Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Saturday, 29 November 2014

Ramai Sanggup BERALASAN dari berusaha... Kenapa ye?

online shaklee

Petang ni, kita santai-santai je la kan... saya perhatikan.. ramai sanggup beralasan dari berusaha, kenapa ye? apa puncanya? terutamanya masyarakat Melayu... betul tak? betul kan saya kalu saya salah.. tapi pendapat saya, ramai orang tak nak ubah kehidupan kepada yang lebih baik.. Tapi sangat mudah untuk beralasan kalu di beri peluang untuk mengubah cara hehidupan yang lebih baik...

Saya suka cara orang cina berniaga.. mereka tak suka kerja dengan orang lain..mereka rela kerja sendiri, even mereka tahu risiko dan mereka sanggup berusaha walau bagaimana cara sekali pun.. Tapi kita ni muslim jangan la ikut cara yang tak elok.. buat cara ynag elok lagi halal la kan.. tak nak la di salah ertikan... kita ada agama masing-masing dan kita saling menghormati sesama agama kita... Yang HALAL & BAIK kita ikut.. yang tak elok tu kita jangna pandang laaaa....

Sebenarnya.. kita ni melayu ni ramai suka berniaga.. baru ni saya ke SSM untuk renew lesen perniagaan saya.. saya perhatikan ramai anak-anak muda melayu buat lesen perniagaan. Macam-macam jenis perniagaan di buat.. bak kata pakcik guard kat sana.. "melayu ramai buat lesen perniagaan, mudah lagi ramai.. tapi kenapa melayu juga ramai yang miskin dan kuat melatah?  .. Hahaha

Saya dan suami senyum ke.. no komen.. sebab saya pun melayu..TAPI bezanya saya takkan PERNAH PUTUS ASAS akan kerjaya yang tengah saya bina ni dengan sesia je.. Insyaallah...

Berani cabar diri sendiri adalah hak kita semua.. berani mengubah masa depan adalah kita...

Saya ada terbaca kata-kata ni... Berbicara dengan diri sendiri....

"Makin bertambah "selesa" kita ni kerana sentiasa ada suara ynag mengarah di dalam diri kita. Benar, di dalam diri setiap orang ada suara diri sendiri yang memerintah dna mengarah tanpa kita sedari. Sama ada suara itu kuat , nyaring ataupun sayup-sayup. Rupanya suara yang sayup-sayup itualah yang lebih berkuasa. Mengapa? 
Kerana ia ibarat suara yang digunakan dalam hipnosis (pukau). Makin sayup makin di sukai dan makin dituruti. Suara di dalam diri kita kalu kita banyak beralasan... akan lebih banyak berkata.. atau berbunyi.. "susah....hidup susah...Tak boleh buat.. tak ada orang sokong..tak ada orang nak tolong... tak payah la buat apa-apa.. Buat apa nak berniaga lagi.. kerja sekarang kan dah ada gaji... " 

Dan di sebabkan suara sebegini la kita tak akan kemana-mana..dna kita akan semakin ke belakang akibat menuruti kata-kata di dalam diri kita ni....

Mungkin kita sendiri dah terbiasa dengna keadaan jammm nak ke tempat kerja.. pergi kerja seawal 7am.. dan balik ke lewat 6pm... mengadap kerja yang sama setiap hari.. gaji tiap bulan yang sama... mungkin kita dah terbiasa dan relakan diri je untuk semua ni... SEDANGKAN kita ada pilihan untuk berubah kepada ynag lebih baik.. usaha dan terus berusaha menjadi yang luar biasa dari yang biasa-biasa sebelum ini...

Jadi kenapa takut untuk berubah? kenapa takut untuk berniaga? kenapa takut untuk meminta lebih banyak kepada ALLAH S.W.T .. Kenapa takut nak berubah kepada yang lebih baik???

Sedangkan Nabi Muhammad S.A.W pun berniaga dan berusaha sedaya upaya untuk berjaya.. inikan pula kita, manusia biasa-biasa yang?

Sebab tu saya nak kita MELAYU, berubah la kepada yang LUAR BIASA selepas ini... dan kita bakal menuju wawasan 2020.. Dan JANGAN merungut kalu segala keperluan anda tak lengkap lepas ni dek kerana gaji tu tetap macam tu... tapi segala barang dan keperluan semakin meningkat....

