Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Saturday, 24 September 2016

Perut sebu dan berangin?

Terlalu banyak nak di makan.. dan anda pernah rasa kadang-kadang perut macam berangin, sebu dan membuang tapi tak lawas?

Tambahan di musim kenduri-kendara dan jemputan lagi?

Ya kadang-kadang makan banyak dan berat ditambah tak banyak exercise... jadi proses membuang jadi terbantut dan perut macam makin membuncit?

Waktu ni cuba amalkan cuba amalkan 4 produk ini -->

Lecithin
Herb Lax
Vitamin C
Ostematrix

Memang rasa perut kita kembali kempis dan lega dari segala rasa kembung atau sebu tadi.

Nak cuba? 
Terus hubungi saya di talian 0175836865 untuk pesanan anda!


Testimonial Vivix dan kenapa menjadi pilihan anda!

Sebenarnya sejak akhir-akhir ni permintaan Vivix Shaklee ni luar biasa betul. Ramai yang telefon dan bertanyakan tentang kebaikan dan manfaat produk ini dan tidak kurang juga yang memberi respon kepada kami akan kesan penggunaan Vivix ni kepada mereka.

Alhamdulillah. Pilihan yang tepat dan anda sendiri rasai kesannya bukan untuk masa ini sahaja, tapi masa akan datang dan penjagaan kesihatan kita pada bila-bila masa sahaja.

Kat sini saya sertakan sebahagia TESTIMONIAL VIVIX untuk mengajak orang lain juga untuk terus menjaga kesihatan dan kongsikan kebaikan kepada semua orang.

Kenapa?

Sebab sihat itu mahal harganya.

Kenapa anda juga PILIH PRODUK ini? 
Kesannya bukan hanya sehari dua, tapi bila kita terus amalkan dan kossisten secara berterusan, ianya pasti LEBIH BAIK dari sebelum anda nikmati penangan Vivix Shaklee ini.


Bagi anda yang sedang mencari sesuatu produk terbaik ini? Nak order?

Boleh terus hubungi saya di talian tertera dan saya sedia membantu untuk anda.

Hubungi saya di talian 
017-5836865 
Linakhtar

Pengedar Shaklee Anda 867601
Pengeposan seluruh MALAYSIA, BRUNAI & SINGAPORE.


Thursday, 22 September 2016

Bagaimana nak tangani stress anda?

How to handle our stress? Cewaaaaaa... .speking london uols. Okey, bagaimana nak tangani stress anda?korang boleh kongsikan juga cara korang di sini tau.. 
.
Stress ni NORMAL! 
Yang tak normalnya bila anda tak hadapi stress!
.
Agree?

Hidup ni tak stress tak da la cabarannya.. kan... TAPI KITA KENA LA PANDAI TANGANI STRESS ni... 
.
Jangan di layan sangat... nak fikir positif sentiasa pun tak la juga... tapi kita hadapi dengan tenang.. ingat semua orang ada masalah dan tekanannya... bukan kita je kan... 
.
So SENYUM antara terapi paling senang.. dan... 
Saya suka p telan #bComplex up dose 2 or 3biji sekali telan.. hahahaha... 


Kenapa? Sebab ianya buat saya rasa tenang.. dan bila cukup nutrisi dalam badan kita... stress ni tak la selalu melekat kat kita... ada pun akan LET IT GO je...
->  mana boleh kita selesaikan.. kita selesaikan.. mana yang diluar kemampuan kita, kita cari teman nak luahkan.. 1st saya mengadu pada Dia, lepas tu (saya akan cari mr.suami saya dulu) then my superbduper upline untuk tanyakan pendapat...

In shaa Allah hati kita akan tenang dan stress tu akan berlalu ... jangan lari dari stress.. kita hadapinya dengan tenang dan cool.. ..
.
Semua pasti ada hikmahnya kan... 
.
Nak cuba cara yang saya syorkan... 
Hubungi saya di 0175836865 
.
Pengedar Shaklee 867601
www.mommylina.blogspot.com 
.
#tsunamishaklee #team6 
#shakleekulim #shakleekedah 
#shakleemalaysia #produkshaklee 
#positive #smile #liveamazing

Wednesday, 21 September 2016

Sabar dan terus berusaha kunci kejayaan!

Saya tertarik dengan kata-kata cikgu saya ni merangkap sifu a.k.a mentor superduper saya ni.

