Malam ni saya tak nak cakap banyak, cuma nak kongsikan testimonial dan kenapa mereka mencari Vivix Shaklee untuk mereka amalkan...

Bayangkan bila anda dapat rasai sesuatu yang LUAR BIASA anda amalkan sebelum ini? 

Apa yang anda katakan? 
Tak salah untuk kita buat pelaburan sedikit demi kesihatan kita dan keluarga kan? 

Dan ini bukti mereka TAK PANDANG LAIN PRODUK selain produk jenama Shaklee @ Vivix Shaklee ni.

sales vivix shaklee

pengedar shaklee kulim


Apa kata mereka tentang PRODUK TERLARIS ini? dan kami tak nafikan ianya tersangat mendapat permintaan tinggi setiap hari dan setiap bulan. 

Biar mahal asalkan ianya SELAMAT, BERKESAN dan SEMULAJADI. 

Pilihan di tangan anda. dan saya sedia membantu anda! 

Nak order? terus hubungi saya di talian -> 
017-5836865
Linakhtar 

Pengedar Shaklee Malaysia 867601


Assalamualaikum dan salam hujung minggu semua, okey hari ni mommylina nak kongsikan sedikit tips nak kekalkan sayur kita tahan lama dan tak cepat layu atau rosak.

Biasanya kita ni tak la membeli sayuran segar setiap hari kan. Tak kan la ke pasar setiap hari semata-mata nak beli sayur sahaja.

Ataupun ada mommies kat sini yang beli sayur lebih tapi keesokan atau dua ke tiga hari sayur dah rosak? Layu? Kekuningan dah daun tu?
Tak kan nak buang pula kan? 

Sayang laaa.... sebolehnya kita elakkan pembaziran dan nak berjimat cermat betul kan.


Ok mommylina pun tak nak berhujah.. mommylina selalu buat macam ni.
9 Tips dan langkahnya adalah :-

1. Asingkan sayuran yang dah di beli
2. Sediakan sebekas besar mengikut kuantiti sayuran anda.
3. Rendamkan sayuran daun atau buahan mengikut jenis.
4. Dan letakkan sesudu garam halus ke dalam bekas yang anda dah letakkan sayuran bersama air tadi.
5. Biarkan seketika (mommylina buat dalam 3-5minit) 
6. Tapis rendaman tadi dan jiruskan/ basuh sayuran tadi di bawah air mengalir. 
7. Biarkan seketika sayuran di tapisan tadi untuk toskan air dari sayuran.
8. Masukkan sayuran tadi di bekas yang bertutup dan mengikut jenis dedaun mahupun buahan. 
9. Siap! Letak dalam peti ais.

Cuba la mommies semua. Pasti kita dapat berjimat tau. Saya dah cuba sedari awal tahun lagi.


Nak lagi tips. Nantikan setiap entry mommylina.

Oh ya, lupa mommylina ni Pengedar Shaklee Malaysia, nak info juga untuk semua BULAN ni PROMOSI OMEGA GUARD juga set kuatkan imun badan kita.

Berminat? Terus hubungi mommylina di talian ye!
0175836865
Postage seluruh Malaysia, Brunei dan juga Singapore.

Sebarang pertanyaa  boleh terus SMS / TEXT saya di talian 0175836865.
Terima kasih semua.

omega guard shaklee

Baru-baru ni ramai kawan sms dan text bertanyakan tentang hal ni. Dan saya bukan la doktor atau sebagainya, tapi atas dasar prihatin dan saya pun tahu akan kesan steriod ni. Kami terus bertanyakan pada rakan dan pakar nutrisi kami yang juga seorang doktor.

Apa yang boleh kami kongsikan kat sini, semoga memberi manfaat dan panduan untuk kita lebih berhati-hati juga.
============
bahaya krim steroid

Tentang STEROID !
Ramai sudah mendapat kesedaran yg Steroid berbahaya kepada tubuh badan, Penggunaan jangka masa panjang boleh menyebabkan kesan- kesan berikut antaranya :-
 Pereputan tulang
 Kerosakkan buah pingang
 Kerosakkan organ dalaman
 Kulit menipis kemerahan dan kadang kadang kehitaman
 Urat darah jelas kelihatan ( cream steroid)
 Cushing syndrome
 Strecthmark dan pelbagai lagi.
Namun ramai di luar sana tidak mengenali Steroid. Mari kita kenal nama-nama steroids yg digunakan dlm ubat ubatan.

