Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Friday, 23 January 2015

1 Perkara PENTING Bila Suami Masuk Dapur!

Bila mr.suami masuk ke dapur, 1 perkara penting adalah masakan yg SEDAP dan saya makan pasti akan bertambah-tambah...

Selain memasak, suami jarang ke dapur, tapi bila ke dapur dia pasti komplen itu ini bila banyak barang yang dia nak kurang...membebel mengalahkan saya juga...

Masakan suami no. 1

Dan yang terbaiknya... masakan suami ni, mengalahkan masakan saya pula..hihi

Salah satu masakan mr.suami saya yang makan PASTI berapi dan bertambah-tambah lagi... ni dia.. sup tulang versi kami suami isteri...

Alhandulillah dapat suami yang rajin ke dapur buat "pemeriksaan" bila saya masak.. dan akan ke dapur bila mr.suami nak makan kat rumah, tapi dia yang masak...

Sesekali masak.. ni la dia.. pasti meyelerakan..

Resepi versi suami -; campak-campak itu sangat sedap...

Sharing love wif mommylina


Wednesday, 21 January 2015

Pilihan JAMU MODEN Alaf Baru!

Rata-rata sekarang ni ramai yang mencari sesuatu untuk penjagaan dalaman kan...Tapi pencarian kena lah pada yang selamat dan berkesan tau.
alfalfa complex shaklee
Kenapa ramai yang nak cari "jamu"sekarang ni? Terutamanya yang lepas bersalin, yang dah berkahwin dan ibu-ibu muda?

Haaa hanya kita isteri-isteri yang mengetahui rahsia ni... untuk siapa lagi kalu bukan untuk suami tersayang kan?

Mahu telan "jamu" tapi takut tak sesuai dengan ibu menyusu? Lepas berpantang kerap pula kebas-kebas dan kerap pula mengalami masalah kedinginan?

Di datangkan KHAS untuk isteri-isteri dan penjagaan kesihatan juga dalaman.. sebotol ni terlalu banyak manfaatnya tau..

Kenali dan terus "jatuh cinta" dengan ALFALFA Complex ni untuk semua...

Jamu moden

Mahukan sesuatu yang terbaik untuk anda kini?

Bukan 1 je kegunaan tau malah banyakkk lagi.. Terlebih banyak sehinggakan begitu ramai yang memilih ALFALFA sebagai makanan tambahan, dan vitamin ni bukan je untuk para ibu dan isteri tau.. tapi untuk mak, ayah..suami juga sangat sesuai..so tak de la istilah hanya wanita je yang amalkan "jamu moden" ni kan..

Berminat?

Jika anda perlukan sebarang konsultasi berkenaan produk Shaklee / menjana pendapatan dengan Shaklee/ menjadi ahli Shaklee / bekerja dari rumah, anda boleh hubungi saya Puan Lina (017-5836865) Pengedar Shaklee Kulim dan Bukit Mertajam & 1 Malaysia.
 

Tuesday, 20 January 2015

Wordless Selasa ; Mampukan Kita Terus POSITIVE?

Apapun mulakan dengan.... Bismillahirahmannirahim...

kejayaan
Boleh? Aku BOLEH!

sentiasa berfikiran positive




 Berminat tentang penjagaan kecantikan? kesihatan ?

Jika anda perlukan sebarang konsultasi berkenaan produk Shaklee / menjana pendapatan dengan Shaklee/ menjadi ahli Shaklee / bekerja dari rumah, anda boleh hubungi saya Puan Lina (017-5836865) Pengedar Shaklee Kulim dan Bukit Mertajam & 1 Malaysia.


Monday, 19 January 2015

Kami Bersatu Dengan 1 Misi & 1 Impian

Tak semua kita boleh bekerjasama dalam satu team tanpa berkenalan terlebih dahulu.. Dan kami team kami terbina atas dasar 1 impian dan 1 misi yang sama iaitu MEMBANTU ORANG LAIN UNTUK KEHIDUPAN YANG LUAR BIASA.

Kami dah lama duduk dalam 1 kumpulan, tapi kami jarang berjumpa dan berkenanlan dengan lebih rapat...

Berniaga online

Rupanya; bila dah pertama kali berkumpul dan #OSFAMILY kami pada bulan 12/2014; akhirnya kami bersatu dengan lebih rapat lagi dan insyaallah akan lebih berterusan setiap bulan..

Untuk berkongsi ilmu, pendapat, luahan, penyelesaian, dan lebih erat bersatu untuk MEMBANTU orang lain..

Untuk membantu orang lain; ilmu di dada perlu mantap dan meletops...belajar sedikit demi sedikit ; lelama ilmu ini akan berkembang..

Kan menuntut ilmu itu juga sunnah.. Alhamdulillah...

Kenal-kenal lelama kami "jatuh cinta" untuk ukhwah kami di masa akan datang...

 Untuk korang yang mahu bersama kami, tersangat-sangat saya alu-alukan...

Ilmu di kongsi bersama.. impian dan misi di seiringkan..

Saya sayang kesihatan dan korang juga.
 ♡ mommylina ♡《017-5836865》

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...