Pengedar Shaklee | Apa Itu Insentif Shaklee Malaysia?

Bilamana bersama Shaklee, apa yang Shaklee tawarkan untuk pengedar Shaklee, apa itu insentif Shaklee Malaysia yang dimaksud? Betul ke peluang jana pendapatan bilamana bersama Shaklee ni sangat lumayan?
Pembayaran BONUS SHAKLEE bagaimana?

Bagaimana nak tahu best ke best bila join Shaklee dan mulakan bisnes dengan Shaklee? dan apa lagi kebaikan bilamana nak berbisnes dengan Shaklee?

Jom saya kongsikan betapa untungnya anda bilamana join dengan Shaklee ni, bukan sahaja dapat keahlian percuma (pembelian mengikut syarat dan layak dapat free membership) ;-

Pertama;
Peluang BONUS Shaklee yang akan anda dapat saya katakan bukan kaleng-kaleng tau, sebab peluang bonus Shaklee tawarkan ni tersangat berbaloi sedari 5% up to 21% belum termasuk bonus-bonus tambahan lain lagi tu. Fuhhhhh, tengok je gambarajah yang saya kongsikan di bawah ni
Personal BONUS Shaklee?

Kan, berbaloi ke berbaloi sangat?

Dan, sebenarnya ada 2 lagi insentif yang Shaklee tawarkan selain CASH BONUS ni tau, antaranya adalah;
Nak Capai CAR BONUS anda lepas ni?
Jangan sama dengan saya, tapi ANDA LEBIH BAIK daripada saya!

2. Adalah CAR BONUS yang ni bukan Shaklee bagi kereta tau, tapi juga dalam bentuk cash dalam bonus slip kita, cuma dipanggil "CAR BONUS" dan ini anda boleh buat sukahati anda nak buat apa, nak tukarkan "car bonus" ni kepada kereta idaman anda, atau, tak nak tukar kereta baru, boleh saja buat personal trip bersama keluarga atau, nak ubah suai rumah pun boleh sangattttttt...
Unlimited Income with Shaklee

3. PERCUTIAN VVVIP yang dapat secara PERCUMA (mengikut kelayakkan yang saya sertakan dalam gambarajah dibawah juga)

Antara FREE TRIP yang dapat dalah Insentif Shaklee

Serius ini sangat berbaloi-baloi bila dah capai ke tahap ni, akan dapat selamanya selagi mana anda layak dapat mengikut term dan syarat yang ditetapkan oleh pihak Shaklee, dan Insentif Shaklee ni adalah sah selagi mana anda adalah AHLI SHAKLEE yang sah.

Banyak sangat peluang dan banyak lagi nak terangkan ni, namun saya terangkan yang basic terlebih dahulu, agar anda tak pening nak tengok, malah sangat TERUJA nak mulakan bisnes ni bersama Shaklee. Untuk permulaan tanpa memerlukan modal yang besar atau banyak pun ada dah boleh mulakan bisnes ada sendiri bermula dari mana-mana anda nak mulakan. (lihat pada gambarajah yang saya sertakan ini)
Rasa berbaloi ini anda juga ada merasainya selepas ini, bilamana kita yakin dan berusaha, selain untuk bantu orang sihat, kita boleh bantu ramai orang dapatkan sumber income dari secara online dan masa juga sangat fleksible untuk para surirumah mak-mak yang sekian lama nak cari sumber pendapatan sampingan kan?
Dan seterusnya...
Tersangat buat anda dan saya nak lagi dan lagi buat bisnes ni, bukan saja boleh capai berapa pendapatan yang anda nak, malah dapat membantu lebih ramai antara kita kembangkan bisnes ni dalam komuniti keluarga kita termasuk anak-anak yang bakal mewarisi legasi anda juga. Seronok sangat kan? Dengan bisnes ni dan Insentif Shaklee tawarkan ni memang berbaloi untuk semua. 

Nak tahu lebih lanjut? Bantu saya untuk bantu anda dan lebih ramai lagi untuk capai impian anda dan kita semua?

Terus cari kami di talian 017-5836865 atau? nak lagi cepat anda tekan je gambar di bawah untuk bantu anda terus ke pautan team kami untuk bantu anda.

Terus gapai dan capai impian anda selama ini? YES!


Terima kasih melawat kawasan. Jom dapatkan produk terbaik dan jana income bersama linakhtargroup

No comments:

Post a Comment

Impian nak membantu lebih ramai orang untuk hidup sihat secara semulajadi dan lebih ramai surirumah bekerjaya dan berpendapatan bersama Shaklee hanya dari rumah.

Terima kasih sudi singgah dan komen...