lah kan. USAHA laaa geng. gituuuuuu. kan kan
7. Dan juga best ni, bila dapat belajar ilmu-ilmu baru dari orang-orang luar biasa, macam pakar-pakar Nutrisi Shaklee, Doktor-doktor dalam bidang dan pengalaman yang luar biasa, contoh Doktor Redza (Saintis Dunia) korang, baru ni belajar juga dengan Doktor Haresh Kumar dan ramai lagi la sebab dalam SID Shakle pun ramai doktor dan mantan doktor (buat penuh masa bisnes Shaklee dah sebab tu jadi MANTAN DOKTOR) tau korang 


8. Juga menyedarkan diri ni dan kita semua betapa pentingnya JAGA KESIHATAN ni berbanding nak cantik-cantik luaran je korang. Bila tak sihat, cantik luaran tak da makanya dah kan. Tapi bilamana dalam komuniti bisnes ni, bukan je dapat jaga kecantikan, awet muda lagi, yang paling mahalnya adalah kita hargai setiap detik kesihatan kita ni.
Kelas Bersama Dr. Redza secara OFFLINE & ONLINE 

9. Terakhir, tapi bukan entry yang terakhir okey, 
Dalam komuniti bisnes Shaklee n, dapat mengeratkan silaturahim sesama kita dari tak kenal dan macam adik beradik, menguatkan dan saling menjaga ukhwah sesama kita, juga saling menguatkan antara satu sama yang lain. Alhamdulillah, tak kita berapa bonus kau dapat, apa pangkat kau, semua tu no.2, yang penting adalah ukhwah bersahabat dalam berbisnes secara SIHAT. 

Masyaallah
Best sangat kan, dan sejujurnya saya yang dah join Shaklee since 2011 ni sangat rasa bertuah dapat super duper upline, dan master yang hebat-hebat dalam team saja, tersangat banyak pengalaman yang dapat kami berjuang sesama dalam penjalanan bisnes Shaklee ni


Seriusly tak rugi dapat join dalam dunia BISNES SHAKLEE ni, sekalipun tersasar ke dunia bisnes lain, ianya tak akan sama pengalaman apa yang saya dan team saya dapat dalam bisnes Shaklee ni.

Panjang pula mami membebel entry kali ni kan, ye la nka juga korang rasa penjuangan dan sama-sama kami dalam perjalanan bisnes Shaklee ni okey. 

Mana nak cari kami? 
Boleh cari mami di talian 017-5836865 atau ketik je label entry mami di bawa atau sidebar mami okey. Alhamdulillah

The best never rest, okey. Jumpa lagi entry seterusnya korang.

#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#pengedarshakleekulim
#shakleemalaysia
#shakleekedah
Terima kasih melawat kawasan. Jom dapatkan produk terbaik dan jana income bersama linakhtargroup

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...