Kenali NAMA Steroid:
----------------------------------
Triamcinolone
Crticosteroid
Prednisolone
Hydrocortisone
Dexamethasone
Betamethasone
Deflazacort

Semak kandungan ubat atau cream yg anda gunakan. Jika mengandungi nama seakan akan nama di ats. Ianya mengandungi steroid. Ini cara mudah ... kenali steroid dgn perkataan ini...

CORT, ...CORTISONE...STEROID....LONE... METHASONE
Steroid selalunya berkesan dlm merawat pelbagai penyakit.Kesan pemulihannya memang cepat. Tetapi tidak boleh digunakan dlm jangka masa panjang. Ianya diserap kedlm tubuh dan ini membahayakan organ dalaman... terutamanya kepada bayi.
Contohnya cream Econazine, apa sahaja cream yg namanya begini xxxxCort dan lain-lain.
Boleh guna, tapi jangan guna hari hari yea ibu ibu. Rujuk doktor utk penggunaan.

#NaktahuCreamFreeChemical
#HerbalblendShakleeCreamsemulajadi
#FreeChemical

Nak tahu cream yang sesuai untuk anda, anak-anak dan juga keluarga dan terus sebarkan kepada rakan-rakan kita?

Hubungi saya terus untuk dapatkan produk ya g terbaik dan selamat untuk kita amalkan.
Orang kata, biar lambat kesannya asalkan SELAMAT, BERKESAN & SEMULAJADI.

Jangan kita pula menyesal di kemudian waktu dan hari.

Pengedar Shaklee Malaysia 867601
017-5836865
Linakhtar

Postage seluruh Malaysia, Brunei termasuk Singapore.

TAHNIAH UNTUK ANDA YANG MEMILIH yang TERBAIK!

free paraben


In shaa Allah, moga ianya menjadi kenyataan dalam kita berusaha untuk hidup bebas hutang dan lebih dekat diri kita kepada - Dia. Jom Amalkan Doa ini Sebelum Tidur, InsyaAllah Hutang Sebesar Gunung pun akan LUNAS, TOLONG SEBARKAN!!

Telah diceritakan dari Zuhair bin Harb, telah diceritakan dari Jarir, dari Suhail, ia berkata,

“Abu Shalih telah memerintahkan kepada kami bila salah seorang di antara kami hendak tidur, hendaklah berbaring di sisi kanan kemudian mengucapkan :

Allahumma robbas-samaawaatis sab’i wa robbal ‘arsyil ‘azhiim, robbanaa wa robba kulli syai-in, faaliqol habbi wan-nawaa wa munzilat-tawrooti wal injiil wal furqoon.

A’udzu bika min syarri kulli syai-in anta aakhidzum binaa-shiyatih. Allahumma antal awwalu falaysa qoblaka syai-un wa antal aakhiru falaysa ba’daka syai-un, wa antazh zhoohiru fa laysa fawqoka syai-un, wa antal baathinu falaysa duunaka syai-un, iqdhi ‘annad-dainaa wa aghninaa minal faqri.

Ya Allah, Rabb yang menguasai langit yang tujuh, Rabb yang menguasai ‘Arsy yang agung, Rabb kami dan Rabb segala sesuatu. Rabb yang membelah butir tumbuh-tumbuhan dan biji buah, Rabb yang menurunkan kitab Taurat, Injil dan Furqan (Al-Qur’an). Aku berlindung kepadaMu dari kejahatan segala sesuatu yang Engkau memegang ubun-ubunnya (semua makhluk atas kuasa Allah).Ya Allah, Engkau-lah yang awal, sebelum-Mu tidak ada sesuatu. Engkaulah yang terakhir, setelahMu tidak ada sesuatu. Engkau-lah yang lahir, tidak ada sesuatu di atasMu. Engkau-lah yang Batin, tidak ada sesuatu yang luput dari-Mu. Lunasilah utang kami dan berilah kami kekayaan (kecukupan) hingga terlepas dari kefakiran.” (HR. Muslim no. 2713)

Imam Nawawi rahimahullah menyatakan bahwa maksud utang dalam hadits tersebut adalah kewajiban pada Allah Ta’ala dan kewajiban terhadap hamba seluruhnya, intinya mencakup segala macam kewajiban.” (Syarh Shahih Muslim, 17: 33).

Juga dalam hadits di atas diajarkan adab sebelum tidur yaitu berbaring pada sisi kanan.

Semoga kita dapat mengamalkannya dan bermanfaat bagi siapa yang membacanya.

Jangan lupa share info penting ini ya.

In shaa Allah.

Kredit to all bloggers hebat.

Yang baik iti datsngnya dari Allah SWT, yang kurang dan lemah itu datangnya dari diri saya sendiri. Mohon maaf andai entry ini membuatkan anda tak selesa. Sesama kita memperbaiki diri kerana Allah Taala. 

