Pengedar Shaklee | Tranformasi Dirimu Sekarang Dengan Set Hello New You!

Assalamualaikum, ada yang open house lagi ke tu? bagaimana berat badan kita? masih on track? BMI? kesihatan kita? musim panas ni lagi la kena EXTRA cakna dengan sekeliling terutamanya bab kesihtan kita ni kan. Jom bersama kami dengan tranformasi dirimu sekarang dengan Set Hello New You!

Hmmm
Bagaimana set ni membantu untuk terus on track BMI kita? 

Jawapan PERTAMA adalah KONSISTEN! 
selebihnya boleh kita atur sesama, setuju? ON 

Apa itu set hello new you? amcam nak dapatkan?
Haa ni dia, set ni ramai dah amalkan, sedari belum puasa dah di lancarkan tau, kenapa pihak Shaklee lancarkan sedari awal? salah satu nak cakna dan kesedaran kita tentang kesihatan, bertambah pula musim panas ccuaca tak menentu ni kan, kadang ramai craving manis la, ais la sebab nak legakan anak tekak kita kan? termasuk la saya pada awalnya, namum bilamana semua tu tak membantu malam membuatkan kesihatan turut terkesan, sudahnya saya stop dan lebihkan pengambilan air putih dan terus on track ambil semua set new you dan sekarang ajak anda juga untuk cakna dan KONSISTEN untuk hargai kesihatan kita bersama nak join?

Boleh terus klik info di gambar atau dapatkan info kami di dalam ni okey.




Pembelian yang sangat BERBALOI!

Oh ya, set ni tahan dalam 1-3bulan juga ya, best kan. Dalam kita konsisten, bnayak sanat boleh kita jimat, dengan PROMOSI yang masih ada ni, pembelian SET ini juga akan dapat FREE 1 canister CINCH SHAKE tu, jadi maknanya anda akan dapat 2 canister CINCH, sangat berbaoi untuk langkah pertama ni kan. Alhamdulillah.

Jap lagi saya kongsikan antara mereka yang dah berjaya turunkan berat badan mereka secara konsisten, tak perlu tahan lapar atau senaman yang anda sendiri tak suka nak lakukan. 

Dan juga, dalam pengambilan set ni, anda juga akan kami GUIDE, melalui cara yang paling ada selesa nak lakukan, janji anda JUJUR dengan diri sendiri tau, sebab kami bimbing anda, maka kami letakkan kepercayaan anda untuk sama-sama kami dalam TRANFORMASI DIRI ANDA YANG BARU. wow ni.

Oh ya, andai anda nak melakukan diet pun kami akan bimbing sama, cuma kami perlukan KEJUJURAN dari diri anda juga kan, jangan la dah beli produk ni, tapi kami guide kata okey, belakang kami korang tak follow.... 

so sad tau...😞

Kami nak anda jadi macam kami, sihat dan kurus ini bonus plus niatkan nak kurus untuk kita lebih mudah beribadah. kan kan

Dan saya ingatkan diri saya juga, walaupun dah kurus sekarang, jangan nak abaikan bab KESIHATAN tau, sebab ramai terlalu ramai la yang kurus ni banyak pula kolesterol dan high BP, haaa macam mana tu??? sebab tu dalam mana kita nak turunkan berat badan ni kena ada ilmu dan "makanan tamabah" untuk top up blaik nutrisi dalam badan kita.

Jom saya kongsikan manfaat dari SET HELLO NEW YOU ni dan juga antara TESTIMONIAL yang konsisten dan berjaya capai berat badan ideal mereka. 
Next anda pula lepas ni okey?

Kan sihat itu MAHAL HARGANYA, setuju? Cari team kami di 0175836865 atau klik gambar di atas terus ke pautan untuk bantu anda

Alhamdulillah, mereka BOLEH, ANDA PASTI BOLEH JUGA!
Jom sesama kami untuk TRANFORMASI DIRI KITA YANG BARU dengan cakna KESIHATAN kita yang UTAMA, bonus ni bila dapat kulit cantik dan kurus! 

Oh ya nak, nak dapatkan di mana SET HELLO NEW YOU ni? Boleh tekan GAMBAR di bawah dan kami akan bawa anda terus kepautan team kami untuk bantu anda dan kita sesama buat sampai JADI + BERJAYA!

In Sha Allah, 
Terima kasih pada diri anda sebab beri peluang pada diri anda untuk cakna lebih akan kesihatan kita terlebih dahulu okey. Alhamdulillah. 

Terima kasih melawat kawasan. Jom dapatkan produk terbaik dan jana income bersama linakhtargroup

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...