Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Saturday, 3 September 2016

Promosi Shaklee ; Paling Hot dan Terlajak Laris lagi...

Berita baik untuk anda yang secantik dan nak kekal sihat dan cantik lagi menawan. Promosi Shaklee bulan ni antara yang paling hot dan terlajak laris lagi.

              PROMOSI BULAN SEPTEMBER

Dan SET PENJAGAAN KULIT WAJAH + AWET MUDA?

Untuk siapa kedua- dua vitamin ini?

✅ Anda yang mengalamai masalah KULIT WAJAH
✅Tona kulit tak sekata
✅Nak cantik dan sihat
✅ Satu keluarga anda
✅ Isteri dan suami yang mencuba untuk mendapatkan anak
✅Ibu yang sedang hamil
✅Mereka yang mudah penat dan tak bertenaga
✅Ibu dalam pantang
✅Ibu yang menyusukan
✅ Pesakit gastrik
✅ Diabetic
.
Dan macam-macam lagi 
.
Ready stock dan pos juga.. terus kepada anda.
.
Perlukan side income?
Mahu membina perniagaan yang boleh diwarisi?
Kami sedia membantu anda
.
Linakhtar (0175836865)
COD: Kulim, Kedah
Poslaju / GDEX: Seluruh Malaysia


Friday, 2 September 2016

Vivix dan derita sakit tulang belakang apa kaitannya?

Nak tau tak, sakit tulang belakang ni menjadi tangga kedua dalam carta perubatan (masalah neurologikal (sistem saraf), kata Pakar Bedah Tulang Belakang). Dan apakah puncanya? Bagaimana Vivix boleh membantu dan apakah kaitannya?

Sakit belakang menandakan ada yang tidak kena dengan saraf kita. Saraf sihat sepatutnya bergerak bebas di dalam badan bagi memastikan bekalan darah, pertukaran cecair badan dan khasiat makanan berlaku dengan sempurna.


Sebelum tu, cuba cek faktor pemakanan kita, cara duduk kita bila seharian bekerja di pejabat. 

Bagaimana kita dengan aktiviti harian kita. Apatah lagi mereka yang bekerja disektor pembinaan, mengangkat berat dan sebagainya.

Ini juga adalah punca dan masalah tulang belakang anda tanpa sedari semakin sakit dan semakin di biarkan anda membahayakan diri anda sendiri.

Sakit belakang, khususnya pada bahagian pinggang boleh menjadi petanda kepada masalah kesihatan yang lebih serius terutama bagi kesakitan yang disertai demam atau hilang kawalan untuk buang air kecil atau besar; sakit ketika batuk dan kaki terasa semakin lemah.

Nak biarkan sakit tulang belakang anda berterusan? Atau BERTINDAK SEKARANG sebelum menyesal.

Antara Vivix Shaklee membantu masalah tulang belakang mereka semakin sembuh dan sihat dalam masa sama sentiasa menjaga kesihatan tulang anda dan kesihatan badan.

Sihat itu mahal harganya...

Hargai KESIHATAN sebelum terlambat dan menyesal tak sudah.

Anda nak bantu diri anda? 
Dan bagaimana nak dapatkan produk ini?

Terus hubungi saya di talian ini -->

Linakhtar 
0175836865

Pengedar Shaklee Ada 867601

Thursday, 1 September 2016

Bagaimana untuk atasi Masalah Gout dan Rawatannya?

Hari ni nak kongsikan apa itu gout, bagaimana untuk atasi masalah gout dan rawatannya. Dan apabila gout menyerang pada seseorang tak mengira usia dah sekarang..

Dan apa itu gout?

Gout adalah sejenis sakit sendi atau arthritis yang akan  didatangi dengan pembengkakan pada sendi akibat kadar urat-urat berlebih dalam tubuh. Meskipun penyakit ini dapat menyerang sendi mana saja, umumnya Gout sangat kerap akan menyerang jempol kaki atau jejari kaki.