Amim... 

Sebut je tentang anti-aging dan sihat mesti ramai akan terus cakap VIVIX ni. Dan kenapa pula Vivix ni disukai ramai?

Kenapa Vivix?

Vivix® Botanical Beverage Mix melambangkan penemuan revolusioner dalam bidang khasiat pemakanan polifenol.

Vivix® mengandungi ramuan botani Shaklee yang tersendiri iaitu Polygonum Cuspidatum, anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol ialah kumpulan fitokimia berasaskan tumbuh-tumbuhan dengan kebaikan antioksidan dan berkesan melambatkan penuaaan sel.

Nak tahu kesan penggunaannya? Anda wajib cuba, bukan untuk kecantikan semata-mata, tapi PENTINGKAN KESIHATAN terlebih dahulu.

Nak cuba? 
Boleh saya tolong anda!

Hubungi terus saya di talian -> 
Linakhtar 
017-5836865

Pengedar Shaklee Malaysia 867601
*** Urusan postage seluruh Malaysia, Brunei dan juga Singapore.

***Testimonial mereka yang sukakan KESAN VIVIX 

Kenapa anda juga harus miliki si Vitamin C Shaklee dinamakan Sustained Release adalah kerana mempunyai kuasa untuk bertahan selama 5 jam dalam badan dengan melepaskan 100 mg setiap sejam.

Maka 1 biji=500 mg= tahan 5 jam.

Ikuti kata mereka yang kami kongsikan kepada anda ini.

Testimonial ini adalah dari pengguna sebenar dan mereka akui kesannya. Anda pula bila lagi?

Nak dapatkan produk terlaris ini?

Boleh terus hubungi saya di talian -> 
017-5836865
Linakhtar 
(Pengedar Shaklee Kulim 867601)

*** Postage seluruh Malaysia, Brunai juga Singapore.

Dapatkan yang terbaik untuk anda dan paling jimat untuk penggunaan anda SEKARANG!

Nak mana satu? 
Lagi nak tunggu? 
Meh terus dapatkan dari saya SPECIAL untuk anda!!! 
.
.
.
Ya anda... 

Cuaca Panas? Sememangnya akan kita alami setiap bulan, tahun dan setiap hari. Oleh itu sila pastikan dan jaga kesihatan di musin cuaca tak menentu!

Dan... ini antara yang saya suka sangat bila tekak mula tak selesa apatah lagi khas untuk anak-anak kesayangan saya....

Vivix
Performance drink
Nutriferon
✔Pengambilan air masak lebih 3L adalah lebih baik.

Dan untuk anak-anak, sila jangan biasakan dengan minuman sejuk mahupun ais juga.

Penting tau!

Jangan abaikan penjagaan kesihatan kita seharian...

Nak dapatkan ni di mana? 
Cari je saya

Lina Akhtar Shopee
0175836865

#shakleekulim 
#shakleekedah 
#shakleemalaysia 

#shakleeeffect

Terlalu banyak nak di makan.. dan anda pernah rasa kadang-kadang perut macam berangin, sebu dan membuang tapi tak lawas?

Tambahan di musim kenduri-kendara dan jemputan lagi?

Ya kadang-kadang makan banyak dan berat ditambah tak banyak exercise... jadi proses membuang jadi terbantut dan perut macam makin membuncit?

Waktu ni cuba amalkan cuba amalkan 4 produk ini -->

Lecithin
Herb Lax
Vitamin C
Ostematrix

Memang rasa perut kita kembali kempis dan lega dari segala rasa kembung atau sebu tadi.

Nak cuba? 
Terus hubungi saya di talian 0175836865 untuk pesanan anda!


Perut sebu dan berangin?

by on September 24, 2016
Terlalu banyak nak di makan.. dan anda pernah rasa kadang-kadang perut macam berangin, sebu dan membuang tapi tak lawas? Tambahan di mu...

Sebenarnya sejak akhir-akhir ni permintaan Vivix Shaklee ni luar biasa betul. Ramai yang telefon dan bertanyakan tentang kebaikan dan manfaat produk ini dan tidak kurang juga yang memberi respon kepada kami akan kesan penggunaan Vivix ni kepada mereka.

Alhamdulillah. Pilihan yang tepat dan anda sendiri rasai kesannya bukan untuk masa ini sahaja, tapi masa akan datang dan penjagaan kesihatan kita pada bila-bila masa sahaja.

Kat sini saya sertakan sebahagia TESTIMONIAL VIVIX untuk mengajak orang lain juga untuk terus menjaga kesihatan dan kongsikan kebaikan kepada semua orang.

