Special June | Multivitamin Pertama Di Dunia Kini BerWAJAH BARU?

Apa? Multivitamin Pertama di Dunia Kini Berwajah Baru? Alhamudlillah, sekian lama menunggu, now dah di war-war kan semula, dan terbaik dari ladang Shaklee akan lancarkan tak lama lagi. Sabar okey, kita show up gambar dulu untuk anda, taraaaaaa
Vita - Lize diberi nama


Sebenarnya nama yang dulu adalah Vita-Lea, sekarang nama baru Vita-Lize, cantikkan "nama" baru multivitamin pertama dunia ni? 
Vitalea Pertama Dunia dan....

Kenapa dan betul ke Multivitamin Shaklee Pertama Dunia??? Jap tengok gambarajah di atas dan bezakan gambarrajah di bawah juga.

Ada apa dengan Vita-Lea Shaklee?

Dan anda perlu rasa bertuah sebab anda juga antara yang mengamalkan produk terbaik ni kan. Ada banyak kebaikan VITALEA ni untuk kita amalkan dalam seharian kita antaranya;

Dalam VitaLea ini ada vitamin B6, B12 dan Biotin? Sangat bagus,

Vitamin B6 – Metabolisma protin, baiki otot, senggugut, penenang, tenaga, elakkan muntah-muntah, bibir kering, glossitis, dermatitis, kekajangan, kebas, anemia.

Vitamin B12 – Membantu tumbesaran fetus dan kanak-kanak, bantu selera makan, tindak balas saraf, baik untuk kecerdasan otak, kekuatan fizikal, memori, focus, keupayaan seksual dan mengelakkan anemia, keletihan, keresahan, diabetis, rabun.

Biotin – Bantu B-kompleks berfungsi lebih efektif, cegah rabun, rambut beruban dan gugur, diabetis, sakit otot, eczema dan keradangan kulit.

Dan apa pula best nya Vita-Lize yang terbaru ini? Kenapa Vita-Lize?
Beza Vitalea Plus dan Vita- Liza?

Boleh saya kongsikan kat sini untuk anda yang sedang bertanya apa beza yang lama dan terkini, dan siapa pula yang perlukan VITALEA- LIZE?

1. Dewasa yang kekurangan berat badan
2. Anda yang sedang mengalami tekanan
3. Anda yang sedang sibuk
4. Anda seorang ibu yang sedang hamil atau menyusu
5. Anda yang sedang mengalami sedang alami diet yang tidak seimbang.
6. Anda yang aktif.

Lagi? bilamana anda sedang alami kekurang zat besi adalah sangat perlukan multivitamin.

Sebab kenapa anda perlu MULTIVITAMIN pertama di DUNIA ini? Sebab saya terlalu yakin anda tak mampu ambil semua jenis makanan fresh ni dalam kuantiti yang badan anda perlukan dalam sehari? YA SEHARI!

Betul kan? Dan bagaimana yang perlukan? 
Boleh terus dapatkan multivitamin terbaik ini terus di sini (017-5836865) atau anda boleh tekan gambarajah dibawah untuk fast respon dari team kami. 
#blogmega
#projekblogmega
#agendiperlukan


Terima kasih melawat kawasan. Jom dapatkan produk terbaik dan jana income bersama linakhtargroup

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...