Pengedar Shaklee | Claim Cash Rebate Dan Dapat Makan Vitamin Free?

Haaa ada yang tanya, bagaimana nak CLAIM CASH REBATE DAN DAPAT MAKAN VITAMIN FREE? Dari pembelian vitamin tanpa sedar dapat pula claim free vitamin? eh macam mana pula tu?
Haa mari sini mami nak bercerita....

Tak la, saya terangkan sedikit ya, harap membantu pertanyaan anda. Macam mana nak dapat FREE VITAMIN? dapat CASH REBATE tu pula bagaimana? 
Mari nak terangkan special untuk anda


Kat sini caranya, tengok gambar rajah di atas kan, contoh pembelian anda pada bulan ni ada 300 point atau lebih, anda boleh dan layak dapat BONUS dan dari bonus ni akan masuk terus ke akaun yang anda sertakan masa daftar keahlian anda di awal daftar ahli anda. 


Dan bilamana layak dapat BONUS ni, automatik anda ayak CLAIM REBATE anda, sama ada anda nak claim @ tukarkan CASH REBATE anda kepada next vitamin anda mahupun guna mengikut keperluan anda. 

Banyak ke nak kena capai 300 point tu? Suka nak saya nak kongsikan untuk anda kat sini.

Bagi anda yang suka berkongsi ilmu dan manfaat ini lah masanya, anda ceritakan jiran, adik beradik atau kawan-kawan anda yang ada masalah atau keperluan mereka tentang vitamin ni, dan mereka beli melalui anda, nahhh kat sini la pembelian anda bertambah, dan kawan anda juga bertambah dlaam tak sengaja atau dalam tak sedar, ANDA DAH MULA BESARKAN kawan-kawan anda untuk sama-sama kongsi kebaikan produk yang mereka gunakan. 

Best kan.

Kenapa saya suka berkongsi dan bercerita tentang produk ni? sebab KESIHATAN SEKARANG ADALAH NO.1 pada saya, sihat ini mahal harganya berbanding segalanya. 

Produk @ any ubatan or vitamin ni kita boleh beli, tapi KESIHATAN ? kita pasti tak boleh beli kesihatan ini kat kedai mana-mana kan? 

Sebab tu dengan keadaan sekarang ramai yang tak sihat, perlu sangat-sangat kita jaga kesihatan kita dari SIHAT, bukan sebaliknya. Setuju kan?

Okey, berbalik bagaimana nak claim rebate atau tukar kepada vitamin free tak? jelas kan? 

Setiap bulan anda boleh dapat lebih dan lebih lagi bilamana semakin besar point yang kita dapat, bukan dari pembelian kita seorang tau, tapi dari perkongsian pembelian kawan-kawan kita, anak saudara ka, keluarga ka, jiran-jiran ka. 

Senang kan? apa yang boleh claim dari rebate @ bonus yang anda perolehi? Rm80 ke atas tu boleh dapat, B-complex ataupun Ostenutrik tau, tambah sedikit lagi dapat Vitamin C secara percuma? haaaa biar betul? betul la sahabat. Malah, anda lebih, lebih lagi anda boleh tukarkan CASH REBATE anda tu kepada VITAMIN yang anda impiakan selama ni, contohnya VIVIX, mahupun COLLAGEN kan.

Kenapa nak claim vitamin free? sebab KESIHATAN yang sangat baik kita tak boleh claim? namun vitamin ni kita boleh claim or beli kan? 

Nak tahu info lebih bagaimana nak claim CASH REBATE ANDA KEPADA VITAMIN FREE? 

Terus cari kami di pautan 017-5836865 atau nak fast action anda? boleh klik gambar di bawah untuk mudahkan anda ke pautan team kami terus kepada anda.
#pengedarshaklee
#projekblogmega

Terima kasih melawat kawasan. Jom dapatkan produk terbaik dan jana income bersama linakhtargroup

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...