Kenapa?

Sebab sihat itu mahal harganya.

Kenapa anda juga PILIH PRODUK ini? 
Kesannya bukan hanya sehari dua, tapi bila kita terus amalkan dan kossisten secara berterusan, ianya pasti LEBIH BAIK dari sebelum anda nikmati penangan Vivix Shaklee ini.


Bagi anda yang sedang mencari sesuatu produk terbaik ini? Nak order?

Boleh terus hubungi saya di talian tertera dan saya sedia membantu untuk anda.

Hubungi saya di talian 
017-5836865 
Linakhtar

Pengedar Shaklee Anda 867601
Pengeposan seluruh MALAYSIA, BRUNAI & SINGAPORE.


How to handle our stress? Cewaaaaaa... .speking london uols. Okey, bagaimana nak tangani stress anda?korang boleh kongsikan juga cara korang di sini tau.. 
.
Stress ni NORMAL! 
Yang tak normalnya bila anda tak hadapi stress!
.
Agree?

Hidup ni tak stress tak da la cabarannya.. kan... TAPI KITA KENA LA PANDAI TANGANI STRESS ni... 
.
Jangan di layan sangat... nak fikir positif sentiasa pun tak la juga... tapi kita hadapi dengan tenang.. ingat semua orang ada masalah dan tekanannya... bukan kita je kan... 
.
So SENYUM antara terapi paling senang.. dan... 
Saya suka p telan #bComplex up dose 2 or 3biji sekali telan.. hahahaha... 


Kenapa? Sebab ianya buat saya rasa tenang.. dan bila cukup nutrisi dalam badan kita... stress ni tak la selalu melekat kat kita... ada pun akan LET IT GO je...
->  mana boleh kita selesaikan.. kita selesaikan.. mana yang diluar kemampuan kita, kita cari teman nak luahkan.. 1st saya mengadu pada Dia, lepas tu (saya akan cari mr.suami saya dulu) then my superbduper upline untuk tanyakan pendapat...

In shaa Allah hati kita akan tenang dan stress tu akan berlalu ... jangan lari dari stress.. kita hadapinya dengan tenang dan cool.. ..
.
Semua pasti ada hikmahnya kan... 
.
Nak cuba cara yang saya syorkan... 
Hubungi saya di 0175836865 
.
Pengedar Shaklee 867601
www.mommylina.blogspot.com 
.
#tsunamishaklee #team6 
#shakleekulim #shakleekedah 
#shakleemalaysia #produkshaklee 
#positive #smile #liveamazing

Saya tertarik dengan kata-kata cikgu saya ni merangkap sifu a.k.a mentor superduper saya ni.

Katanya...
"Jika baru 6 bulan....sabarlah teruskan usaha kerana tiada jalan mudah untuk berjaya. Betulkan?

Sedangkan master ni dah 20 tahun sebagai Pengedar Sah Shaklee pun banyak lagi yang  dia sendiri masih belajar dan terus belajar juga berkongsi ipmu bermanfaat kepada kami hingga hari ini.
=======

Pernah tengok tak cerita Bujang Selamat?

Tengok tak part dia nak belajar bersilat masa awal tu tok guru dia suruh tebas rumput

" 2 kali kanan, 2 kali kiri, pandang depan jaga nafas."

Ya pada permulaan nampak macam kerja sia-sia kan?
Tapi bila dah tebas betul2 baru perasan ia adalah cara nak tajamkan seni persilatan.
======

Ya sama dengan orang yang menyelam cari mutiara. Adakah anda fikir baru selam sekali terus jadi hebat?

Adakala berpuluh kali cubaan baru berjaya.

Kena buat ulangkali dan sabar.

Jika orang tanya produk  dan kita jawab dengan baik tapi tak beli...yang rugi orang yang tak beli..kita tak rugi. Kita juga untung sebab sedang memperbaiki skill berkomunikasi, skill menerangkan, skill closing...

Lagi banyak skill kena belajar. Tambahkan ilmu, hadiri kelas nutrisi dan sebagainya untuk terus mengasah skill kita dan terus membantu orang lain kerana Allah Taala.

Rasa down dan sebagainya?

Allah kan ada?
Jangan lupa ALLAH sebaik2 penolong!
.
.
Ikhlas untuk membantu dan berkongsi ilmu.

Pengedar Shaklee Anda 867601
Linakhtar 
0175836865

Baru-baru ni ramai kawan-kawan bercerita tentang si merah tonik ajaib ni. Saya pun tanyakan kepada mereka, kenapa mereka memilih Vivix Shaklee sebagai salah satu makanan tambahan mereka?