Saya tak nak membuang masa lagi dengna mengeluh.. malah saya benci pada perkataan ALASAN dan perasaan NEGATIF semua ni... saya adalah orang ynag POSITIVE.. begitu juga anda bukan???

Sanggup berubah demi masa depan sendiri dan keluarga dan anak-anak? cari saya disini untuk dibantu

branch kulim
Jom kita amalkan hidup sihat..dan saya sedia membantu anda

Cari saya di sini untuk kita sama-sama lakukan "transformasi".
 
--> Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
 
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin




Friday, 28 November 2014

Impikan KULIT CANTIK & BERSERI-SERI Tanpa Cela

Idaman semua orang adalah impikan kulit cantik & berseri-seri tanpa cela, tanpa sebarang masalah jerawat.. tanpa sebarang masalah kulit berminyak.. Kulit muka pula gebus macam Emma Maembong tu, kecik-kecik tapi comei sangat kan.. kulit pula putih melepak..

Waaa tingginya idaman untuk kulit wajah kita, sebahagian artis pun penuh make-up je, tak semua tiada masalah kulit wajah.. ramai yang mengalami masalah kulit wajah ni sebenarnya.. bukan kita yang biasa-biasa ni je.. 

Cuba kita yang biasa-biasa ni make-up macam sesetengah artis tu yang ada masalah kulit wajah.. mesti kita pun meletopss la macam dornag punya kecantikan..Tapi sampai bila nak cantik hanya make-up ni.. betul tak?
 testimonial esp shaklee
Ramai antara kita ni tak tahu sebenarnya punca masalah kulit kita kan... Asal je ada jerawat, mula la kata 

"oww make-up ni aku pakai semalam tak kena..."
"bedak yang aku beli semalam kot tak serasi ngn aku..."

Sedangkan baru beli semalam dengan harga RM*** harga satu alat-make up segala bagai... dah kata tak serasi.. dah nak beli yang lain pula..sebab muka naik jerawat atau berminyak la segala bagai..Tapi salahkan bedak dan alat solek pula....

Apa kata cek semula cara pengambilan pemakanan kita, rehat dan tidur seharian kita, pengambilan air masak kita seharian, detox kita... ni semua antara punca kenapa wajah kita tak berseri-seri, kelihatan kusam, tak bermaya, cepat letih.. berjerawat segala bagai....

Tanpa kita sedari.. kita kekurangan nutrisi dalam badan kita untuk mencantikkan dalaman kita dan selain hanya fikirkan untuk mencantikkan luaran semata-mata yang hanya sementara je...

Ramai yang dah berkata, sedari menjaga dalaman mereka..masalah kulit wajah mereka selesai... selain itu badan rasa bertenaga, segar, gembira dan tiada lagi masalah kulit muka berminyak....

Cuba anda lihat kata-kata ni....
esp shaklee
Apa pendapat korang kalu komen macam ni?
Kan... Jangan la pandang simple sangat kesihatan dalaman, yang mungkin sesetengah orang tak rasa penting.. penting lagi kecantikan luaran.. Tapi ketahui la..kecantikan luaran ni hanya sementara je.. dalaman adalah yang sangat penting, sebab bila cantik dalaman, kita akan rasa awet muda dan kelihatan mudah dari usia kita tau... Tak percaya atau anda takut nak mulakan?

Bagi yang takut nak mulakan dan takut la kan membazir la kononnya nak jaga kesihatan dalaman ni..korang rasai dulu penangan ESP Shaklee yang mana sangat bagus untuk permulaan anda sekali gus untuk anda merasai perubahan seperti kawan kita dan merasai perubahan ni...

Mencuba sesuatu untuk menjaga kesihatan secara semulajadi dan seterusnya kecantikan dalaman dan luaran adalah antara jalan penyelesaian yang terbaik dan termudah untuk anda semua.. ESP ni tak semestinya untuk mereka yang  dah berkahwin tau.. malah untuk ynag remaja.. yang bakal melangsungkan perkahwinan juga sangat sesuai.. dan bukan untuk kita wanita-wanita jeeee ... 

