Ada Apa Dengan Set KURUS SHAKLEE?

Ramai yang bertanya, ada apa dengan SET KURUS SHAKLEE ni? Apa bestnya set ni berbanding set yang lain? Atau anda ada niat nak kurus? turunkan berat badan? Dan masih tercari-cari apa yang terbaik dan cara yang terbaik untuk anda nak capai salah satu azam anda tahun ini?.

Ada Apa Dengan Set Kurus Shaklee?


Nah, kat sini anda harus mulakan dan terus ambil peluang yang ada. Bagaimanakah caranya?

Pertama dan sangat penting, anda kenal pasti tubuh badan anda sendiri, orang lain tak akan tahu melainkan anda sendiri. Nak bersenam tanpa amalkan apa-apa makan tambahan? boleh, asalkan anda lengkapkan nutrisi pemakanan seharian anda. Tapi persoalannya cukup ke nutrisi yang di ambil tanpa makanan segera? hanya makanan sihat dan yang segar-segar lengkap piramid makanan tu? No kan, jadi set ni akan jadi "pembantu" kita.


Testimonial ;- "Hilang 2kg, dalam seminggu dengan set HELLO NEW YOU ni adalah Set Kurus Shaklee yang terpaling laris kini, dan dst ini salah satu membantu dan ramai yang dah berjaya dapat kesannya. Alhamdulilah.

Testimonial Set Kurus

Dan kena ingat tau, dalam kita nak kurus a.k.a turunkan berat badan ni, kita kenalah juga ambil tahu pemakanan yang sihat, tahap kolesterol kita bagaimana, kolesterol jahat dan baik. Sebabnya ramai juga yang kurus tapi tahap kolesterol dia tinggi, kurus tapi muka tak seri, muka suram je tak ceria, kan kan. Makanya nak kurus sihat kena ambil berat dan berkorban sedikit. Baru kurus, cantik, sihat paling seronok bonus anda juga adalah AWET MUDA gitu.



Nak tahu rahsia AWET MUDA jelita kebaboom??
Haaa ni dia si merah merah VIVIX yang paling best tinggi anti-aging dia tau korang, dan juga membantu paling cepat dalam proses turunkan berat badan anda juga.


Apa yang ada dalam Vivix Shaklee ni? Antaranya;

1. Tinggi Anti-Oksidan (bantu awet muda yuuuuu)
Yang mana Vivix ni menbantu bina sel-sel baru dalam badan, buang toksin dan paling best..

2. Bantu pecahkan lelemak tepu atau lelemak degil dalam badan tu dengan lebih cepat dan pantas dalam kita tak sedar, sampai orang lain yang perasan. Wahhh seronokkan.

3. Dan paling best juga Vivix ni bertindak sebagai sumber tenaga dan booster motabolisma dalam badan anda, sebab tu bila yang konsisten amalkan Vivix ni, boleh lagi bersenam di awal pagi, kerja dan sambung berjogging di waktu petang atau bersukan lagi untuk keluarkan peluh di petang hari. Haaaa best ke best ni, sangat best kan.


Rugi tak amalkan tau cara ni, nak kurus sihat kenalah ada pengorbanan untuk diri kita yang tersangat berharga ni tau. Jangan la sesiakan kesihatan kita sebab nak kurus tanpa fikirkan dan abaikan kesihatan dalaman kita. No..no okey.

Sebab tu walaupun dah makan set kurus Shaklee seperti yang di sarankan, namun cara pengambilan pemakanan anda juga harus anda ambil berat, macam di entry saya sebelum ni tentang Intermitten Fasting adalah salah satu cara nak KURUS atau TURUNKAN BERAT BADAN yang di sarankan. 

Anda boleh klik entry saya di INTERMITTEN FASTING untuk anda dapat info lebih lanjut tentang IF ini.

Nak tahu lebih lanjut apa yang saya kongsikan ni, anda boleh terus cari saya disini dan kami akan bantu anda untuk capai impian anda, sebab impian anda impian kami juga. Nak banyak lagi info yang kami kongsikan anda boleh terus klik di SAYA NAK KURUS JUGA di link SET KURUS SHAKLEE

Dah nak puasa ni, boleh la pasang niat nak kurus + sihat bonus extra cantik awet muda dari usia sebenar gituuuu...

Macam kawan-kawan kami ni juga tau korang. SEMANGAT korang!!!

Next, Best NEW YOU 

Terus roger mommy ya untuk info lebih, jumpa di entry seterusnya tau korang. Terima kasih layan bebelan mommy lagi. 

#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#blogmegashaklee
#pengedarshakleekulim
#shaklee

Terima kasih melawat kawasan. Jom dapatkan produk terbaik dan jana income bersama linakhtargroup

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...