Rata-rata ramai yang mengatakan, sebab ->
 
● Mudah di amalkan
● Kesan yang cepat dan berkesan
● Mudah dibawa ke mana-mana sahaja
● Anti-aging yang selamat dan semulajadi
● Penjagaan kesihatan dalaman yang sangat penting..

Betulkan?

Cantik ni no.2 bagi wanita sebenarnya, sebabnya KESIHATAN adalah yang utama dan no.1 andai kita sayangkan badan kita ni.

Dan sini saya kongsikan apa dan kenapa Vivix menjadi pilihan anda selepas ini.

Vivix® Botanical Beverage Mix melambangkan penemuan revolusioner dalam bidang khasiat pemakanan polifenol.

Vivix® mengandungi ramuan botani Shaklee yang tersendiri iaitu Polygonum Cuspidatum, anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol ialah kumpulan fitokimia berasaskan tumbuh-tumbuhan dengan kebaikan antioksidan dan berkesan melambatkan penuaaan sel.

===========
Nak cuba dan rasai sesuatu kelainan untuk anda selepas ini?

Hubungi saya di talian 
017-5836865 
Linakhtar

COD area Kulim, Kedah
Postage bergerak seluruh Malaysia, Brunei dan juga Singapore.

Dapatkan yang TERBAIK untuk anda SEKARANG!

* Serba asli. Bakal dipatenkan. Kandungan utama telah diuji secara klinikal. Eksklusif untuk Shaklee

3 Sebab Kenapa Anda Pilih Serbuk Putih Ini! Dan kenapa saya dan anda juga lepas ni suka sangat ESP dan produk ni?
.
Nak badan tahan lama dan kekalkan dan jagai aset kita yang ada...

Dan sini sebab kenapa anda juga suka sesangat dengan ESP Shaklee kerana?

1. Sedap & rasa kenyang lama
2. Kulit rasa segar, gebu, anjal
3. Rasa bertenaga sgt!

Nak lebih lagi? Meh cuba dan anda rasai sendiri penangan ESP kali ni... 
.
Ada special menanti anda...

#shakerlimited 
#shakleekulim 
#shakleekedah 
#shakleemalaysia 
#ESPbest #sales #promosi 
#testimonial

Nak special? Meh kita sembang tepi

Linakhtar 
0175836865 
www.mommylina.blogspot.com

Nak tambah tenaga? Nak kuruskan badan? Nak kurangkan rasa mengunyah dan lapar? Mari cuba penangan CINCH TEA MIX ENERGY.

Sekotak ni penuh dengan kelebihan seperti yang anda impikan dan inginkan tau...

Ramuannya pula.. perhhh... 1 dalam pelbagai lagi...

Antaranya... 
Teh putih, merah dan hijau Matcha (teh hijau premier untuk majlis keramaian di Jepun) dipetik dengan berhati-hati dan diadun untuk menghasilkan minuman yang sungguh menyihatkan ini. Ia merangsang tenaga secara semula jadi, meningkatkan kesihatan dan menenteramkan minda.

Juga mengandungi taurina, yang telah dikaji secara meluas dan terbukti berkesan untuk meningkatkan kecerdasan, tenaga dan stamina.

Paket kecil yang ringkas dan mudah disediakan
Alternatif yang sempurna kepada snek manis dan kopi untuk mengangkat tenaga cepat.

Ramuan T-Lift® eksklusif daripada teh hijau, putih dan merah.

Bertindak dengan cara yang selamat untuk menambahkan tenaga semula jadi. Enak diminum panas atau sejuk.

Bebas gluten; tiada perisa, pewarna atau pemanis tiruan.

Nak ORDER? Cepat terus hubungi kami untuk anda SEGERA amalkan...

Pengedar Shaklee Anda 867601
Linakhtar
0175836865

Agen aktif area Kulim, Kedah.

(Boleh pos seluruh Malaysia, Brunai dan Singapore)

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Wanita dan kecantikan ni sememangnya tak boleh diasingkan tau. Tapi nak cantik je, kesihatan tak di jaga tak seimbang jugakan?

Nak tau tak wanita yang sihat dan cantik itu bermula di usia 30an? Ehhh betul ke?

Haaaa...

Tips penjagaan kecantikan wanita usia 30an ni sangat laris dan mendapat permintaan ramai.

Dan penjagaan kulit yang paling win? Pilihan ramai lagi masa kini untuk anda si cantik-cantik semua... 

Tak kan nak cantik luaran je Kn? 
Kena la CANTIK DALAMAN juga tau gengs...

Sebab? Haaa yang dah kawin sure dah tahu punya... kecantikan dalaman ni sangat penting dan selari dengan cantik luaran...

