Vivix Shaklee | Keunikan Dalam Sebotol Vivix?

Sebulan yang lepas dah bermula PROMOSI VIVIX dan ResV ni, dan bestnya di sambung lagi bulan ni, apakan keunikan dalam sebotol Vivix ini sehingga ramai yang tak lepas peluang untuk grab Vivix Shaklee sepanjang promosi ini berlangsung?

Nak tahu apa yang uniknya dalam sebotol Vivix ni salah satunya pastinya adalah isi kandungan yang TERPILIH dan tersangat istemewa dalam Vivix ni sebenarnya. Jika dipandang luaran, ianya macam biasa, namun namun, bila anda dah cuba sekali Vivix ni dan dapat kesannya, masyaallah memang luar biasa kesannya, dan perlu saya ingatkan sekali lagi, kita makan vitamin ni bukan masa dan ketika sakit dah ye, ingat dan beringat la selalu (badan perlukan makanan tambahan saat badan kita sihat) dan kesannya pasti lebih cepat dan sangat baik.

Dan keunikan Vivix satu lagi yang anda mesti kena tahu adalah VIVIX ini kalu letak dalam freeze pun semalaman, ianya tak beku tau. 

Biar betul??? betul sangat, nak tahu betul ke atau sebaliknya apa yang info kan ini betus-betul atau sebaliknya. 

Seperti yang awal saya katakan, antara lain unik dalam sebotol Vivix ini juga adalah ramuan nya, tengok ni, besarkan buah anggur ni? agak-agak berapa RM untuk anggur special ini? ini hanya ada di ladang terpilih Shaklee untuk hasilkan Vivix tau.

Napa special anggur ini adalah? bayangkan sebiji ni sebesar bola golf??? RM100 sebiji? kenyang ke tak? kita rasa berbaloi ke tak beli dengna sebiji anggur ni? mesti tak kan, tapi korang akan terkejut bilamana lepas di proses ianya akan adalah sama malah lebih dari sebiji anggur besar ni dalam sebotol VIVIX! 
Dan, saya kajian juga katakan tau, bukan saya kata, Vivix Shaklee the only one yang betul-betul pure dari bahan-bahan yang di kaji sendiri oleh para Saintis yang di lantik oleh HQ Shaklee di luar negara.

Dan ada lagi nak cerita dan kongsikan dalam Vivix ni ada namanya Polifonol? Dimana Polifenol ini adalah "kawan baik kesihatan anda" tau. Apa baiknya adanya Polifenol dalam Vivix ni? ianya, adalah kepekatan polifenolnya yang tinggi di dapati sangat berkesan untuk mengekalkan KESIHATAN yang baik kerana ianya adalah TINGGI ANTIOKSIDAN nya; 

Juga, 
1. Meningkatkan / membantu pengeluan tenaga
2. Menggalakkan kulit yang lebih muda dan sihat
3. Mengawal tekanan darah dan tahap glukosa yang sihat
4. Mengekalkan kesihatansel dalam tubuh badan kita.

Dan, sempena PROMOSI ini masih belangsung, dan boleh bayar secara (easy pay, menggunakan credit card) anda boleh bayar secara ansuran selama 6 bulan tanpa ada sebarang caj dikenakan sama seperti gambarajah kata bawah untuk makluman anda, boleh juga terus tekan gambar di bawah untuk kami terus bantu anda dapatkan info-info dan cara pembelian dengan cara yang bagaimana anda mahukan.

Tersangat berbaloi untuk pembelian kali ini yang mungkin ramai memerlukan, namun tak tahu bagaimana nak dapatkan, di talian 0175836865 atau TERUS TEKAN GAMBAR DI ATAS dan kongsikan terus kepada kawan-kawan anda yang perlukan, boleh? Alhamdulillah.

Terima kasih Master Norita dari (www.anakkuwiraku.com) yang banyak membantu kami dalam menyampaikan info-info penting ini terus kepada anda.

Terima kasih melawat kawasan. Jom dapatkan produk terbaik dan jana income bersama linakhtargroup

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...