Tapi juga para lelaki dan suami sangat elok untuk kita amalkan.. yela... tak kan kita yang wanita je nak sihat dan cantik.. lelaki juga nak jaga kesihatan dan jaga tubuh badan nak sado-sado tu ke kan... boleh je... kalu nak ada juga caranya.. janji kita konsisten.. buka sehari minum terus nampak kesan... ni bukan "minuman ajaib" tau.. tapi ni minuman kesihatan kan lebih baik mencegah dari merawat... banyak lagi kelebihan dan manfaat ni...lain-lain pun banyak lagi.. boleh je selongkar dalam blog mommy ni.. kita kongsikan bersama-sama apa yang terbaik untuk kesihatan, kecantikan kita semua....

Bagi anda yang nak mencari dan mencuba sesuatu yang luar biasa dan menjaga kesihatan juga.. Boleh cari saya di sini untuk bantuan anda... jangan malu dan segan-segan tau...

Cari saya di sini untuk kita sama-sama lakukan "transformasi".
--> Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
 
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin

branch shaklee kulim

Thursday, 27 November 2014

Seksanya SEMBELIT!!!

Pernah tak korang rasa sembelit yang berterusan, seksanya sembelit ni kan, bukan setakat sembelit tapi masalah pelawasan yang tak lancar juga mendatangkan masalah pada tubuh badan kita...

masalah sembelit

Perasan tak, badan kita tersangat tak selesa bila kita tak membuang dalam sehari.. rasa nak makan apa semua tak kena... nak makan lebih-lebih tapi pelawasan menjadi masalah utama, terus tak da selera nak makan..

Dan penyebab masalah kegemukan, ketidakhadaman adalah berpunca dari detox seharian kita.. Sapa yang rasa badan tak sedap..perut tak sedap..makan la buahan segala tapi tak juga menjadi.. ni pasti ada yang tak kena dengan sistem penghadaman kita dan detox kita... Punca kulit wajah tak berseri dan berminyak dan berjerawat juga adalah dari masalah detox yang tak lancar...

Ramai je kat luar, kalu muka berjerawat dan berminyak salahkan produk muka tu kan.. langsung tukar produk.lepas satu persatu mencuba juga masih ada masalah.. kan itu dah membazir...cuba semak tubuh badan kita... adakah kita mengalami masalah penghadaman atau detox...

Bagaimana nak tahu detox kita baik ke tak... bak kat cikgu sains saya.. detox yang baik dan lancar adalah sehari 2 or tiga kali kita membuang ..tapi depends pada cara pemakanan kita.. kalu kita minum air masak banyak. maka detox air kecil je yang kerap..kalu kita makan banyak.. pastikan penghadaman kita mengikut pengambilan pemakanan kita.. dah yang paling terbaik adalah.. di awal pagi..sebaik kita bangun dari tidur.. sebab malam kan perut dan badan kita relex... maka pagi adalah ynag terbaik untuk pembuangan segala yang badan tak perlukan...

Bagi yang mengalami masalah detox, boleh je amalkan cara saya kat sini... saya suka amalkan ALFALFA ni untuk detox harian saya... dan bagi ibu-ibu yang sedang dalam penyusuan susu ibu pun saya sangat syorkan.. kenapa? sebab ianya adalah sangat selamat dan membantu juga detox bayi kita...

Dan ALFALFA ni tersangat banyak kelebihan... tapi mungkin yang dah lama mengalami masalah sembelit.. pada awalnya saya syorkan pengambilan HERBALAX, sebab nya ianya membantu membersihkan usus kita yang dah berkarat tu untuk kembali kepada normal..bila usus kita bersih dan cantik..pasti penghadaman kita dan detox kita tiada masalah.. dan yang paling saya suka.. bila usus kita bersih.. wajah kita juga pasti berseri dan masalah seperti jerawat tu pasti dapat di atas...

Testimonial dan keberkesanan ALFALFA untuk semua.

Set Kurus yang mana pilihan anda untuk menjaga badan 

Banyak lagi yang boleh di kongsikan bersama... sebarang penjelasan atau bantuan boleh cari saya di sini..

Jom kita amalkan hidup sihat..dan saya sedia membantu anda

Cari saya di sini untuk kita sama-sama lakukan "transformasi".
 
--> Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
 
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin

Wednesday, 26 November 2014

Anak Aku 5A, Anak Kamu?

Alhamdulillah...hari ni penuh bersejarah bila ramai para ibubapa berdebar akan setiap keputusan anak masing-masing kan... Al-maklum la UPSR tahun ni banyak juga cabarannya kan...dengan soalan bocor la, anak-anak tak sihat laa..ada yang ambil exam kat hospital la.. banjir la.. naik bot special di sebabkan bencana alam segala kan...

Dan ia sudah semestinya adalah dari Dia yang maha mengetahui... Allah S.W.T mengetahui segalanya....

anak cerdik bersama omega shaklee

Semestinya persoalan ramai bila ibu-ibu saling berbicara...

"Anak kamu dapat berapa A? anak saya dapat 5A.. Nanti datang la rumah... kami nak buat makan-makan sedikit... datang la yeeee.. "

"Anak ko dapat 2A je.. anak aku test hari tu 2A..tapi ni dapat 5A terus... anak kamu tak ke kelas tusyen ke..."

"Tahniah.. anak kamu dapat 5A, anak saya pun dapat 5A... "

Dan pelbagai lagi la persoalan.... adat la kan.. Apatah lagi berjiran sebelah-sebelah... anak lelaki dan perempuan... pasti ada persaingan sesama ibu-ibu kita ni semua kan...

Dah pada yang berjaya TAHNIAH anak-anak ku... Sememangnya kamu layak.. dan ibubapa kamu sangat berbangga dengan kejayaan kamu....dan pada ynag kurang berpuas hati.. Tak pa nak... nanti usaha lagi.. sesungguhnya kamu juga sangat bijak dan cemerlang...

TAHNIAH pada para ibu bapa semua... Suatu hari dan saat ini pasti tiba juga untuk saya bila anak saya bersekolah... insyaallah... pelaburan kita semua untuk anak-anak adala sangat berbaloi untuk mereka sedari ini dan di masa akan datang...

Semoga saya juga sekuat dan sehebat para ibu di luar sana sedari sekarang.... Insyaallah...

Ikhlas dan salam ukhwah dari mommylina | SID Shaklee 867601 |
 
--> Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
 
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin

Tuesday, 25 November 2014

Tips ATASI PERUT KEMBUNG!

Perut kembung dan berangin ni mesti rasa tak selesa sangatkan..Moga-moga tips atasi perut kembung ni tersangat membantu anda yang sering mengalami masalah yang kerap berulang..Masalah ni sebenarnya di sebabkan lebihan gas dalam perut kita.. yang mana perut terlalu lama di biarkan kosong...
pappermint ginger shaklee
Bagi kita yang sering mengalami keadaan seperti ini.. mungkin boleh di atasi dengan cara segera tanpa memerlukan anda menahan kesakitan ni terlalu lama,.. Antaranya TIPS yang boleh kita lakukan terlebih dahulu adalah seperti ;-

1. Minum air masak - Sebahagian kita kadang tu disebabkan terlalu banyak dan sibuk dengan kerja, adakalanya terlupa akan perut anda apatah lagi minum air masak... dan ini menyebabkan gas ynag berlebihan dan masalah penghadaman adalah punca perut kita mudah masuk angin dan kembung... Untuk mengatasinya, minuman banyak air. Air akan menenangkan rasa sakit serta mengurangi masalah ni..

2. Berjalan-jalan - Sebabkan membuat kerja pada kedudukan setempat juga boleh menyebabkan perut anda sebu..Sebaik merasa perut tak selesa... Baik anda berjalan untuk seketika dan melakukan aktiviti sedikit untuk melegakan perut kita...

3. Mengunyah dengan perlahan-lahan - Makan yang terlalu cepat juga menyebabkan kita mengalami masalah ketidakselesaan perut... Untuk mengelak kita bakal mengalami masalah perut kembung dan berangin... Sila mengunyah perlahan-lahan.. walaupun pada masa itu kita nak cepat mahupun terlalu lapar....

4. Mint - Mint juga berguna untuk mengatasi perut kembung serta meredakan rasa sakit akibat perut kembung. Dan antara mint yang paling segera boleh kita amalkan masa kini adalah PEPPERMINT GINGER PLUS...