Bagaimana nak dapat 2 sekali serentak ni?

Saya ADA TIPS dan bukan RAHSIA lagi..

Nak dapatkan produk ni terus? Cuba sekali pasti JIMAT & BERBALOI sangat-sangat tau!

Lina | 0175836865 | www.mommylina.blogspot.com

#pengedarshakleekulim #shakleemalaysia #shakleekulim

#tsunamishaklee #team6 
#liveamazing #shakleeeffect

Alkisah pagi ni tak boleh nak tidur lagi, maka terjadi la resepi khas bebola bar untuk anak-anak yang lengkap protin dan multivitamin. Lama sangat dah nak mencuba... pagi ni... mood i rajin bebenor...

Eh.. ni buka kuih raya tau.. tapi makanan untuk anak-anak kesayangan ku... haaa.. korang patut cuba.. simple tapi sangat berkhasiat...

Paling best.. .TAK PERLU guna oven dan bakar-bakar pun... dah namanya sesimple kuih anak-anak kan... kurang 10 minit boleh siap tau...

Ni la dia.. ESP PROTIEN Ball khas untuk my hero n heroin berbuka nanti...

Ni saja letak dalam bekas sesiap..dan letak peti ais.. esok pagi boleh buat sarapan untuk anak-anak bijak kita. makan je.. tak da minyak-minyak. simple dan mudah sesangat..

Sedap tau ibu-ibu wajib cuba...

**** Yang beralasan "anak2 saya tak suka la minum MEALSHAKE ni..tapi saya nak bagu multivitamin kat dia... "

Ps:/ Makanya.... inilah TERBAIK untuk ibu-ibu bagi khas untuk anak-anak.. ibu nak join makan pun sedap tau.. tambah letak choc cair atas tu.. perhh...

Apapun... saya kongsikan RESEPI ni khas untuk semua...
 
  * ESP @ MEALSHAKE
  * BISKUT HANCUR
  * SUSU PEKAT
  * ESEN VANILA

Taraaaa....Siap..Jangan tak cuba...

Nak ORDER bahan-bahannya iaitu ESP & MEALSHAKE?

Hubungi terus saya di talian 0175836865 (Linakhtar)

#dapurmommylina #ESP #Resepi 
#shakleekedah
#pengedarshaklee
#shakleekulim
#shakleemalaysia
#shakleeeffects
#mealshake

Impian menjadi tetamu Allah (Rumah Allah SWT), Teringat sembang-sembang dengan mami semalam.. best nya kalu nanti kita p umrah.. jadi tetamu Allah SWT di sanakan mami...

Mami pun cakap.." iyakan... moga impian kamu tu tercapai... amin... mami sentiasa doakan kamu berjaya dan capai impian kamu tu nina.. " my luv mum said...

Allahuakhbar... teringin sesangat nak bawa keluarga ki ke sini... suami, anak-anak..mami..mak dan abah... terutamanya...

Dalam doaku sentiasa terselit impian besar yang belum tercapai lagi ni.. sebelum mata tertutup.. selesaikan apa yang tertangguh.. dan ke sini menjadi tetamu Allah SWT,andai ajal ku di sini pun ku rela. di tempat suci ni..Siapa tak nak kan...

Bak sangat dengan bonus Shakl33 bawa keluarga dan insan tersayang ke sini... dan mengajak lebih ramai orang tanam impian ke sini... tak mustahil tau kawan2...setiap kita mampu dan boleh dengan usaha dan doa kepadaNya...

Tambahan pula hari ni Nuzul Quran...di mana kita disarankan perbanyakkan doa kepada Dia..InshaAllah..

Kita aminkan sesama kenkawan.. moga kita semua boleh pergi ke sini bersama insan2 yang kita sayang kan...

Dan paling best sangat bila dapat pergi trip PERCUMA dari dan tajaan Shaklee pula... Allahuakhbar... bestnya.. paling tak terkata saat itu. Sebab tu saya dan anda berkerja keras.. membantu orang lain juga kan...

Apa pun kita lakukan.. pasti nak membantu orang lain..dan mengembirakan insan yang kita sayangikan...

InshaAllah..amin...

Doakan saya ya kawan-kawan.. begitu juga doa kawan-kawan tercapai dengan izinNya.. amin...

Nak order produk Shaklee?
Hubungi saya di talian 017-5836865 (Linakhtar) 

#shakleemalaysia
#shakleekulim
#tripPERCUMA
#impian
#sayangkeluarga
#osf

Kenapa Vivix Shaklee ni di kenali sebagai RONIK AJAIB? Malah salah satu produk terlajak laris pula kali ni.

