Pengedar Shaklee di Kulim & Seluruh Malaysia. Untuk anda yang sedang mencari vitamin TERBAIK dan TERHANGGAT di Malaysia,Produk Shaklee yang pasti BERKESAN, SELAMAT dan SEMULAJADI.~mommylina 017-5836865~

Followers

Friday, 12 December 2014

Apakah Vitamin E Terbaik Sebagai Anti-Oksidan & Mencegah Kanser?

Ramai yang bertanya apakan vitamin E terbaik sebagai anti-oksidan dan mencegah kanser daripada terus melular dalam badan kita? kanser ni banyak kategori.. yang paling dekat adalah kanser prostat dan kanser payudara... Semua faktor ni di sebabkan dari pemakanan kita seharian yang tanpa kita sedari badan kita menjadi mangsa... apatah lagi radikal bebas yang berluasa sekarang ni kan...

vitamin e shaklee

Untuk pertanyaan apakah vitamin E terbaik pengambilan untuk cegah radikal bebas ni, doktor serta pakar nutrisi sendiri maklumkan bahawa pengambilan VITAMIN E secara konsisten mampu membawa kita kepada kesihatan yang lebih baik. Akan tetapi pemilihan VITAMIN E perlulah betul dan tepat... sebab dalam pasaran pun terdapat banyak jenis vitamin E, samada anda nak yang mengikut kos anda ataupun mementingkan kualiti sesuatu produk itu...

Vitamin E yang terbaik adalah yang di ekstrak d-alpha tecopherly, d-alpha tocopherol yang aktif secara fisiologi dan digabungkan dengan 8 jenis vitamin E (alpha, beta, gama & delta). Dan inilah vitmain E yang terbaik di pasaran.. Juga mengandungi 10mg selenium semulajadi yang membantu tubuh kita menyerap vitamin E, memelihara membran sel-sel, sel darah merah dan tisu-tisu otot. Penting juga adalah penyahtoksik semulajadi logam berat serta raksa, kadmium dan mengukuhkan anti-oksidan dan melindungi retina.

Tapi adakah kita mengambilan Vitamin E dengan cukup dalam sehari? 

Sebab untuk tubuh kita dengan cuaca, persekitaran kita juga cara amalan pemakanan kita.. Pengambilan 400IU vitamin E ini.. seseorang perlu mengambil makana berikut untuk sel-sel yang sihat bagi melawan radikal bebas.. 

Atau pilihan anda, yang mana anda tak nak vitamin E ni yang mudah je nak telan.. Anda boleh amalkan 1kg biji gandum, 500ml minyak safflower, 8kg bayam dan 500g badam... Adakah kita mampu nak telan semua tu dalam SEHARI? pasti jawapan kita mustahil dan tidak kan... Jadinya cara mudah anda adalah Vitamin E 400IU Shaklee adalah yang terbaik apatah lagi selenium yang tinggi anti-oksidan serta mencegah kanser

Dan pengambilan Vitamin E secara konsisten boleh membantu kita untuk menjaga sel-sel dalam badan kita juga dan DNA daripada rosak yang mana kerosakan ini boleh mengundang kepada kanser.  Kita sudah pasti tak nak kesihatan kita terganggu akibat kelalaian kita sendiri kan... 

Kelebihan lagi bila kita amalkan vitamin E ni.. bukan je anti penuaan, malah untuk kecantikan dalaman, kesihatan jantung, memperbaiki parut lama menjadi pudar dan hilang tanpa kita sedari.. muka yang lemau, tak berseri, pasti berubah menjadi berseri-seri dan ceria...

Pilihan saya adalah kualiti produk dan keberkesanannya.. bukan pada harga.. Tapi sebenarnya anda jimat sangat sekali membeli tahan 4 bulan... Jimat ke terlebih jimat? dan ini pilihan utama saya.. anda?

vitamin e
Lakukan perubahan bersama saya dan anda pasti merasai apa yang telah kami rasai juga....
==========================
Cari saya di sini untuk kita sama-sama lakukan "transformasi".
  --> Pengedar Shaklee Kulim | 017-5836865 <-- 
Untuk sebarang pertanyaan tentang produk Shaklee ... anda boleh terus hubungi saya.
 
Fb ~ LinzShopee | Page ~ KedaiVitamin


2 comments:

  1. Salam perkenalan mummylina,
    Saya penah consume Shaklee ni, alfalfa jer la tapi.. Tak bape nak seswai la kak utk saya.. Any suggestion utk dptkan khasiat yg sama?

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam perkenalan @Shakira Hamzah .. oww boleh tahu kenapa dan apa yg emnyebabkan tak sesuai tu yunk? boleh kak tolong dear.. personal email kak di kedaivitaminlina@gmail.com yunk... kak akan suggestkan apa yang dear perlukan...

      Delete

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...