Lebih teruk lagi ianya akan berterusan setiap kali "tersalah" makan terutamanya makanan sedap-sedap ni.. tambahan nak raya haji ni.. lagi laaa..

Ada yang alahan pada seafood... daging dan sebagainya... dan semuanya makanan sedap-sedap tau...

Bagaimana nak atasi masalah gout ni?

Mungkin TESTIMONIAL ini membantu penyelesaian masalah gout anda.. mak ayah atau kenkawan kita di serang dan mengalami masalah gout...

Mana PILIHAN anda? 

Mak ayah sihat, hati kita sebagai anak juga pasti gembira tak terkata kan... 

Setuju? 

Bagaimana nak dapatkan produk ini dan konsultasi terus kepada anda? Saya boleh bantu.

Hubungi saya 
Linakhtar
0175836865
Pengedar Shaklee Anda 867601

(Urusan postage seluruh Malaysia, Brunei termasuk Singapore)

*** utamakan KESIHATAN KITA TERLEBIH dahulu***


Wednesday, 31 August 2016

Selamat Hari Merdeka MALAYSIA!

Alhamdulillah.. hari ni kita rakyat Malaysia, meraikan HARI MERDEKA KE-59 kita rakyat Malaysia. Semoga hati kita juga merdeka aman dan damai juga bersatu hati itu penting.

Tak kira apa kaum sekali pun... Melayu, Cina dan India kita semua perlu bersatu.

Berdoa yang baik-baik untuk Negara Malaysia kita..


Tips murah rezeki? BerSABAR & ISTIQAMAH

InshaAllah....

Namun hasilnya bukanlah dalam sehari dua kita amalkan. Adakala makan tahun juga nak dapat. Balik kepada apa yang ALLAH rancangkan untuk kita.

Sesungguhnya perancangan ALLAH adalah sebaik-baik perancangan.

Kita makhluk hanya perlu istiqamah dalam melakukan amalan dan SABAR.

Orang yang mengandung sehingga melahirkan anak kerana dia SABAR.
Orang yang berjaya dalam pelajaran, pekerjaan adalah orang yang SABAR.
Orang yang dapat mencapai apa yang di cita-citakan adalah orang yang SABAR.
Mereka yang beroleh anugerah guru cemerlang, ibu ayah mithali adalah orang yang SABAR.
Ahli perniagaan yang berjaya adalah orang yang SABAR.
Orang yang berjaya adalah orang yang SABAR dalam berusaha.

SABAR dalam banyak aspek. 

Ya kena sabar, malah dalam AL Quran juga disebut banyak kali perkataan SABAR termasuklah SABAR mendirikan solat.

Indahnya berkat SABAR itu akan dikecapi bila ALLAH bukakan pintu hikmah.

Semuanya lebih kepada amal makruf nahi mungkar.

Semoga kita semua di berikan rezeki yang melimpah ruah, berterusan dan diberkati dari-Nya.

Amin.

Linakhtar (Pengedar Shaklee Anda 867601)
♢ 017-5836865 ♢


Tuesday, 30 August 2016

Awasi Tekanan DARAH TINGGI Anda SEKARANG!

Awasi tekanan darah tinggi anda sekarang dan lebih membimbangkan ianya bukan sahaja di kalangan mereka yang berusia, juga pada generasi muda masa kini. Bahaya atau lebih bahaya jika dibiarkan? 

Anda percaya? Nak sihat? Nak ceria? 

Dan hanya enam daripada 100 orang dapat mengawal tekanan darah mereka.

``Lebih membimbangkan, hanya lebih sedikit daripada satu per lima (dua puluh tiga peratus) rakyat Malaysia yang menghidap tekanan darah tinggi sedang mengambil ubat.''