Antara sebab nya?

Mereka tahu yang terbaik dan tambahan pula #promosi yang sangat jimat dan membantu mereka yang NAK SIHAT & CANTIK!

Kenapa vivix terkenal sebagai antioksidan?

¤ Sel sihat,
¤ Organ sihat,
¤ Sistem sihat

Maka tubuh badan pun sihat

Sebab itu Vivix menjadi pilihan untuk ikhtiar pesakit Kanser, SLE, Diabetis, Jantung, Kolestrol, Darah Tinggi!

Anda ada cerita nak kongsi pasal Vivix? Share di komen ye.. DAPATKAN PRODUK TERBAIK dan paling laris mendapat permintaan ramai kali ni!

Sharing is Caring

Antioksidan paling win dan laris di semua peringkat usia...

Anda dah dapatkan? Belum? Terus hubungi saya di talian 0175836865

#tsunamishaklee 
#team6
#antioksidan 
#vivixshaklee 
#shakleekulim 
#shakleemalaysia

Kisah sebenar kenapa ESP Shaklee menjadi bualan ramai sekarang ini. Dan selepas sekali mencuba terus tak boleh tinggal dan macam ketagih rasa sesuatu yang kurang minum tak minum. Dan terus jatuh cinta dan tak akan pandang minuman lain dah lepas ni!  Ada berani minum SOY NON-GMO jenama Shaklee?

Pastikan anda pilih ESP Shaklee sebabnya...

1. Soya pure non -Gmo ( tiada campuran & di proses pada suhu rendah, di iktiraf seluruh dunia malah kajian yang sangat teliti oleh para saintis).

2. Satu-satunya produk di pasaran yang menjamin penyediaan 9 ASID AMINO penting yang tidak dapat di hasilkan dalam badan kita sendiri.

3. Sumber lengkap PROTIN yang mana bersamaan dengan 2kali ganda daging, 4 kali ganda telur, 12 kali ganda susu, rendah lemak, TIADA KOLESTEROL,  tiada asid uric dan sangat mudah di serap oleh tubuh badan kita...

Ok.. 3 dulu.. nanti kita kongsi lagi kelebihan ESP berbanding soya lain...

Dan juga pengalaman sendiri, yang mana dulu anak sulung suka minum soya juga..tapi belum kenal soy ESP ni.. sudahnya.. kulit my hero ni sangat sensetif dan mudah alahan...

Berbanding anak puteri kedua saya... dah kenal SHAKLEE dan juga 100% konsisten vitamin asas yang lain dan termasuk ESP soy ni... Sekarang.. kulit dia lagi lembut dan tak sensetif macam abang nya... sian abang nye (sampai sekarang dah 5tahun pun kulit sensetif juga.)

Kena gigit nyamuk pun bintat-bintat dan berparut.. adik nye relex je.. merah jap je.. hilang la lepas tu...

Sebab tu bila mengandung lagi.. suami TAK BAGI SENTUH or rasa soya lain selain ESP ni kalu nak minum pun..sudahla kurang makan ayam... daging apatah lagi.. telur? Lagii la tak lalu..

Jawabnya? Mula la ambil ESP je.. juga vitamin seperti bcomplex, vitalea, vitamin c, ostematrik, omega, pappermint ginger plus...

Haaa... yang semulajadi tau...

Misi pun kata ok... so kita teruskan naa....
.....

Pssttt... kawan2... bulan ni ada PROMOSI SET WANITA, SET IBU HAMIL, IBU BERSALIN dan termasuk Vivix juga tau...

So wanita... mommies gojes... jom jaga kecantikan dalaman juga luaran...

Nak order? Boleh terus dapatkan info lanjut dengan  saya;

Pengedar Shaklee Anda 867601
Linakhtar
017-5836865
(Urusan postage seluruh Malaysia, Brunai dan Singapore juga)

Assalamualaikum dan selamat hari raya Aidiladha semua. Mesti juadah dan lauk utama seminggu ni tak lari dari daging lembu, kerbau kan? Haa yang tengah DIET tu tak kan nak tengok je pula ye dak?

set kurus shaklee

Dah tu bagaimana nak maintain kan berat badan ni tak naik mendadak selain menahan lapar? Rugi la tak makan juadah seminggu ni. Daging fresh kot....

Tak susah pun, senang je andai anda nak kekalkan berat badan dan kurus tu.

5 Tips bagaimana nak kurus secara konsisten? Cuba cek pemakanan anda?

1. Waktu bila anda makan?
2. Banyak mana anda ambil nasi, sayuran, protin dan buahan? Dalah sehari ye!
3. Sarapan pagi anda ambil tak?
4. Workout buat tak?
5. Anda ada masalah kesihatan? Tekanan darah? Stress?