Ni penyelesaian paling cepat dan kita boleh bawa kemana-mana dengan mudah dan senangkan
Dan ini juga boleh membantu paling cepat masalah perut kembung kita juga... Ketidakselesaan perut kembung boleh menyebabkan segala kerja kita terganggu dna menyebabkan badan kita terasa sakit di setia sudut...hanya di sebabkan perut kembung, kerana perut adalah tempat utama dalam badan kita selain usus...

shaklee produk
Antara kelebihan dan kegunaan lain juga boleh di amalkan..
Lepas ni..jangan lupa perut kesayangan kita tau.. perut ni kalu dah meragam, mau segala kerja yang kita nak buat tak jadi.. dan mau naik angin juga satu badan disebabkan ketidakselesaan perut kita kan...

Moga tips kali ni sangat membantu penyelesaian masalah kita semua...

Jom kita amalkan hidup sihat..dan saya sedia membantu anda
Cari saya di sini untuk kita sama-sama lakukan "transformasi".
 
--> Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
 
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin


Monday, 24 November 2014

Kenapa Anak-Anak Semakin DiMarah Semakin AGRESIF?

Luahan di petang hari..Kenapa anak-anak semakin dimarah semakin agresif pula mereka ni, disuruh diam 1saat pun tak menjadi-jadi... Dan perasan tak.. makin kita marah anak-anak kita.. makin tu mereka lagi akan buat..Hanya selepas beberapa saat or minit...

ragam anak-anak
Sebenarnya ada faktor kenapa mereka sebegini.. Tanpa kita sedari ini adalah cara mereka luahkan perasaan mereka yang kita tak faham.. Kita dulu pun begini agaknya masa mak ayah kita membesarkan kita kan.. Tapi betul, zaman kita dulu dan sekarang sangat berlainan cara..Kita dulu nak mengadap gadget atau komputer pun punyalah amat susahkan... sekarang? semua boleh dapat dengan cepat dan pantas..

Antara faktor anak-anak ni, semakin kita marah semakin aktif adalah kerana mereka dari cara kita menegur mereka juga... kasar kita tegur..kasar juga la perlakuan mereka..

jangan marah anak-anak pintar

Contohnya, saat mereka melakukan kesalahan dan dalam masa sama perasaan kita tak tenteram dengan pelbagai masalah dan tekanan.. secara tak langsung kita memerahi anak kita dengan nada dan emosi yang sangat tinggi, dan adakalanya kita terpukul mereka secara tak sengaja bukan?, sehinggakan mereka hanya takut seketika sahaja... Sebaik melihat kita diam..mereka kembali dengan aktiviti lasak mereka...

Kenapa kita tidak melakukan pelukan erat kepada anak yang sedang agresif ini dan mengatakan pada mereka....

"anak jangan la buat macam ni.. tak elok tau..nanti orang lain tak suka... tak sayang kat mommy ke?"

Tenangkan anak yang sedang memberontak.. bukan menghukum mereka dengan merotan, tapi kalu keadaan mereka belainan... ambil tindakkan untuk menghentikan siara television yang mereka sedang lihat.. biarkan seketik..dan ya.. mereka pasti menangis sebab siaran tv mereka di ganggu atau di tuutp.. Tapi secara tak langsung boleh kita dakap mereka dan katakan.. kalu buat lagi. jerit-jerit .. mommy tak buka tv..

Bila keadaan tenang..jiwa kita pun tenang.. pasangkan semula kepada mereka.. TAPI sentiasa ingatkan mereka untuk kebaikan mereka... Yela..siaran tv sekarang ni kan ada yang menganggu emosi..ada yang bermain secara kasar dan ganas pun ya juga..sedangkan kartun pun cerita yang tak memberi banyak kebaikan...

Ini juga cara saya..bila anak saya berkelakuan baik..saya bawa jalan-jalan.. puji dia adalah seorang abang yang baik... Insyaallah..selagi kita kena juga banyak bersama dengna karenah anak-anak kita ni...