● Apakah itu Apa itu tekanan darah tinggi?●

》Tekanan darah tinggi meningkatkan risiko menghidap sakit jantung dan/ atau sakit buah pinggang, juga strok.
》Penyakit darah tinggi amat berbahaya kerana kebiasaannya tiada tanda amaran mahupun gejala.
》Sesiapa sahaja, tidak kira bangsa, usia mahupun jantina boleh menghidap sakit darah tinggi.
》Dari saat mula anda menghidap sakit darah tinggi, ia biasanya berkekalan seumur hidup.

Anda boleh mencegah dan mengawal tekanan darah tinggi dengan mengambil pemeriksaan awal dan jaga pemakanan..

Tak nak makan ubat darah tinggi? Ini PASTI BOLEH MEMBANTU!

Testimonial Vivix Shaklee

Sihat No.1 
Harga No.2 
Setuju? Anda tentukan.... 
Nak sihat atau nak LEBIH SIHAT?

Mahu mencuba untuk sama-sama menjaga KESIHATAN anda dan memberikan yang terbaik kepada keluarga anda?

Boleh hubungi saya di sini sedia membantu :-

Linakhtar
0175836855
Pengedar Shaklee Anda 867601 
(Postage seluruh Malaysia, Brunai & Singapore)

Bila SIHAT ITU MAHAL Harganya.. barang mahal jadi murah dan anda pasti nak ianya menjadi yang terbaik untuk anda bukan? 
*** Bertindak SEKARANG ***


Monday, 29 August 2016

Testimonial :- Diabetis oh diabetis, apakan puncanya?

Diabetis oh diabetis apakah puncanya? Bukan orang berusia je tau di serang diabetis, tapi dan kebanyakannya zaman sekarang anak-anak muda pun tanpa disedari dah mengalami masalah ni.

Antara puncanya? Mungkin sama seperti pada gambarajah dibawa ni? Atau ada lainnya?


Bagaimana penyelesaian anda?

Adakah terus makan ubat yang dan berterusan dengan ubat?

Dan bagaimana cara pemakanan anda pula?

Pernah tak anda terfikir nak cuba cara lain?

Macam testimonial di bawah ni?

Info tentang Vivix Shaklee
 
Berjaya turunkan kepada PARAS NORMAL selepas pengambilan Vivix secara konsisten.

Bukti ini pula... moga anda juga akan dapat kesan yang terbaik selepas ini.
==========================

Mesti kita NAK BERI pada mak ayah kita juga yang terbaik daripada bergantung pada ubat semata-matakan?

Ni mereka DAH BERJAYA, mak ayah pun tak jadi nak "potong" atau anda sendiri? Sebab anda BERJAYA UBAH & BUAT PILIHAN TEPAT kali ni kan?

Nak cuba? Nak dapatkan produk TONIK AJAIB ni? Boleh dapatkan terus di talian -->

0175836865
Linakhtar 
Pengedar Shaklee Anda 867601

(Urusan postage seluruh Malaysia dan Brunai termasuk Singapore juga boleh di urus)


Sunday, 28 August 2016

"Ubat Stroke" banyak membantu untuk pulih sediakala?

Angin ahmar atau lebih di kenali sebagai stroke ni datang tanpa di dugakan. Teringat kisah si ayah yang nak melihatan anaknya konvo di luar negara, tapi tanpa menduga tiba-tiba di serang stroke sebaik sahaja turun dari kapal terbang.

Sakit ni kita tak boleh agak dan jangka kan.. Tapi syukur "ubat" ni banyak membantu mereka yang sekian lama dan selama ini hanya mengharapkan ubat yang di beri dari klinik mahupun hospital ataupun farmasi...

Sesekali tak salah kita CUBA yang terbaik untuk kesembuhan dan tanpa memberi kesan sampingan malah semakin SIHAT dan pulih seperti biasa. Boleh solat berjemaah, boleh jalan seperti biasa, bergerak ke mana nak pergi dan bercakap seperti biasa...

