Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Monday, 29 December 2014

Kenapa Perlu Berikan Vitamin C Kepada Suami Kita!!!

Haa pagi nak kongsikan kenapa perlu berikan Vitamin C kepada suami kita, bukan untuk kita wanita je tau yang nak cantik la dan awet muda la nak cerah la.. Sememangnya suami kita tak nak cantik (hensom) tak nak awet muda (sebab dorang perasan muda) haha, dan semestinya dorang tak nak cerah (sebab kalu cerah tak macho la kan) ... hahaha...


Tapi sebenarnya banyak lagi kelebihan Vitamin C ni untuk para suami kita tau...

Saya, wajibkan suami saya ambil vitamin C ni bila-2 masa je dia nak amalkan, janji dalam sehari tu dia ambil dan telan.. Kenapa?

Sebabnya saya sayangkan suami saya, dan saya nak suami saya sihat macam saya jaga kesihatan saya juga... Vitamin C ni sebenarnya tersangat bagus untuk MENINGKATKAN SISTEM IMUN kita dalam badan...

Yang mana, vitamin C membnatu menbina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi ynag lebih baik, membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman, mengukuhkan sistem imun, mempertingkatkan alergi hidung dan kulit serta asthma. Selain itu juga menyingkatkan waktu pemulihan dan mengurangkan symptom flu dan selsema, jadinya tak perlulah paksa-paksa suami kita makan ubat tika dorang tengah selsema bagaikan...

Dan sememangnya suami saya TAK SUKA MAKAN UBAT sedari kecil walaupun deman. ni cerita dari mak mentua la info kat saya, dan sekarang pun ikut la dekat anak hero kami yang sulung.. TAK SUKA UBAT.. sudahnya.. Vitamin C SR untuk suami saya, Vitamin C Chew untuk anak hero saya...

Selain untuk sistem imun, kalu suami korang seorang yang perokok la kan.. macam la mr.suami saya... sangat bagus tau bagi Vitamin C ni.. sebabnya...

1 batang rokok mampu melupuskan 50-100mg vitamin C dalam badan seseorang

Haa sebab tu la WAJIB kita "paksa" mr.suami kita ambil Vitamin C SR ni sebiji sehari pun jadilah.. saya percaya.. kornag semua pasti terlalu sayangkan suami korang kan.. macam tu juga saya... memula kita "paksa" la.. tapi akan menjadi kebiasaan mereka bila dah tiap2 hari kita sua terus kat dorang.. jangan fikir "ala bosan la, nak di layan macam budak2 pula nak suap vitamin ni bagai... " 

Oh no... jangan tau... suami kita laaa yang paling manja.. even dorang cakap "hmm tak payah la.. ayang je la makan, abang ok je ni, tak perlu semua ni.. ".. no..no...no... jangan putus asa... bagi je.. kita ambil dorang pun wajib ambil.. baru 2-2 sihat dan ceria kan... 


Sayang suami? berikan mereka secara "paksa" pun tak pa.. janji mereka sihat dan ceriakan... 

Dapatkan sempena OFFER berbaki 3 hari bermula ari ini..BELI 6 PERCUMA 1 @ BELI 2 Botol LESS 5% khas untuk anda dan suami anda serta seisi keluarga....

Jika anda perlukan sebarang konsultasi berkenaan produk Shaklee / menjana pendapatan dengan Shaklee/ menjadi ahli Shaklee / bekerja dari rumah, anda boleh hubungi saya Puan Lina (017-5836865) Pengedar Shaklee Kulim dan Bukit Mertajam & 1 Malaysia.

1 comment:

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...