Katanya...
"Jika baru 6 bulan....sabarlah teruskan usaha kerana tiada jalan mudah untuk berjaya. Betulkan?

Sedangkan master ni dah 20 tahun sebagai Pengedar Sah Shaklee pun banyak lagi yang  dia sendiri masih belajar dan terus belajar juga berkongsi ipmu bermanfaat kepada kami hingga hari ini.
=======

Pernah tengok tak cerita Bujang Selamat?

Tengok tak part dia nak belajar bersilat masa awal tu tok guru dia suruh tebas rumput

" 2 kali kanan, 2 kali kiri, pandang depan jaga nafas."

Ya pada permulaan nampak macam kerja sia-sia kan?
Tapi bila dah tebas betul2 baru perasan ia adalah cara nak tajamkan seni persilatan.
======

Ya sama dengan orang yang menyelam cari mutiara. Adakah anda fikir baru selam sekali terus jadi hebat?

Adakala berpuluh kali cubaan baru berjaya.

Kena buat ulangkali dan sabar.

Jika orang tanya produk  dan kita jawab dengan baik tapi tak beli...yang rugi orang yang tak beli..kita tak rugi. Kita juga untung sebab sedang memperbaiki skill berkomunikasi, skill menerangkan, skill closing...

Lagi banyak skill kena belajar. Tambahkan ilmu, hadiri kelas nutrisi dan sebagainya untuk terus mengasah skill kita dan terus membantu orang lain kerana Allah Taala.

Rasa down dan sebagainya?

Allah kan ada?
Jangan lupa ALLAH sebaik2 penolong!
.
.
Ikhlas untuk membantu dan berkongsi ilmu.

Pengedar Shaklee Anda 867601
Linakhtar 
0175836865

Tuesday, 20 September 2016

Kenapa VIVIX Shaklee menjadi pilihan ramai?

Baru-baru ni ramai kawan-kawan bercerita tentang si merah tonik ajaib ni. Saya pun tanyakan kepada mereka, kenapa mereka memilih Vivix Shaklee sebagai salah satu makanan tambahan mereka?

Rata-rata ramai yang mengatakan, sebab ->
 
● Mudah di amalkan
● Kesan yang cepat dan berkesan
● Mudah dibawa ke mana-mana sahaja
● Anti-aging yang selamat dan semulajadi
● Penjagaan kesihatan dalaman yang sangat penting..

Betulkan?

Cantik ni no.2 bagi wanita sebenarnya, sebabnya KESIHATAN adalah yang utama dan no.1 andai kita sayangkan badan kita ni.

Dan sini saya kongsikan apa dan kenapa Vivix menjadi pilihan anda selepas ini.

Vivix® Botanical Beverage Mix melambangkan penemuan revolusioner dalam bidang khasiat pemakanan polifenol.

Vivix® mengandungi ramuan botani Shaklee yang tersendiri iaitu Polygonum Cuspidatum, anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol ialah kumpulan fitokimia berasaskan tumbuh-tumbuhan dengan kebaikan antioksidan dan berkesan melambatkan penuaaan sel.

===========
Nak cuba dan rasai sesuatu kelainan untuk anda selepas ini?

Hubungi saya di talian 
017-5836865 
Linakhtar

COD area Kulim, Kedah
Postage bergerak seluruh Malaysia, Brunei dan juga Singapore.

Dapatkan yang TERBAIK untuk anda SEKARANG!

* Serba asli. Bakal dipatenkan. Kandungan utama telah diuji secara klinikal. Eksklusif untuk Shaklee

Monday, 19 September 2016

3 Sebab Kenapa Anda Pilih Serbuk Putih Ini!

3 Sebab Kenapa Anda Pilih Serbuk Putih Ini! Dan kenapa saya dan anda juga lepas ni suka sangat ESP dan produk ni?
.
Nak badan tahan lama dan kekalkan dan jagai aset kita yang ada...

Dan sini sebab kenapa anda juga suka sesangat dengan ESP Shaklee kerana?

1. Sedap & rasa kenyang lama
2. Kulit rasa segar, gebu, anjal
3. Rasa bertenaga sgt!

Nak lebih lagi? Meh cuba dan anda rasai sendiri penangan ESP kali ni... 
.
Ada special menanti anda...

#shakerlimited 
#shakleekulim 
#shakleekedah 
#shakleemalaysia 
#ESPbest #sales #promosi 
#testimonial

Nak special? Meh kita sembang tepi

Linakhtar 
0175836865 
www.mommylina.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...