Pengedar Shaklee | Bagaimana Nak Renew Keahlian Secara Percuma?

Bismillahirahmannirahim, Asssalamulaikum dan paghi paghi paghi semua, di hari Jumaat yang penuh baraqah pagi ni kan, saya nak kongsi lagi benda best dalam Shaklee Membership untuk anda semua. 
Nak Join @ Renew Terus?


Apa dia tu? haaaa, ramai yang tanya saya mengenai bagaimana nak renew keahlian secara percuma? ada kena bayar ke? kenapa kena renew? bukan ke free membership ni seumur hidup?

Mari sini mami nak membebel pagi ni, tak la sebenarnya nak jelaskan sedikit kat anda semua, mana-mana kita join ahli pun pasti akan ada renewal atau pun lebih dekat lagi "hidupkan" keahlian kita ni tanda kita aktif lagi dengan produk atau jenama yang kita join. 

Macam kat Shaklee ni, sebenarnya FREE AUTO MEMBERSHIP tau, bilamana kita beli 1 produk pun automatik keahlian kita dah di renew. wahhhh bestkan, contoh dalam tahun ni kita ada makan Vivix, dah beli Vivix, tup tup tengok keahlian dah AUTORENEW, wahhh senangnya kan?

Nak lebih faham dan dekat di hati anda? 
Boleh juga cari info di Renewal Mudah Dengan Shaklee atau lagi senang nak difahami;-

1. Setiap pembelian anda serendah RM30 pun dah boleh renew andai kata keahlian anda dah expired.

2. Boleh direct tanya upline anda bilamana dah expired atau "bertanda merah" , dan terus buat pembelian mengikut keperluan vitamin anda perlukan dan amalkan setiap bulan contoh paling basic adalah B-COMPLEX, terus melayakan anda dapat autorenew dah jimat RM35 untuk anda mengelakkan didaftarkan semula atau jimat dari membayar RM35 untuk atifkan keahlian anda, bagi menikmati kelebihan-kelebihan dalam Shaklee produk dan membership kan.

3. Contoh paling mudah vitamin yang anda bole nikmati autorenew? adalah gamabarajah di bawah, senangkan?
Banyak juga manfaat @ kebaikan sebotol B-Complex Shaklee ni kan?

Lagi? atau belum jadi ahli? nak tahu lebih lagi tentang keahlian? 
Anda boleh terus cari team kami di 017-5836865 atau tekan gambar dibawah untuk anda terus ke pautan PANTAS anda untuk kami berikan respon kepada anda secara terus. Senangkan?

#blogmega2023
#pengedarshaklee
#projekmegablog

Terima kasih melawat kawasan. Jom dapatkan produk terbaik dan jana income bersama linakhtargroup

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...