Antara 5 ni anda buat semua atau ada yang anda skip?

Mungkin ini juga BOLEH MEMBANTU anda untuk terus kekal langsing dan turunkan berat badan anda secara inchloss dan terus kepada berat badan ideal anda.

vivix shaklee
Kekal LANGSING secara konsisten?

Mereka DAH BERJAYA TURUN BERAT BADAN dengan konsisten. Anda? 


Bagaimana nak mula?
Dan bagaimana pula nak dapatkan PRODUK ini?

Anda boleh terus hubungi saya di talian ini
Linakhtar 
0175836865 
Pengedar Shaklee Anda 867601

Utamakan dan jaga pemakanan kita terlebih dahulu ya!
Allahuakhbar... Allahuakhbar... Allahuakhbar... Doa tersemat di setiap hari moga menjadi tetamu Allah SWT bersama keluarga tersayang. In shaa Allah. Jom doa bersama kawan-kawan... 

pengedar shaklee

Dia pagi ni kita dah pun meraikan HARI RAYA HAJI atau lebih di kenali sebagai Hari raya korban... Salam Aidiladha semua warga dan umat Islam, tak kira dimana anda berada...

Semoga ianya memberi 1001 pengertian untuk kita semua. Amin.

Raya tu raya juga... KESIHATAN dan KESELAMATAN perlu di jaga tau. Jaga pemakanan juga, meriah daging lembu, kerbau, kambing atau untu bulan ni kan...

Nak dapatkan PRODUK TERBAIK dan PRODUK KESIHATAN untuk anda, boleh saya bantu.

Saya -> Pengedar Shaklee Sah Malaysia 867601<- 
Linakhtar
017-5836865 (Terus hubungi saya untuk bantu anda)
Alhamdullillah pagi hujung minggu ni kita berkongsi ilmu lagi. Ilmu yang kita dapat yang baik kita sebarkan dan kongsikan reramai baru la seronokkan...

solat dhuha


Rezeki ni sememangnya Allah SWT yang lebih dan maha mengetahui, dan tak salah untuk kita sebarkan dan amalkan untuk melancarkan dan mencukupkan rezeki kita dan meminta rezeki yang halal lagi baik dan di berkati oleh-Nya kan..

In Shaa Allah
 =================

Nak dapatkan PRODUK KESIHATAN Jenama Shaklee?

Saya adalah Pengedar Shaklee Malaysia 867601

Linakhtar
0175836865


Pagi ni saya nak kongsi pendek sahaja tentang pendapat, kenapa doktor sendiri cakap bahawa VITAMIN SHAKLEE ni bagus? Betul ke... Pendapat anda pula bagaimana?
kenyataan produk shaklee

Gambarajah ni antara buktinya dan ramai sebenarnya yang bergelar DOKTOR yang mendaftar sebagai ahli Shaklee bersama team kami. Juga meraka antara yang banyak membantu kami dan kami rujuk terlebih dahulu selain kelas nutrisi yang kami hadir untuk menambah ilmu dan seterusnya kami kongsikan kepada anda.

Semoga kenyataan ni membantu kita untuk PILIH VITAMIN terbaik kita...

Pengedar Shaklee Anda 867601
Linakhtar
0175836865

Pilihan tepat dan sihat itu mahal harganya

shaklee kulim

Apa yang kita cakap adalah doa, dan apa yang kita nak itu juga adalah impian. Berbicara dan bertanya Allah SWT dahulu juga adalah salah satu kebiasaan yang ramai dah buat.

Alhamdulillah, ianya dengan izin-Nya pasti mendapat sama ada cepat mahupun sebaliknya. Tetapi perancangan Allah SWT pasti yang paling baik untuk kita.

Percaya tak?

Kawan-kawan pernah baca buku ni?

Saya sentiasa bawa buku ni, dan bila buntu mahupun gembira ada je kelapangan, saya pasti akan membelek buku ni dan ada yang berulang-ulang saya baca.

Rasa tenang dan buat kita berfikir jauh tentang Dia. Begitu juga akan kuasa milik-Nya.

SubahanAllah.. .
Allahuakhbar...

Menjemput rezeki kerana Allah SWT

InshaAllah.. doa yang baik-baik, minta yang baik-baik. Buat adik-adik yang belum dapat kerja dan kerjaya impian... Anda boleh mencari dan menambah pendapatan bermula dari sini. Niatlah kerana Allah Taala.. 

Amin..semoga apa yang kita impikan akan tercapai, dengan izin-Nya.