Trending | 3 Tips Bisnes Online paling senang

Tranding sekarang berniaga online kan? Jom kami kongsikan 3 Tips Bisnes Online paling senang anda nak ikut dan buat terus tanpa bertangguh. 


1. Rajin Berusaha dan Bertanya.

Bagaimana? rajin ni dalam banyak aspek, macam tu juga berusaha ni ada dalam pelbagai bentuk usaha kan? nak senang anda follow je mentor anda buat, rajin post, usaha dapatkan feedback dari kawan-kawan yang anda kenal akan effect yang mereka cuba produk dari anda. Tanamkan dalam diri anda, akan sikap rajin bertanya mentor dan berusaha apapun anda nak capai itu pasti akan anda capai dalam target anda mengikut perancangan anda secara konsisten ada buat.

2. Rajin Promosi kan apa yang ANDA JUAL!

Bak kata mentor saya, anda buka ORANG TERKENAL seperti Puan Neolofa ka Puan Fazura kan apatah lagi bukan artis kan? haaaa jadi apa tunggu lagi, TERUS konsisten promosikan perniagaan yang anda buat di merata tempat. JANJI HALAL. Itu paling penting, buat kerana Allah salah satu juga, dalam usaha kita kan.

Jadi buat la sampai orang kenal "tranding kita" dan orang tau, "oh, si lina ni jual Shaklee, " silina shaklee tu" haaa kan tu dah jadi branding anda, setuju?

3. Buat Kerana MINAT & KONSISTEN!

Ni penting, buat bisnes ni kena MINAT & KONSISTEN, kena ada, kalu tak minat agak sukar, namun boleh di pupuk minat ni cuma agak makan masa, namun andai anda DAH MINAT nak buat bisnes ni, boleh pergi jauh, minat dan konsisten, jangan buat banyak bisnes pun SATU PERKARA, jangan buat banyak bisnes dalam 1 masa, nanti banyak perkara anda kena belajar dan fikir. kan dah buang masa kat sana. Andai anda fokus 1 bisnes, anda buat sampai anda CAPAI TARGET anda dan perlahan-lahan bina legacy anda bersma TEAM WORK dan mentor anda. 

Kan senang!

Namun kena ingat!

Ramai orang beranggapan BISNES ONLINE ni senang je nak buat dan capai impian anda, dan ramai juga orang buat bisnes online ni secara partime (sambil lewa) kan? 

Jika anda nak BISNES ONLINE anda ni BERJAYA bersama team anda, anda kena buang sikap sambil lewa dan sikap ambil mudah anda tu bermula anda SET NAK BERNIAGA ONLINE, dan buat matlamat dalam bisnes online anda secara betul dan tepat.

Perlu ingat wahai sahabat, berniaga offline, mahupun berniaga online ni jangan kita terlalu fikirkan untung sangat, jangan mengejar untung semata-mata dalam bisnes ni. Jangan terlalu gopoh dalam dunia bisnes ni, berniaga la ikut atur dan plan yang betul, berniaga hari ni tak menjanjikan terus untung besar dan besar, sekalipun modal anda laburkan besar, tak menjanjikan anda dapat pulangan terus berganda dari modal anda laburkan itu kan?

Berniaga la dengan niat yang betul dan jalan yang betul.

Juga, pilihlah perniagaan yang boleh bantu orang lain dari segi kewangan dan juga kesihatan, paling penting kuncinya juga adalah KONSISTEN

Banyakkkkk lagi tips bisnes online yang nak kami kongsikan untuk anda yang baru nak berniaga online ni, sebab kan bisnes online ni kan semakin senang nak buat dan paling tranding bilamana yang masih belajar pun sangat ramai yang dah buat. kan? namun kunci untuk berniaga online ni adalah dari niat dan minat anda juga. 

Oh ya, bagi anda yang sedang nak MULAKAN BERNIAGA dan nak mula bisnes online tanpa modal yang besar atau kami katakan ZERO MODAL??? 

Boleh cari kami dan team kami terus di wasap di talian 017-5836865 atau KLIK SINI

Terima kasih melawat kawasan. Jom dapatkan produk terbaik dan jana income bersama linakhtargroup

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...