Banyak dan mereka ni dah mengalaminya selepas mengambil TONIK AJAIB ni.. Semoga anda juga mendapat kesan yang baik dan sembuh seperti sedia kala.

Berikan kepada insan-insan yang kita sayangi dan anda juga CEGAH sedari awal ni juga amat penting.


Apa yang terbaik untuk membantu selepas di serang angin ahmar @ stroke? 
Bagaimana penyelesaian anda untuk orang kesayangan anda? 

#Testimonial Vivix Shaklee boleh membantu? 

Kebaikan & kelebihan PRODUK SHAKLEE bukan sekadar produk biasa-biasa.
#Testimonial VIVX Shaklee untuk mereka yang sembuh dari stroke.

Lagi berikan dan kongsikan kepada anda mereka yang SEMBUH dari sakit Stroke dan kini menjalan kehidupan seperti biasa dan kembali normal.

Bagaimana nak dapatkan PRODUK TERBAIK ini? 

Terus hubungi saya di 0175836865 (Linakhtar)
Pengedar Shaklee Anda 867601

Ps: Sila dapatkan konsultasi terlebih dahulu sebelum membuat pembelian.. 

SIHAT ITU MAHAL HARGA nya... setuju? 

Ukhwah dalam perniagaan?

Ukhwah dalam perniagaan online dan berkawan lebih ramai dalam perniagaan ni baik ke lebih baik? Saya mula saya terjebak dengan fb dan blog ni rasa bosan tau, sebab hari-hari benda yang sama... masa tu baru kenal fb kan.. Tetapi lepas mengenali mentor saya dan kawan-kawan group, semakim suka pula berniaga online ni.... dan.. ianya bermula di sini

Tapi lepas bersalin si hero ku dulu 2011.. dan nak cari #tipstambahsusu dan kawan kenalkan #produkshaklee mula saya di add dalam group pengguna produk ni.. sampai la dapat kesan yang rasa rasa..."eh kulit muka pun ok dan susu badan bertambah dan bertenaga je"

Lepas tu bermula la sesi kenal dan bercerita pengalaman dalam group Shaklee tu.. dan post di wall memasing rasa seronok sebab orang lain pun merasa.. dari tak kenal jadi macam dah kenal lama pula..even dalam fb je..

Dengan upline.. sideline... downline pun lagi la.. banyak mengajar dan saling mengingati antara satu sama lain..

Dari solat hujung-hujung waktu.. berubah kepada yang lebih baik.. dari tak pernah buat solat sunat... terjebak juga solat sunat dan rasa lapang.. bila rasa down.. ada yang menceriakan dan bagi kita semangat....

Ok ke lagi ok ukhwah dalam berniaga ni kerana Allah Taala?

Sure la happy kan.. kena "ketuk" tiap hari pada awalnya.. now? Semakin baik.. bila jumpa depan-depan lagi la seronok...  apatah lagi dapat membantu orang lain dan orang lain juga gembira dapat kesan yang mereka inginkan...

Seronok kan... kita gembira orang lain pun gembira... berkawan lebih ramai yang mendatangkan kebaikan adalah lebih baik dari kita berkawan tapi lawan kan?

Alhamdulillah... itu la ukhwah dalam perniagaan.. persaingan tu adat la..tapi bila saling memerlukan.. sentiasa cari each other... dan ilmu saling di kongsi bersama...

Untung tau kita ni.. tambahan ada bekalan untuk kita tambah ke akhirat nanti.. inshaAllah...

Terima kasih kawan-kawan sebab percaya akan servis dan sentiasa hubungi saya untuk order anda...

Be a part wif us and join us to more detail... chewahhh...

Lina Akhtar Shopee
Pengedar Shaklee Anda 867601
0175836865
.
#tsunamishaklee #team6
#shakleekulim #shakleemalaysia 
#shakleeeffect 
#bisnesdarirumah


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...