Kadang tu meruntum jiwa juga dengan anak-anak ni..tapi betul..kita ynag mencorakkan anak-anak kita... kemudian bila di alam persekolahan.. adalah 50-50.. cikgu dan kita.. tapi sebolehnya...saya nak 60-40.. saya yang 60 dan mereka kat sekolah 40 .. sebab biar mereka bersama kita lebih lama berbanding dengan orang lain... dan sebab ni juga saya berhenti kerja saat orang lain berkata.. JANGAN BERHENTI!!!

Tapi saya memilih juga untuk menjaga anak-anak saya sendiri, asalkan saya dengan anak-anak... dan biarlah rumah bersepah sekali pun.. lumrah la kan.. ada anak-anak kecil ni.. mainan mereka segala bagai.. Esok-esok mereka dah dewasa... saat rumah bersepah tu pasti dah berlalu...

Love sharing wif

Jom kita berubah dari sekarang..dan saya sedia membantu anda
Cari saya di sini untuk kita sama-sama lakukan "transformasi".
 
--> Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
 
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin


Stress Betul, Bagaimana Nak Atasi Perut Buncit Ni...?

Kadangkala sebab anda gemuk dan ramai yang perli, sehinggakan anda stress betul, bagaimana nak atasi perut buncit ni? gemuk salah kurus sangat salah, apa ni.. Badan dah la tak kurus ni tambahan lagi dengan  perut buncit makin menjadi-jadi pula..
set kurus shaklee
Macam-macam dah makan ni, perut buncit macam ni juga... tak susut-susut juga ni.. geram betul la.. ramai dah kawan-kawan tegur

"ko ni, aku tgk bukan makin kurus lepas bersalin, makin gemuk lagi.. tu perut tu..lemak tak hilang-hilang juga ek..."

Lagi stress bila orang bertanya...

"anak kamu baru 5bulan kan... ko mengandung lagi ek.. berapa bulan da.. tahniah.. subur kamu ye.."

Waaaa stress nyaaaa.. Apa ni... Bagaimana nak atasi perut buncit ni... tak nak laaa..tak seronok kawan-kawan dok fikir bukan-bukan pulaaaa....

Kan bagus kalu anak-anak kita je yang bambam.. dan mommy yang selim-melim.. ni nak makan untuk kurus pun takut sebab takut pula anak ikut kurus..tak jamin laaa.. bagaimana ni...

Kenapa nak memeningkan kepala dan mebazir duit nak mencari yang lain... sekarang lagi popular dari sebelum-sebelum ni... Tak perlu pun pakai artis-artis bagai untuk jadi "duta".. kami si pengamal adalah "duta" original untuk produk yang kami percayai... Tak percaya.. saya last timbang sebelum bersalin 61kg... sekarang anak saya dah 8bulan... berat saya pula 45kg... perut kempis.lelemak kulit megelebeh dan lebihan isi masa lepas bersalin pun, nurse cakap "waaa... cepat nya kurus...".. ni la saya.. anda pula?

set penyusuan shaklee

Haaa... kalu kita yang ada masalah nak atasi perut buncit tu... kenapa nak pening-pening lagi dahh... tak perlu risau la kalu kita ni menyusukan anak ke.. tak ke... yang ni lagi selama untuk di amalkan tanpa fikirkan atau takut kesan sampingannya tau....

Sebab tu produk ni tak perlukan "duta-duta" bagai.. tapi perlukan keserasian kita dan konsisten ja..pasti kesan pun sangat mengembirakan dan keterujaan anda... klik sini untuk TESTIMONIAL kami semua...

Jom kita berubah dari sekarang..dan saya sedia membantu anda
Cari saya di sini untuk kita sama-sama lakukan "transformasi".
 
--> Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
 
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin

Sunday, 23 November 2014

Tak Nak Gemuk, Tak Nak Kurus, Apa Kehendak Korang?

Assalamualaikum... dan selamat pagi Ahad... Tak nak gemuk, tak nak kurus, apa kehendak korang nak ek? Macam-macam kes pula kan... Apapun janji sihat dan gembira....

Hari ni kita buat entry tak menggunakan banyak perkataan.... apa kat korang tentang entry ini?

set kurus shaklee
Jum kita share pendapat...

Jom kita berubah dari biasa-biasa kepada LUAR BIASA kali ini,,,
Cari saya di sini untuk kita sama-sama lakukan "transformasi".
 
--> Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
 
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...